Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Pitää oppia elämään hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tekoalyltä todennäköisyyttä, että kaivattu kirjoittaisi minulle täällä.
Tässä karkea todennäköisyyslaskelma:
Oletukset:
Suomalaisia naisia netissä: ~2,8 miljoonaa
Heistä ajattelee sinua: 1 / 1 000 000 (äärimmäisen harvinaista)
Heistä kaipaa sinua: 1 / 10 (jos ajattelee)
Heistä kirjoittaa sinulle palstalle: 1 / 100
Lasku:
P = 1 / 1 000 000 * 1 / 10 * 1 / 100 = 1 / 1 000 000 000
Vastaus:
Todennäköisyys 1 / 1 000 000 000
Eli yksi miljardista käytännössä nolla.
Todennäköisyys saada lotossa 7 oikein on 1 / 15 380 937 (noin 0,0000065 %).
Eksyispä joku matemaatikko kertomaan, että onko oikeasti noin paljon epätodennäköisempää törmätä täällä kaivattuunsa kuin voittaa lotossa.
Minä ja kaivattu voitettiin kaipausketjulotossa viime vuosikymmenen puolella. Eri juttu kaipasiko hän myös, mutta kummatkin täällä oltiin. Se nyt taas ei vielä ole mikään tae että kaksi vatipäistä💛 ihmistä saisi asiaa puhuttua järkevään tapaan auki irl ja vielä niin että siitä seuraisi onnistunut rakkaustarina. Sivu.
Miksi syyttävä sormi osuu usein helposti minuun.
Terkkuja Blurin basistin näköiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tekoalyltä todennäköisyyttä, että kaivattu kirjoittaisi minulle täällä.
Tässä karkea todennäköisyyslaskelma:
Oletukset:
Suomalaisia naisia netissä: ~2,8 miljoonaa
Heistä ajattelee sinua: 1 / 1 000 000 (äärimmäisen harvinaista)
Heistä kaipaa sinua: 1 / 10 (jos ajattelee)
Heistä kirjoittaa sinulle palstalle: 1 / 100
Lasku:
P = 1 / 1 000 000 * 1 / 10 * 1 / 100 = 1 / 1 000 000 000
Vastaus:
Todennäköisyys 1 / 1 000 000 000
Eli yksi miljardista käytännössä nolla.
Todennäköisyys saada lotossa 7 oikein on 1 / 15 380 937 (noin 0,0000065 %).
Eksyispä joku matemaatikko kertomaan, että onko oikeasti noin paljon epätodennäköisemp
Niin varmaan. Sun kaivattu ei täällä ole ollut. Eikä muidenkaan.
Voisit piristää mun päivää ja laittaa viestin vaikka sellasen nettisivuston kautta anonyymisti, miten ois ;)
Lähdetään yhdessä pitkälle karkumatkalle. Ota passi mukaan !
Tylsä ketju. Trollit kehiin.
Jankkari ?
Mammanpoika letkautuksia ?
Huomautuksia opelta kirjoitusvirheistä ?
Joku ?
Vierailija kirjoitti:
Voisit piristää mun päivää ja laittaa viestin vaikka sellasen nettisivuston kautta anonyymisti, miten ois ;)
Voiko niinkin tehdä ? Onko joku sivusto minkä kautta voi laittaa nimettömänä puhelimeen normi viestin ? Ennen oli. Muistan kyllä.
Toimiikohan nykyään muuten vielä se jos tekstiviestin eteen laittaa *K# niin lähettäjän nro ei näy 🤔 90luvulla toimi 😁 ja silloin toimi myös kivat flash -viestit puhelimessa. Ilmestyi suoraan näytölle ilman lähettäjän nroa ja kun sen oli lukenut, viesti poistui pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä nettisivuston?
Laittaisin naapurin kollille miten hot on 🤗😁 hitsi miten timmi kroppa on toverilla 😋🤤
Koko kokkoko kootaan kokoon kokoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko niinkin tehdä ? Onko joku sivusto minkä kautta voi laittaa nimettömänä puhelimeen normi viestin ? Ennen oli. Muistan kyllä.
Toimiikohan nykyään muuten vielä se jos tekstiviestin eteen laittaa *K# niin lähettäjän nro ei näy 🤔 90luvulla toimi 😁 ja silloin toimi myös kivat flash -viestit puhelimessa. Ilmestyi suoraan näytölle ilman lähettäjän nroa ja kun sen oli lukenut, viesti poistui pysyvästi.
Anonyymiteksti . Fi (en tiedä toimiiko, voisit testata ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä anonyymista viestistä on, kun toinen ei voi vastata takaisin jos kiinnostaa?
Voin vastata vaikka muualla😀 joka tapauksessa ois kiva yllätys
Ei kai sulla vaan oo vauvakuume? Siihen hommaan en ryhdy, paitsi jos musta tulee jotenkin superrikas yhtäkkiä niin voin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä anonyymista viestistä on, kun toinen ei voi vastata takaisin jos kiinnostaa?
Voin vastata vaikka muualla😀 joka tapauksessa ois kiva yllätys
Mutta jos se ei tiedä että kenelle. Ette uskalla kuitenkaan vihjeitäkään laittaa.
On sietämättömän paha olo. Ja mietin mitäköhän sinä teet.
Mun kaivattu se siellä vaan.