Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta äidin ja pojan suhde on mutkaton.
Mulla on poikani kanssa mutkattomampi suhde kuin tyttäreni kanssa ja olen siitä äärimmäisen surullinen.
Niin ei saisi olla vaan asiat olisi pitänyt puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta äidin ja pojan suhde on mutkaton.
Mulla on poikani kanssa mutkattomampi suhde kuin tyttäreni kanssa ja olen siitä äärimmäisen surullinen.
Se on totuus ja se järkyttää ja itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun se eka ketju on poistettu kokonaan. Se oli vuosia kai tallessa. Joskus sitä luin.
Mini-Godzilla!!!!! Sellaisia juttuja ei kirjoita enää kukaan.
Ei niin, sääli :/. Olikohan sen kirjoittaja Pikkujoulut? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Samoin. Voisinpa halata sua nyt hellästi sateisessa kesäyössä ja toivottaa hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Monille nuorille on myös tärkeää mitä kaverit ja luokan suositut tyypit ajattelee siitä niiden uudesta tutusta tai kaverista. Vaikka joku toteaisikin, että joku tyyppi on omasta mielestään mukava, niin jos kaverit ja luokan suositut tyypit on sitä mieltä että se ei oo siisti tyyppi, niin silloin sen kanssa ei voi olla tekemisissä. Jokainen muistaa ehkä omasta nuoruudestaan.
Minua ei ainakaan kiinnosta muiden ihmisteen mielipiteet minun tuttavistani tai ihmissuhteista. Ja jos joku rupeaa arvostelemaan ihmisuhteitani tuolla tapaa, niin hyvin todennäköisesti en ole enää sen arvostelijan kassa missään tekemisissä. Kenellekään ei ole sellaista vaikutusvaltaa minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus on kuin veteen piirretty viiva.
😂😂🙃🙃🙃😅😅😅😁😁 Nyt oli hyvä
Mulla on sulle yllätys. Tykkäät siitä varmasti. VT liittyvä. Jos löydän sen sähköpostista niin laittelen sen sulle huomenna tänne. T. Sama kuin edellinen
Vierailija kirjoitti:
Monille nuorille on myös tärkeää mitä kaverit ja luokan suositut tyypit ajattelee siitä niiden uudesta tutusta tai kaverista. Vaikka joku toteaisikin, että joku tyyppi on omasta mielestään mukava, niin jos kaverit ja luokan suositut tyypit on sitä mieltä että se ei oo siisti tyyppi, niin silloin sen kanssa ei voi olla tekemisissä. Jokainen muistaa ehkä omasta nuoruudestaan.
Tuo on jännä sikäli, että yleensä niistä peruskoululuokan suosituimmista ei tule aikuisena ollenkaan suosittuja. Jotain yh-äitejä. Entisistä nörteistä tuleekin ne suosituimmat, kun menestyvät urallaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakas
Kaipaan sua ja ajattelen sitä miten imit mun tissejä
IRL tämmöiset viestit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jännä sikäli, että yleensä niistä peruskoululuokan suosituimmista ei tule aikuisena ollenkaan suosittuja. Jotain yh-äitejä. Entisistä nörteistä tuleekin ne suosituimmat, kun menestyvät urallaan.
Oman koulun suosittu istuu nyt linnassa taposta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan tutustu ihmisiin heidän rahapussin, aseman, koulutuksen tai suosion perusteella.
No et kyllä varmaan mene myöskään tutustumaan juoppospurkuun joka makaa kadulla tai istuu puiston penkillä
No en yleensä mene tutustumaan jokaiseen vastaantulijaan.
Sepä se. Sitä juuri tarkoitinkin. Joillain kriteereillä sinäkin lähestyt ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Rakas
Milloin saan uudestaan imeä sun terhakoita tissejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus on kuin veteen piirretty viiva.
😂😂🙃🙃🙃😅😅😅😁😁 Nyt oli hyvä
Mulla on sulle yllätys. Tykkäät siitä varmasti. VT liittyvä. Jos löydän sen sähköpostista niin laittelen sen sulle huomenna tänne. T. Sama kuin edellinen
VT? Vanha Testamentti?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä juttu. Ne suositut putoaa kuin kuiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun se eka ketju on poistettu kokonaan. Se oli vuosia kai tallessa. Joskus sitä luin.
Mini-Godzilla!!!!! Sellaisia juttuja ei kirjoita enää kukaan.
Ei niin, sääli :/. Olikohan sen kirjoittaja Pikkujoulut? -sivu
Ei mun mielestä ollut, en koskaan edes oikein ymmärtänyt sen Pikkujoulut-nimimerkin hehkutusta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan tutustu ihmisiin heidän rahapussin, aseman, koulutuksen tai suosion perusteella.
No et kyllä varmaan mene myöskään tutustumaan juoppospurkuun joka makaa kadulla tai istuu puiston penkillä
No en yleensä mene tutustumaan jokaiseen vastaantulijaan.
Sepä se. Sitä juuri tarkoitinkin. Joillain kriteereillä sinäkin lähestyt ihmistä.
Et ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas
Milloin saan uudestaan imeä sun terhakoita tissejä?
Älkää puhuko tällaisia. Sattuu olemaan salaisin paha fantasiani, kaivatun jättiboobsien imeminen. En saa ajatella sellaisia.
En lähtenyt.