Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia ihana, nuku hyvin. Lämpimiä haleja yöksi.. 🤍🤗
Hyvää yötä ja mukavia unia ihana.. Haleja <3 <3
Vierailija kirjoitti:
L
Suorakulma 💞 Korvat 😉
Vierailija kirjoitti:
Kumpi näistä? Niin kuin periaatteessa (...), mitä sanotte:
Toinen pistää kaikki pasmat sekaisin, ja sitä kävelee päin seiniä kemian takia.
Toinen aiheuttaa syvän rauhan tunteen, helppo olla just oma itsensä.
Molemmat hyviä tyyppejä.
Mä tiiän kyllä ihmisen joka on näitä molempia, joten sanoisin sellanen!
Nuku hyvin rakas. Toivottavasti sulla on hyvä. Yhdessä mulla olis paras. Minkä määrän kannettavaa se tiputtaskaan, ihan vaan se tieto, että oot siinä. Suukko.
Ollaa rakas nainen matkalla jonnekki. Istutaan takapenkillä. Musiikki on kovalla. Siinä jutellaan niitä näitä ja vihjailen tunteistani sulle. Sä oot epäilly sitä. Käteni varovasti alkaa silittää ja hivellä sun sisäreittä. Eka olet super ujona koska sä tapailet jotain ja oot varma, et meidät huomataan, mut vähän tykkäät. Tästä siirryn pikkuhiljaa varovasti pyhimpään. Täs kohtaa siirryt syliini kasvokkain. Sun pää nojaa mun epäkkääseen. Laitan jonku ajan päästä käden sun pikkareihi ja pitkillä liikkeillä sormeilen kahdel sormel ja välil oikeal paineella hyväilen klittaa. On super kuumaa, kun voihkit ja kehut korvaani. Mä sanon matalal äänel parran kosketeltaes sua et nauti ja anna tulla vaa ku tulee. Mä myös suutelen sun kaulaa ja huulia. Meidän pitkä matka menee ihanasti O:sta O:hon ja välil pidetää vähä taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa olla niin kuin rahan kanssa noiden ihmissuhteiden kanssa. Kun sanotaan että raha menee rahan luo, niin ihmiset hakeutuu myös suositun luo. Rikas vetää puoleensa rahaa ja suosittu uusia tuttavuuksia.
Elämässä on kyse pitkälti järjestäytymisestä eikä niinkään mistään yksilöllisistä piirteistä (toki ne on yksilölle itselleen oleellisia ja järjestäytymisessäkin huomioitavia)
Hyvää yötä pienelle perheelleni, toivottavasti näemme pian - ikävä teitä. Tulkaa uniini ja elämääni.
Kaipaatko sä vielä myös Lauraa Runomies?
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä oon.
Mutta et oikeestaan mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulitko katumapäälle?
Joo olin vähän ärsyyntynyt ja ankara 🙊
Miksi?
Olin stressaantunut ja väsynyt. 🙈
Mitä siis teit? Mennyt multa ohi.
No hyvä. Sittenhän en ole tehnyt mitään.
Miksi muutit mun mieleen asumaan?
Mammat mammat. Hyvää juhannusta. Muistakaapa se iltarukous.
Mun kullalle lämmintä juhannusta, vaik ei yhdessä sitä vietetä, nm.
Kaipaan sua niin paljon. Olisi mieletöntä jos pääsisin vihdoin näkemään sut tänä kesänä. Ja pääsis sun lähelle
78-miehelle
Godnatt fru speciallärare 💕 😚
Kram 🤗
Hyvää yötä Johanna.
Juha