Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Jos kaivattu olisi aamuäreä, saisin hänet kyllä hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi aamuäreä, saisin hänet kyllä hyvälle tuulelle.
Mur.
Tanssitaanko vielä pöydillä vai onko villikko jo peiton alla?
Miten on mahdollista, että aina irl kohdatessa mun sanavalmius katoaa taivaan tuuliin? Ärsyttävää.
Aurinkoista päivää sönköttäjältä just sulle <3
- n
Älkää valittako pienistä. Ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Älä valita valittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valita valittamisesta.
Näsäviisaus ei ole hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin näkeväni juhannusyönä unessa kaivatun sauna-asussa mutta näinkin eksän toppatakissa. Mihin tästä voi valittaa? Jos hän jätti minut vuosia sitten, miksi hän tulee uniini? En minä ole häntä ajatellut.
Mitä toppatakki voi symboloida? Kylmyyttä.
Rakastan sua, tänäänkin
olisin saanut toisen viereeni mut en voi ottaa siihen ketään. En ketään muuta kuin sinut. Mä odotan. Miehelle
Odotin että olisit toivottanut hyvää juhannusta, olisit soittanut kännipuhelun, olisit riutunut ikävästä ja syvästä rakkaudesta ja halunnut minut mutta eihän se niin mene
Ja minä kulutan aikaa ja panen sinua pois minusta
mutta sinä et lähde
Vierailija kirjoitti:
Odotin että olisit toivottanut hyvää juhannusta, olisit soittanut kännipuhelun, olisit riutunut ikävästä ja syvästä rakkaudesta ja halunnut minut mutta eihän se niin mene
Olen oppinut pidättäytymään. Riudun ja haluan vain itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tässä uskalla enää mennä lääkäriin kun mulle sattuu aina kuitenkin joku ammattikunnan kaunein edustaja. Vai onko siellä jotkut missikisat pääsykokeissa nykyään?
Älä huoli, todennäköisyys että ovat kiinnostuneita sinusta, on käytännössä nolla.
Tässä tapauksessa todennäköisyys on varmasti pieni muttei koskaan nolla, sen verran matematiikasta ymmärrän. ;) Eikä se ole se huoli, ei vaan ite viittis rakastua, se on rankkaa hommaa se.
Miten sitä nyt kertakäynnillä lääkäriin rakastuisi? 😳 eri
Mun elämässä kaikki on mahdollista.
Ja mä kun ajattelin, että mulla on ollut jännä elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut pidättäytymään. Riudun ja haluan vain itsekseni.
Selvä
Jossain vaiheessa kuvittelin, että oma "kaivattu" voisi kirjoitella täällä mulle, mutta se olikin Whatsupin perusteella poistanut mut yhteystiedoistaan, joten se harha tuli sitten tapettua siihen. 🙅🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa kuvittelin, että oma "kaivattu" voisi kirjoitella täällä mulle, mutta se olikin Whatsupin perusteella poistanut mut yhteystiedoistaan, joten se harha tuli sitten tapettua siihen. 🙅🏻
Luuleehan joku, että hänet estänytkin kirjoittelee ja kaipailee täällä, että ei kai siinä
Ei se vahingoita ketään, jos saa jostakin iloa elämään.
Olisinpa ollu eilen paapomas sua 🥰
Kaipaan kiimaista narttua. T. kolli
Hyvillä mielin. Nukuin pitkään mutta pätkittäin.