Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mielin?
Surullisin kuten tähänkin asti jo vuosia.
En avaa asiaa enempää, kuten sulla oli joskus tapana sanoa viestissä.
Minä sanon täällä aina noin kaikille utelijoille, enkä todellakaan kaipaa kyllä sua. Eri
Heli, kaunein kaikista. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen lähellesi, kuulemme toistemme kiihtyvän hengityksen, kiedon käteni ympärillesi, halaan hellasti ja suutelen kaulaasi. Sinulla on hame päällä, ei mitään alla. Tunnet väristyksiä kehossasi, hyväilen käsilläni hitaasti kylkiäsi alas, peppusi päälle, nostan hamettasi hellästi ja työnnän sormeni rypyreikääsi 😍💪
Tälle pitäisi nauraa ?
Ei tämä oli palstan naisille. Jokaiselle ihanalle mammalle.
Tj 1 . Sit ei nähdä sataan miljoonaan vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen lähellesi, kuulemme toistemme kiihtyvän hengityksen, kiedon käteni ympärillesi, halaan hellasti ja suutelen kaulaasi. Sinulla on hame päällä, ei mitään alla. Tunnet väristyksiä kehossasi, hyväilen käsilläni hitaasti kylkiäsi alas, peppusi päälle, nostan hamettasi hellästi ja työnnän sormeni rypyreikääsi 😍💪
Tälle pitäisi nauraa ?
Ei tämä oli palstan naisille. Jokaiselle ihanalle mammalle.
Ei kiitos. Vahva ei. Siis joo ei tod.
Uniin kauneimpiin, hetkiin menneisiin..
- yölintu
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä hatussa lukee? 🤔
naiselle
Missä hatussa? Pipossa, lippiksessä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodet kuluu, mutta tunne on ja pysyy. Järki kuitenkin alkaa palailla pätkittäin.
Ketä kaipaat?
Onko täällä kukaan koskaan antanut mitään tunnisteita ? Sanotaan näin, että olen mies ja kaipaan naista. Mitä muuta voin sanoa ?
No ainakin naisen nimikirjaimet voisit ja vähän kuvailla häntä! Eri
Juu, minä kutsun häntä täällä nimeltä. Siis ihanaiseksi, silmiinpistäväksi valoksi elämässäni, jumalatar jne. On varmaan tunnistanut itsensä. -sivusta
Voit kertoa oman nimen. Ei sitäkään tosin kukaan täällä kerro. Täällä leikitään kirjaimilla kuten ekaluokkalaiset tekee. Minä olen T
Vierailija kirjoitti:
Kultsi, pakaralihakset on kipeät.😌
Olet käyttänyt keskivartaloasi. Voisin hieroa, jos sopii.
Vierailija kirjoitti:
Sinua vaan mietin, ja että mitäköhän ajattelet.
Mietin että avaisipa se nainen jotenkin yhteyden taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei, teidän ei tarvi. Utelias ja yksinkertainen on just se jonka ei tarvi tietää mitään ylimääräistä."
Ihan tarpeeton ja omahyväinen sivallus julkisella keskustelupalstalla. Säkö luulet olevasi joku elämän suuri osteri, jonka salaisuuksia kilvan selvitellään.
Oikeassahan se on. Tuo kommenttinsa pätee kaikkiin viesteihin täällä, ei teille utelijoille kuulu keille niitä kirjoitellaan.
Se alkuperäinen kysyjä vain halusi tietää, onko viesti mahdollisesti hänelle. Saa sitä kysyä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultsi, pakaralihakset on kipeät.😌
Olet käyttänyt keskivartaloasi. Voisin hieroa, jos sopii.
Jees, pika. N-y-t nyt, eiku nyt.
Hurmaava Tmies:) Kauniita unia. Halaus.
Mies57 on näköjään ruskean reiän ritarikunnan jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodet kuluu, mutta tunne on ja pysyy. Järki kuitenkin alkaa palailla pätkittäin.
Ketä kaipaat?
Onko täällä kukaan koskaan antanut mitään tunnisteita ? Sanotaan näin, että olen mies ja kaipaan naista. Mitä muuta voin sanoa ?
No ainakin naisen nimikirjaimet voisit ja vähän kuvailla häntä! Eri
Juu, minä kutsun häntä täällä nimeltä. Siis ihanaiseksi, silmiinpistäväksi valoksi elämässäni, jumalatar jne. On varmaan tunnistanut itsensä. -sivusta
Voit kertoa oman nimen. Ei sitäkään tosin kukaan täällä kerro. Täällä leikitään kirjaimilla kuten ekaluokkalaiset tekee. Minä o
Kyllä se täällä kulkee, nimeni, joskus kirjaimina, hänen nimensä huokauksina. Tietäjät tietää ;)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua, maailman kaunein fyssari.
Fysioterapeutti*. Fyssari on ammattikuntaamme alentava nimitys.
Tälle pitäisi nauraa ?