Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
8061/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muka oikeasti näin paljon uskovaisia vai joku yksi ahkera, joka esittää montaa.

On kyllä. 

Vierailija
8062/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muka oikeasti näin paljon uskovaisia vai joku yksi ahkera, joka esittää montaa.

En ole tuo täällä asiasta jauhava, mutta itsellä tuli asiassa täyskäännös reilu vuosi sitten, ja tänä päivänä on vaikea uskoa, että olen joskus ollut niin helvetin typerä, etten ole uskonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8063/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes haluaisi nähdä sinua. Tunnen vieläkin liian syvästi ja välillä koko keho huutaa sun nimeäsi. On parempi antaa ajan kuluttaa tunteet pois.

Saa vika. Itse haluaisin elää nämä tunteet ja rakastella kaipaamani miehen kanssa. Jos kehtaisin,  pyytäisin hänet minilomalle kanssani.

Vierailija
8064/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tuo sanotaan samassa yhteydessä, näistäkin virheistä on mahdollisuus päästä eroon:

Ettekö muka tiedä, etteivät väärämieliset saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Jumalan valtakuntaa eivät peri seksuaalisesti holtittomat, eivät epäjumalanpalvojat eivätkä syrjähyppyjä harrastavat, eivät myöskään alistuvat miehet eivätkä ne miehet, jotka makaavat heidän kanssaan. 10Sitä eivät peri varkaat, ahneet, juopot, pilkkaajat eivätkä riistäjät. 11Tällaisia jotkut teistä olivat ennen. Teidät kuitenkin pestiin puhtaiksi ja teistä tehtiin pyhiä. 

Tosin hieman outo tuo uusin käännös joiltakin sanavalinnoiltaan.

Munkin mielestä jos haluaa tietää miten asia oikeasti on. On syytä kaivaa heprean tai kreikankielinen painos esiin. Eikä mitään "uusia käännöksiä". Varsinkaan suomalaisia, kun eivät ole luotettavia käännöksiä. Pl 33/38

Vierailija
8065/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo täällä asiasta jauhava, mutta itsellä tuli asiassa täyskäännös reilu vuosi sitten, ja tänä päivänä on vaikea uskoa, että olen joskus ollut niin helvetin typerä, etten ole uskonut.

Sama vika rahikaisella. Tuplat tosin sun aikaan.

-Oikeamielinen naisten vahtija.

Vierailija
8066/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, musiikit on nyt jaettu. Täytyy jatkaa iltaa ja sitten nukkumaan joskus.

Jumalan siunausta ja enkeliopaspölyä huoneisiin.

Öitä.

Vierailija
8067/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokkisin romantiikan nälkäsi. Syöttäisin sinua syntisillä ajatuksillani. Rujoilla riettauksilla ravitsisin kehoasi. Ole vain vastaanottavainen ja vapaudu olemattomasta olemisestasi. Suutelen sinut ehjäksi.

Vierailija
8068/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarihan oli kielletty uskovaisilta. Lukee Raamatussa. Miten se sanatarkasti lukekaan, että mahtoikohan Jumala tarkoittaa sillä myös näitä nykyajan älylaitteita ja niiden ruutuja. Melko varmasti. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi pysyä niistä etäällä ettei jää pelastus siitä kiinni sitten. 

Telkkaria ei ollu olemassakaan Raamatun kirjotushetkellä! Ihan uskomaton kahjo.

Vierailija
8069/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarihan oli kielletty uskovaisilta. Lukee Raamatussa. Miten se sanatarkasti lukekaan, että mahtoikohan Jumala tarkoittaa sillä myös näitä nykyajan älylaitteita ja niiden ruutuja. Melko varmasti. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi pysyä niistä etäällä ettei jää pelastus siitä kiinni sitten. 

Sun kannattaa ensin opetella lukemaan. Aloita otsikosta. Oksenna muualla.

Vierailija
8070/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaista sanotaan Raamatussa? Ei kai silloin ollut telkkua? 🤣🤣👍

Vierailija
8071/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhät uskovaiset. Täällä tekemässä aviorikosta ja silti kehtaa samalla moralisoida muita. 

Vierailija
8072/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä palstaa. Oon tosi tuskastunut kaikkeen. Mun elämä on mennyt ihan sekaisin sen kaiken jälkeen ja aina vain kaipaan sua. Voimat on kulutettu loppuun. Ota jo yhteyttä ja pelasta mut tästä suosta. Kiitos 

Vierailija
8073/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mun kaveri taas luopui juuri uskostaan ja mietti että miten oli joskus niin helvetin typerä että uskoi moiseen sontaan.

Samanlainen tausta minulla. Tiedän kokemuksesta, että iso osa uskiksista on aidosti kieroja ja sairaita mieleltään. Tässäkin ketjussa hyvin näkyy, kuinka mahdotonta heille on kunnioittaa muita ihmisiä.

Vierailija
8074/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Raamatussa lukee, että älä katso televisiota. 

Vierailija
8075/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaista sanotaan Raamatussa? Ei kai silloin ollut telkkua? 🤣🤣👍

Kunnon le stadiolaiset ei kato telkkaria. Ei kattoneet 80-luvullakaan. Eikä käytä edestä täytettäviä pesukoneita.

Vierailija
8076/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Ei kaikki ole ihmiselle hyväksi, mutta että syntiä..taitaa olla vain lestoille.

Vierailija
8077/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Vierailija
8078/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus se ns. Jaakobin paini ottaa oman aikansa. Ei ole sattumaa. Sivusta.

Vierailija
8079/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mun kaveri taas luopui juuri uskostaan ja mietti että miten oli joskus niin helvetin typerä että uskoi moiseen sontaan.

Se on ihan ok, jokaisen henkilökohtainen valinta. Mun valinta on selvä.

Vierailija
8080/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Raamatussa lukee, että älä katso televisiota. 

Ensimmäinen hyvä jeesusvitsi tänään

Ketju on lukittu.