Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hyviä unia ihana, nuku hyvin. Lämpimiä haleja yöksi.. 🤍🤗
Vierailija kirjoitti:
Hyvää juhannusta virtuaaliystävälle! (mikäli mulla sellainen vielä on)
(Onko sulla ikinä sellaista ollutkaan?)
Vierailija kirjoitti:
Virtual insanity, 4eva 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Onko sulla ikinä sellaista ollutkaan?)
Vastauksen tietää vain hän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pörröjänikselle. Rakastan ja ikävöin sinua kaikesta huolimatta.
Kuka tämä on?
Hävisit kokonaan sitten viime kuuleman. Olisin kaivannut. Hyvää yötä.
Hyviä öitä mun kaivatulleni. Mökillä vietän juhannuksen. Olet ajatuksissa mukanani. Halaus.
Hyvää juhannus aaton vastaista yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla on olna kiva päivä. Täällä oli saetta ja sitten vielä lisää vettä. Kävin t-kskssa hoitoväline huollossa, kävelin lenkin, ostin ruoat rismasta ja palasin kämpälle syömään aamu-appeen. Väsähin mutten jaksana mennä ees torkuille vaan horrostin kyökin tuolilla kuni havukka petäjän nokassa, jäi litlin keikka tekemättä. Haaveksuin siusta ja aattelin soittaa siulle. Puhelimen kellonajan nähessäin katkasinkin soiton. Irrationaalista käytöstä, tiiän. Ikävä siua, oisitpa täällä. Nuku hyvin.
Keskikesän haaveissa siintää kaivattu juhannushalkoineen. Ja ei, sillä ei sytytettäisi roihuamaan juhlallisesti kokkoa eikä varsinkaan lämmitettäisi rantamökin puusaunaa... 🤭🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulitko katumapäälle?
Joo olin vähän ärsyyntynyt ja ankara 🙊
Miksi?
Olin stressaantunut ja väsynyt. 🙈
Viestin kohde tunnistaa 100% varmuudella. Ihan livenäkin käyttänyt tuota nimeä. Turha kenenkään naikkosen tai miehen omia. Hän tietää.
Vierailija kirjoitti:
Viestin kohde tunnistaa 100% varmuudella. Ihan livenäkin käyttänyt tuota nimeä. Turha kenenkään naikkosen tai miehen omia. Hän tietää.
Mitä nimeä? juhannushalkoa?
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma et hän on täällä? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi syntymäkuukausi, ja vuosi?
En tiiä kumpaakaan. Ei olla sellasella tasolla et tulis kysyttyä. Tiedän puolivahingossa että se on noin 10 v vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun silmien väri? Entä omasi?
Kaivatulla hyvin vahvan siniset, miehellä.
Minulla vihertävät.
(*****.***)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulitko katumapäälle?
Joo olin vähän ärsyyntynyt ja ankara 🙊
Miksi?
Olin stressaantunut ja väsynyt. 🙈
Mitä siis teit? Mennyt multa ohi.
Mun peruskoululuokkien suosituimmat oli samalla kyllä myös hyviä koulussa, miks ihmeessä ei oltais oltu? Menestyimme myös urillamme. Eri