Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
8021/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Täällä on siis lesboja ja uskiksia. Missä muut?

On täällä muitakin, ei vaan ole tarvetta eikä kiinnostusta ilmoittautua. 

Harva tietää että sodomiittien salaseuran vanhempainneuvosto viestii koodatusti juuri tämän ketjun kautta. Kannattaa seurata viestien löhetysajankohtien ja isojen alkukirjainten suhdetta.

Mitättömät pikkutekijät ne selkokielellä syntinsä paljastaa. Isot kalat on syvällä ja luultavasti jo niiden jäljillä, ketkä seisovat agendansa tiellä. Että kannattaako meluta?

Sivusta, takaa ja alta, VPN on lapsille.

Vierailija
8022/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset vois kyllä katsoa peiliin. Muka luulevat pääsevänsä taivaaseen, vaikka surutta huijaavat vanhuksia ylihintaisilla remonteilla ja rakentavat homehtuvia taloja säädöksistä piittaamatta ja muuta. Teille ne kovimmat tuomiot kuule lopussa tulee. 

Älä yleistä muutaman säälittävän vuoksi.

Nimeä rehteinä tunnetut uskovaisten lafkat. 

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8023/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset vois kyllä katsoa peiliin. Muka luulevat pääsevänsä taivaaseen, vaikka surutta huijaavat vanhuksia ylihintaisilla remonteilla ja rakentavat homehtuvia taloja säädöksistä piittaamatta ja muuta. Teille ne kovimmat tuomiot kuule lopussa tulee. 

En usko tuomioon lopussa, mutta yhteiskunnan tulisi tuomita sellainen. 

Niin pitäisi. Kyllä se tuomiokin sitten lopulta tulee. 

Vierailija
8024/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Täällä on siis lesboja ja uskiksia. Missä muut?

On täällä muitakin, ei vaan ole tarvetta eikä kiinnostusta ilmoittautua. 

Harva tietää että sodomiittien salaseuran vanhempainneuvosto viestii koodatusti juuri tämän ketjun kautta. Kannattaa seurata viestien löhetysajankohtien ja isojen alkukirjainten suhdetta.

Mitättömät pikkutekijät ne selkokielellä syntinsä paljastaa. Isot kalat on syvällä ja luultavasti jo niiden jäljillä, ketkä seisovat agendansa tiellä. Että kannattaako meluta?

Sivusta, takaa ja alta, VPN on lapsille.

vpn on netflixin käyttäjille, ei mulla ainakaan sille mitään muuta virkaa ole. eri

Vierailija
8025/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin taas jotain unta, jossa sinä olit, mutta en muista siitä juuri mitään. Muista sen että sun puoliso oli siinä vihainen mulle ja lopussa totesin, että miksi ihmeessä olen hukannut 10 vuotta sinun kanssa ystävystymisyrityksiin ja päätin että on parempi unohtaa. 

Hän ei ole vihainen sulle mistään. Päinvastoin. Minä saan vihat päälleni.

Ai siitä että tykkäät minusta vai mistä?

Siitäkin. 

Vierailija
8026/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan oikeasti: hae jostain elämä. :D Sivusta

Kyllähän se ketuttaa, kun luulee olevansa ainoa tech savvy ihminen koko palstalla :D 

Niin, ketjun hovinarri voisi tosiaan sen elämän hankkia 

taas joku harhainen luulee, että joku yksi ainoa tyyppi sille kirjoittelee. Mistä näitä tulee.

sivusta

Automaattiset 3 yläpeukkua seuraavat viestejäsi, jännä. Alapeukut minun viestejä :D 

Nyt äkkiä kaikki maininnat VPN:n peukutuksen saloista poistoon kuten aina ennen!! 

