Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
8001/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos jotakin niin lesbot ja bit ahdistaa, että pitää selitellä itselleen että yksi lesbo se täällä vain vpn:llä peukuttaa, niin se on voi voi. Ei ole sitten ehkä oikea ketju sulle. 

Juu, eihän täällä kukaan myöskään esim. keräile tunnisteita, trollaa tai mitään muutakaan vastaavaa, joten ei varmasti myöskään käyttäisi VPN:ää peukutusten manipulointiin ml. ainainen omien viestien peukuttelu :)

Kuka tuhlaa aikaansa omien viestien peukuttamiseen? Eihän niitä kukan edes palaa katsomaan taaksepäin onko jollain viestillä peukkuja ja mihin suuntaan. Poislukien tarkoituksella tehdyt gallupit. Niitäkin turhauttaa jo etsiä sivujen takaa.

Olen ihan empirialla todennut sen faktaksi, kun joskus haastoin ketjun hovinarsistin kanss

Nyt ihan oikeasti: hae jostain elämä. :D Sivusta

Vierailija
8002/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on platoninen ihastuminen?

Ihastun miehiin usein platonisesti. Ne ihmiset ovat mahtavia persoonia. Ulkoisestikin viehättäviä. 

Tietyt asiat eivät kohtaa, että heitä voisi miettiä edes suhteeseen. 

Naiselta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8003/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla melkoinen no-life kieltämättä kyllä, jos käyttää aikansa viestien peukutteluun. 

Kyllä noita on. Onhan täällä moni aamusta iltaan.

Vierailija
8004/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön halaus miehelle!

Vierailija
8005/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liian naiivi ja tosissani. 

Ei mun tunteetkaan epätodellisia ole olleet.

Ei sitä epäile. Mikään muu ei sitten todellista olekaan.

Vierailija
8006/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas jotain unta, jossa sinä olit, mutta en muista siitä juuri mitään. Muista sen että sun puoliso oli siinä vihainen mulle ja lopussa totesin, että miksi ihmeessä olen hukannut 10 vuotta sinun kanssa ystävystymisyrityksiin ja päätin että on parempi unohtaa. 

Vierailija
8007/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
8008/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vähentänyt paljon täällä oloaikaa ja siitä taputusta päälaelle. 

Vierailija
8009/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastun naisiin vain platonisesti, mutta hämmentävän usein

t. nainen

Oikeasti olet lesbo, muttet kehtaa myöntää. Join the club, meillä on aina hauskaa.

Entäs sitten kun tulee viimeinen tuomio ja teot punnitaan?

Taas se uskismies iski. En minä

-ap

Et valitettavasti. Tulee aika jolloin teot ja tekemättä jättämiset tuomitaan.

Lesbojen ja homojen ei ole tarkoituskaan pelastua. Se sanotaan raamatussa ihan selvästi. -Jumala on hyljännyt heidät harjoittamaan haureutta saman sukupuolen kanssa. Joten säästä saarnoilta.

En kysynyt sun omaa TULKINTAA raamatusta. Vaan totesin että näin asia siellä lukee. Joten miks väität asian olevan muuta ?😅 Myöskin murhamiesten kohdalla asia on toisin kuten nyt annot ymmärtää. Sekin sanotaan selvästi. -Valehtelijat, varkaat, avionrikkojat, huorimukset, murhamiehet, noidat jne ei ole osuutta taivasten valtakuntaan. (Huom. Se että joku murhamies tulee vankilassa "uskoon", ei tarkoita sitä että pääsee taivaaseen. Jumala ei muutu. Hän vaan elää tässä ajassa elämänsä loppuun suht ok. ) Mitä itse nähnyt ja kokenut, niin "uskoontulo" on murhamiehille vaan kulissi. Niinkuin kaikille jotka vankilassa " tulee uskoon" , ei ole heillä elävää uskoa, eikä Pyhää Henkeä.

Vierailija
8010/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se ketuttaa, kun luulee olevansa ainoa tech savvy ihminen koko palstalla :D 

Niin, ketjun hovinarri voisi tosiaan sen elämän hankkia 

Sinä holmö.

Vierailija
8011/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se ketuttaa, kun luulee olevansa ainoa tech savvy ihminen koko palstalla :D 

taas joku harhainen luulee, että joku yksi ainoa tyyppi sille kirjoittelee. Mistä näitä tulee.

sivusta

Automaattiset 3 yläpeukkua seuraavat viestejäsi, jännä. Alapeukut minun viestejä :D 

Nyt äkkiä kaikki maininnat VPN:n peukutuksen saloista poistoon kuten aina ennen!! 

Huomasin myös. Kolme yläpeukkua melkein heti, kun viesti oli tullut! 

Vierailija
8012/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taas joku harhainen luulee, että joku yksi ainoa tyyppi sille kirjoittelee. Mistä näitä tulee.

sivusta

Automaattiset 3 yläpeukkua seuraavat viestejäsi, jännä. Alapeukut minun viestejä :D 

Nyt äkkiä kaikki maininnat VPN:n peukutuksen saloista poistoon kuten aina ennen!! 

Johtuisko ihan vain siitä että olet melkoinen ääliö ja rasittava jankkaaja ja puhut ketjun aiheen vierestä

t. yksi alapeukuttaja

Vierailija
8013/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Pääasiassa kyllä. On niitä vissiin 3-4 ???-?

Vierailija
8014/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin taas jotain unta, jossa sinä olit, mutta en muista siitä juuri mitään. Muista sen että sun puoliso oli siinä vihainen mulle ja lopussa totesin, että miksi ihmeessä olen hukannut 10 vuotta sinun kanssa ystävystymisyrityksiin ja päätin että on parempi unohtaa. 

Hän ei ole vihainen sulle mistään. Päinvastoin. Minä saan vihat päälleni.

Vierailija
8015/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Oikeesti tämmösiäkin defenssejä siis on. Tietenkään kyse ei ole siitä, että muut pitävät kirjoittajaa tyhmänä - kyse on varmasti siitä, että jollakulla yhdellä on vpn ja se käyttää sitä kaipausketjussa nuolittamiseen :Dddd

Vierailija
8016/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein koskaan ihastu miehiin, pitää olla poikkeusyksilö. Vahinko et silti kiinnostaa niissä yksi asia, enkä tarkota nyt lompakkoa tai autoa. 

Näin luonto on tarkoittanut menevän. Heikompi astia luotiin ensinluotua varten.

Vierailija
8017/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset vois kyllä katsoa peiliin. Muka luulevat pääsevänsä taivaaseen, vaikka surutta huijaavat vanhuksia ylihintaisilla remonteilla ja rakentavat homehtuvia taloja säädöksistä piittaamatta ja muuta. Teille ne kovimmat tuomiot kuule lopussa tulee. 

En usko tuomioon lopussa, mutta yhteiskunnan tulisi tuomita sellainen. 

Vierailija
8018/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole vihainen sulle mistään. Päinvastoin. Minä saan vihat päälleni.

Ai siitä että tykkäät minusta vai mistä?

Vierailija
8019/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut sellaista suhdetta eteen sitten hänen.

Vierailija
8020/35298 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nuorena ja naiivina ihastuu lähes jokaiseen vastaantulevaan. Saa tapahtua ihme, jos sellaista tapahtuu kypsällä iällä. 

Ketju on lukittu.