Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Halein suukoin 30km taa naiselle. Huomiseen.
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Huomenta pinkki opettajarouva 💞 😚
Toivoin näkeväni juhannusyönä unessa kaivatun sauna-asussa mutta näinkin eksän toppatakissa. Mihin tästä voi valittaa? Jos hän jätti minut vuosia sitten, miksi hän tulee uniini? En minä ole häntä ajatellut.
🤗 Näytti hyvältä lähellä paikkaa, missä tavattiin ensi kertaa ja talo purettiin
🌼🌼🌼🌼🌼 sama polku hetken, kiitollisena
Vierailija kirjoitti:
Toivoin näkeväni juhannusyönä unessa kaivatun sauna-asussa mutta näinkin eksän toppatakissa. Mihin tästä voi valittaa? Jos hän jätti minut vuosia sitten, miksi hän tulee uniini? En minä ole häntä ajatellut.
Itse olen aina ajatellut, että kaivattu tulee jossain vaiheessa palaamaan yhteen exänsä kans.
Vierailija kirjoitti:
Voitko vastata
Mua ärsyttää nää viestit. Vastata mihin? Laita nyt hyvä ihminen kunnollinen lause jos haluat vastauksia johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Voitko vastata
Se vastaus tulee sinne, missä kysyit irl
Taidan pitää kirjoittelutaukoa ens viikon tästä ketjusta, jospa se auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja lukee kirjaa nyt. Ei hän täällä pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Taidan pitää kirjoittelutaukoa ens viikon tästä ketjusta, jospa se auttaisi.
Auttaisi mihin?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänen tarkoitus oli näyttää miltä rakkaus tuntuu. Sitten kun saisi vielä kokea saman henkilön kanssa joka valitsis minut
Oon miettiny ihan samaa. Ehkä hänen oli tarkoitus tulla just siksi, että saisin tietää miltä tosirakkaus tuntuu ja ettei vähempään kannata tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja lukee kirjaa nyt. Ei hän täällä pyöri.
Ruotsinkielistä kirjaa?
Vierailija kirjoitti:
Millä mielin?
Heräsin just. Oon nukkunut parina yönä tosi hyvin, varmaan aurinko ja maaseudun rauha vaikuttaa. Herättyä ensimmäisenä ehti mieleen kaivattu ja nyt siirryn aamupalalle ;)
Öitä, Nöpölle!😉