Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
En ketään.
Miksi sitten olet täällä kun et ketään kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, hyvää juhannusta ja hyvää elämää!
Oliko nämä jäähyväiset?
Vierailija kirjoitti:
Moi
(oikea tunnistaa)
Moi
(tunnistin heti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulitko katumapäälle?
Joo olin vähän ärsyyntynyt ja ankara 🙊
Miksi?
Olin stressaantunut ja väsynyt. 🙈
Mitä siis teit? Mennyt multa ohi.
No hyvä. Sittenhän en ole tehnyt mitään.
Olisit kertonut. Haluaisin tietää, mitä mielessäsi liikkuu.
Miehelle. Mielikuvittelen taas, vaikka en vieläkään tiedä uskoako vai ei. Jos se oli sinulta niin kiitokset kivasta hyvän Juhannuksen toivotuksesta ja samoin sinulle, kahden punaisen sydämen kanssa. Nähdäänkö joskus? Joo, myönnän kyllä, että minua pelottaa, mutta silti. Kiitos myös musiikista, onnellisia unia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan tutustu ihmisiin heidän rahapussin, aseman, koulutuksen tai suosion perusteella.
Olen viisikymppinen ja tunnen kymmeniä, ellen satoja samanikäisiä ihmisiä. En tiedä ketkä heistä ovat suosittuja, vai mitataanko se rahapussin perusteella.
En minäkään kyllä tutuista viiskymppisistä osaa tuollaista sanoa. En tosin itse ole ikäryhmää joten en tiedä johtuuko siitä, mutta kyllä mä nuoremmista näen aika helpostikin onko joku suosittu vai ei. Viiskymppisistä tutuista jotkut on tosi sosiaalisia, mutta en liitä sitä varsinaisesti suosioon.
Nuorena (15-30v) tuollaisilla asioilla on enempi merkitystä ja ne näkyy enempi, voi olla myös stressaavaa aikaa tämmöset juhannukset ja muut jos ei ole omaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun se eka ketju on poistettu kokonaan. Se oli vuosia kai tallessa. Joskus sitä luin.
Mini-Godzilla!!!!! Sellaisia juttuja ei kirjoita enää kukaan.
Ei niin, sääli :/. Olikohan sen kirjoittaja Pikkujoulut? -sivu
Ei mun mielestä ollut, en koskaan edes oikein ymmärtänyt sen Pikkujoulut-nimimerkin hehkutusta. Sivusta
Rakkain hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
(oikea tunnistaa)
Moi
(tunnistin heti)
No niin minäkin teidät Aada ja Veeti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit mun mieleen asumaan?
Olen koditon ja suojaton.
Vierailija kirjoitti:
Monille nuorille on myös tärkeää mitä kaverit ja luokan suositut tyypit ajattelee siitä niiden uudesta tutusta tai kaverista. Vaikka joku toteaisikin, että joku tyyppi on omasta mielestään mukava, niin jos kaverit ja luokan suositut tyypit on sitä mieltä että se ei oo siisti tyyppi, niin silloin sen kanssa ei voi olla tekemisissä. Jokainen muistaa ehkä omasta nuoruudestaan.
Juu ylpeydellä muistan, etten ollut yhtään tuollainen vaan päinvastoin kiinnitin huomion siihen, että olen niidenkin kanssa joilla ei ole hyvä sosiaalinen asema :D
Tuntuu, että jotain musta haluat tietää tai saada, ehkä jotain tarinaa, jota tietämättömänä sulle neulon, eikä se mua haittaa, mutta mitä siis tarvitset vielä?
En jaksa tai viitsi alkaa kaipaamaan turhaan. Terkkuja voin silti lähettää. 😘
T. tuntematon setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
(oikea tunnistaa)
Moi
(tunnistin heti)
No niin minäkin teidät Aada ja Veeti!
Ei kyllä nuo on ihan selvästi Pirkko ja Brooke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään.
Miksi sitten olet täällä kun et ketään kaipaa?
🤍🥴
Kaivattuni silmät on lämpimän ruskeat, kuten oli muistaakseni niiden katsekin ( ainakin joskus oli ). Ikävöin sua vieläkin.
Eli tarkoittaa mitä? Järjestäytyminen?