Oikeesti tämmösiäkin defenssejä siis on. Tietenkään kyse ei ole siitä, että muut pitävät kirjoittajaa tyhmänä - kyse on varmasti siitä, että jollakulla yhdellä on

Niin no, melko kertovaa että "kaikilla", sivusta, ylhäältä, alhaalta, on kova tarve vakuutella, ettei mitään VPN yläpeukuttelua ole, kun voin todistaa sen vääräksi kahdessa sekuntissa vaihtamalla sijaintia ja kuten ohiksen tapauksessa, ongelma ei ole se ohiksen kirjoittaja, vaan siitä mainitsija

Vierailija
8027/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nuorena ja naiivina ihastuu lähes jokaiseen vastaantulevaan. Saa tapahtua ihme, jos sellaista tapahtuu kypsällä iällä. 

Minä kuule ihastuin vielä 30+ jatkuvasti. Mutta yleensä sillain platonisesti ja ihan vähän. Harva onneksi tietää, koska osasin peittää sen. Oon saattanut sanoa toiselle vaikka jotain ei niin hyvää ihmisestä, josta oikeasti tykkäsin. Ihan vain harhautuksen vuoksi. Ei kuitenkaan valheellisia asioita.

Vierailija
8028/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan oikeasti: hae jostain elämä. :D Sivusta

Kyllähän se ketuttaa, kun luulee olevansa ainoa tech savvy ihminen koko palstalla :D 

Niin, ketjun hovinarri voisi tosiaan sen elämän hankkia 

taas joku harhainen luulee, että joku yksi ainoa tyyppi sille kirjoittelee. Mistä näitä tulee.

sivusta

Automaattiset 3 yläpeukkua seuraavat viestejäsi, jännä. Alapeukut minun viestejä :D 

Nyt äkkiä kaikki maininnat VPN:n peukutuksen saloista poistoon kuten aina ennen!! 

Oikeesti tämmösiäkin defenssejä siis on. Tietenkään kyse ei ole siitä, että muut pitävät kirjoittajaa tyhmänä - ky

Niin no, melko kertovaa että "kaikilla", sivusta, ylhäältä, alhaalta, on kova tarve vakuutella, ettei mitään VPN yläpeukuttelua ole, kun voin todistaa sen vääräksi kahdessa sekuntissa vaihtamalla sijaintia ja kuten ohiksen tapauksessa, ongelma ei ole se ohiksen kirjoittaja, vaan siitä mainitsija

Juu juu, näin se ihan varmasti on :D

Vierailija
8029/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nuorena ja naiivina ihastuu lähes jokaiseen vastaantulevaan. Saa tapahtua ihme, jos sellaista tapahtuu kypsällä iällä. 

Taidan olla poikkeus sääntöön.

Vierailija
8030/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen luominen.

Vierailija
8031/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltais voitu rakastaa hellästi ja eläimellisestä jo vuosia.

Niin oltais voitu mut halusit vaimoksesi jonkun muun kuin minut.

Höö, oisin halunnut viettää elämäni sinun kanssasi. Kaikki meni vaan niin väärin. 

Suurin osa päätöksistä ei ole kiveen hakattuja. Voi päättää uudestaan eri tavalla, jos haluaa jotain muuta. Ei ole pakko tyytyä lopuksi elämää niihin päätöksiin mitä joskus teki jos ei halua. Ei siis ole liian myöhäistä.

Niin, no ei kaikki ole minusta kiinni tässä asiassa. 

Kaikki on sinusta kiinni, voit päättää elää elämää mitä oikeasti haluat ja ta

Juu, minun oven takana on jono naisia, joista voin valita kiinnostavimman, niinkö luulet? Eikä tarvis ollakaan jonoa, riittäis, et ois kaivattu, niin oisin enempi kuin tyytyväinen.

Vierailija
8032/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävät ohistelijat ja jankkarit. Onneksi ei yhtäkään teistä tarvi irlinä tuntea. Kaivattukin jo mennyt menojaan, vaikka täällä mua välillä kaipaakin. Koska minäkin häntä. 😘

Vierailija
8033/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tuomioon lopussa, mutta yhteiskunnan tulisi tuomita sellainen. 

