Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
8661/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin toivottamaan rakkaalle kaivatulleni mukavaa iltaa. Ajattelin, että lähditköhän maaseudulle ?

En lähtenyt.

Vierailija
8662/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta äidin ja pojan suhde on mutkaton.

Mulla on poikani kanssa mutkattomampi suhde kuin tyttäreni kanssa ja olen siitä äärimmäisen surullinen.

Niin ei saisi olla vaan asiat olisi pitänyt puhua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta äidin ja pojan suhde on mutkaton.

Mulla on poikani kanssa mutkattomampi suhde kuin tyttäreni kanssa ja olen siitä äärimmäisen surullinen.

Se on totuus ja se järkyttää ja itkettää. 

Vierailija
8664/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun se eka ketju on poistettu kokonaan. Se oli vuosia kai tallessa. Joskus sitä luin. 

Mini-Godzilla!!!!! Sellaisia juttuja ei kirjoita enää kukaan.

Ei niin, sääli :/. Olikohan sen kirjoittaja Pikkujoulut? -sivu

Vierailija
8665/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Samoin. Voisinpa halata sua nyt hellästi sateisessa kesäyössä ja toivottaa hyviä unia. Suukko ja halaus. 

Terv. pikkuvaalea

Vierailija
8666/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille nuorille on myös tärkeää mitä kaverit ja luokan suositut tyypit ajattelee siitä niiden uudesta tutusta tai kaverista. Vaikka joku toteaisikin, että joku tyyppi on omasta mielestään mukava, niin jos kaverit ja luokan suositut tyypit on sitä mieltä että se ei oo siisti tyyppi, niin silloin sen kanssa ei voi olla tekemisissä. Jokainen muistaa ehkä omasta nuoruudestaan. 

Minua ei ainakaan kiinnosta muiden ihmisteen mielipiteet minun tuttavistani tai ihmissuhteista. Ja jos joku rupeaa arvostelemaan ihmisuhteitani tuolla tapaa, niin hyvin todennäköisesti en ole enää sen arvostelijan kassa missään tekemisissä. Kenellekään ei ole sellaista vaikutusvaltaa minuun.

Vierailija
8667/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen rakkaus on kuin veteen piirretty viiva. 

😂😂🙃🙃🙃😅😅😅😁😁 Nyt oli hyvä 

Mulla on sulle yllätys. Tykkäät siitä varmasti. VT liittyvä. Jos löydän sen sähköpostista niin laittelen sen sulle huomenna tänne. T. Sama kuin edellinen

Vierailija
8668/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille nuorille on myös tärkeää mitä kaverit ja luokan suositut tyypit ajattelee siitä niiden uudesta tutusta tai kaverista. Vaikka joku toteaisikin, että joku tyyppi on omasta mielestään mukava, niin jos kaverit ja luokan suositut tyypit on sitä mieltä että se ei oo siisti tyyppi, niin silloin sen kanssa ei voi olla tekemisissä. Jokainen muistaa ehkä omasta nuoruudestaan. 

Tuo on jännä sikäli, että yleensä niistä peruskoululuokan suosituimmista ei tule aikuisena ollenkaan suosittuja. Jotain yh-äitejä. Entisistä nörteistä tuleekin ne suosituimmat, kun menestyvät urallaan. 

Vierailija
8669/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas

Kaipaan sua ja ajattelen sitä miten imit mun tissejä 

IRL tämmöiset viestit

Vierailija
8670/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko katumapäälle?

Vierailija
8671/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8672/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jännä sikäli, että yleensä niistä peruskoululuokan suosituimmista ei tule aikuisena ollenkaan suosittuja. Jotain yh-äitejä. Entisistä nörteistä tuleekin ne suosituimmat, kun menestyvät urallaan. 

Oman koulun suosittu istuu nyt linnassa taposta 🙄

Vierailija
8673/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan tutustu ihmisiin heidän rahapussin, aseman, koulutuksen tai suosion perusteella.

No et kyllä varmaan mene myöskään tutustumaan juoppospurkuun joka makaa kadulla tai istuu puiston penkillä

No en yleensä mene tutustumaan jokaiseen vastaantulijaan. 

Sepä se. Sitä juuri tarkoitinkin. Joillain kriteereillä sinäkin lähestyt ihmistä.

Vierailija
8674/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas

Milloin saan uudestaan imeä sun terhakoita tissejä?

Vierailija
8675/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen rakkaus on kuin veteen piirretty viiva. 

😂😂🙃🙃🙃😅😅😅😁😁 Nyt oli hyvä 

Mulla on sulle yllätys. Tykkäät siitä varmasti. VT liittyvä. Jos löydän sen sähköpostista niin laittelen sen sulle huomenna tänne. T. Sama kuin edellinen

VT? Vanha Testamentti?

sivusta

Vierailija
8676/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä juttu. Ne suositut putoaa kuin kuiluun.

Vierailija
8677/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia😘kaipaan

Vierailija
8678/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun se eka ketju on poistettu kokonaan. Se oli vuosia kai tallessa. Joskus sitä luin. 

Mini-Godzilla!!!!! Sellaisia juttuja ei kirjoita enää kukaan.

Ei niin, sääli :/. Olikohan sen kirjoittaja Pikkujoulut? -sivu

Ei mun mielestä ollut, en koskaan edes oikein ymmärtänyt sen Pikkujoulut-nimimerkin hehkutusta. Sivusta

Vierailija
8679/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan tutustu ihmisiin heidän rahapussin, aseman, koulutuksen tai suosion perusteella.

No et kyllä varmaan mene myöskään tutustumaan juoppospurkuun joka makaa kadulla tai istuu puiston penkillä

No en yleensä mene tutustumaan jokaiseen vastaantulijaan. 

Sepä se. Sitä juuri tarkoitinkin. Joillain kriteereillä sinäkin lähestyt ihmistä.

Et ymmärtänyt.

Vierailija
8680/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas

Milloin saan uudestaan imeä sun terhakoita tissejä?

Älkää puhuko tällaisia. Sattuu olemaan salaisin paha fantasiani, kaivatun jättiboobsien imeminen. En saa ajatella sellaisia. 

Ketju on lukittu.