Niin pitäisi. Kyllä se tuomiokin sitten lopulta tulee. 

Ei tule.

Vierailija
8034/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luominen nainen <3

Vierailija
8035/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen luominen.

Hyvä ajatus tähän hetkeen. Luonto hoitaa.

Vierailija
8036/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En kysynyt sun omaa TULKINTAA raamatusta. Vaan totesin että näin asia siellä lukee. Joten miks väität asian olevan muuta ?😅 Myöskin murhamiesten kohdalla asia on toisin kuten nyt annot ymmärtää. Sekin sanotaan selvästi. -Valehtelijat, varkaat, avionrikkojat, huorimukset, murhamiehet, noidat jne ei ole osuutta taivasten valtakuntaan. (Huom. Se että joku murhamies tulee vankilassa "uskoon", ei tarkoita sitä että pääsee taivaaseen. Jumala ei muutu. Hän vaan elää tässä ajassa elämänsä loppuun suht ok. ) Mitä itse nähnyt ja kokenut, niin "uskoontulo" on murhamiehille vaan kulissi. Niinkuin kaikille jotka vankilassa " tulee uskoon" , ei ole heillä elävää uskoa, eikä Pyhää Henkeä."

Tuolla logiikalla kukaan ei pääse taivaaseen koska kaikki syyllistyy valehtelemaan jossain vaiheessa. Valehtelu on tuossa listassa. Kristinuskon sanoma on just se, että kaikki synnit saa anteeksi. Riittää, että tietää tehneensä väärin. "Taivas ja

"Ja jos jumalaton kääntyy jumalattomuudestaan ja tekee niin kuin oikein ja hyvin on, hän pelastaa elämänsä. Hän saa elää, ei hän kuole. Hän saa elää, kun hän ottaa opikseen ja luopuu synneistään ja kaikista pahoista teoistaan. Silti Israelin kansa sanoo: Herra ei tee oikein. Minäkö en tee oikein, israelilaiset? Päinvastoin: teidän ajatuksenne kulkevat väärää tietä. Minä tuomitsen teistä itse kunkin sen mukaan, mitä hän on tehnyt. Näin sanoo Herra Jumala.

Kääntykää, luopukaa synneistänne, ettei syyllisyys olisi uhkana yllänne! Heittäkää pois kaikki rikkomuksenne, kaikki se millä olette syntiä tehneet, ja ottakaa rintaanne uusi sydän ja uusi henki. Miksi te kuolisitte, israelilaiset? En minä tahdo kenenkään kuolemaa näin sanoo Herra Jumala. Kääntykää, niin saatte elää!"

Vierailija
8037/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein koskaan ihastu miehiin, pitää olla poikkeusyksilö. Vahinko et silti kiinnostaa niissä yksi asia, enkä tarkota nyt lompakkoa tai autoa. 

Näin luonto on tarkoittanut menevän. Heikompi astia luotiin ensinluotua varten.

😀 Miehestä on vaan vaivaa. Korkeintaan voisi pitää rakastajaa.

Vierailija
8038/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin uskikset. Raamattu on ihmisten kirjoittama. Mulle on turha perustella mitään Raamatulla. Lukisitte tekin joskus jotain muutakin.

Raamattu on ihmisten kirjoittama, mutta Jumalan henkeyttämä. Näin siellä kerrotaan lähes sanasta sanaan, kannattaa tutustua. Jumala käytti ihmisiä 1600 vuoden ajan kirjoittajina. Aika harvaa kirjaa kirjoitettu noin pitkään ja saatu aikaiseksi looginen sekä ehyt kokonaisuus. Sivu

Vierailija
8039/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jo kirjoittamatta saatanan pässi !

Vierailija
8040/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten upea nainen.

Ketju on lukittu.