Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyikö se freudilainen lipsahdus siihen termiin, jota käytin vahingossa? Tajusin itsekin samalla sekunnilla, kun sen suustani päästin.
Minä taas ajattelin, että joku (lue eräs) muisti, mitä vahingossa lipsautin koneeni ääreltä.
Meille on sattunut vähän liiankin usein pieniä lipsahduksia. Platonisesti toki.
Hyvää yötä Johanna.
Hipaisu selkään.
Juha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastun naisiin vain platonisesti, mutta hämmentävän usein
t. nainen
Oikeasti olet lesbo, muttet kehtaa myöntää. Join the club, meillä on aina hauskaa.
Entäs sitten kun tulee viimeinen tuomio ja teot punnitaan?
Taas se uskismies iski. En minä
-ap
Et valitettavasti. Tulee aika jolloin teot ja tekemättä jättämiset tuomitaan.
Lesbojen ja homojen ei ole tarkoituskaan pelastua. Se sanotaan raamatussa ihan selvästi. -Jumala on hyljännyt heidät harjoittamaan haureutta saman sukupuolen kanssa. Joten säästä saarnoilta.
Hyvää iltaa naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen
Oikeasti olet lesbo, muttet kehtaa myöntää. Join the club, meillä on aina hauskaa.
-ap
Entäpä jos tuomitaankin siitä onko toiminut moraalisesti hyvin. Saattaakin tulla sulle ne kuumat paikat sitten.
Tästä tulee hyvä illan päätös. Ketju on mustana syntisiä.
Vierailija kirjoitti:
No jos jotakin niin lesbot ja bit ahdistaa, että pitää selitellä itselleen että yksi lesbo se täällä vain vpn:llä peukuttaa, niin se on voi voi. Ei ole sitten ehkä oikea ketju sulle.
Juu, eihän täällä kukaan myöskään esim. keräile tunnisteita, trollaa tai mitään muutakaan vastaavaa, joten ei varmasti myöskään käyttäisi VPN:ää peukutusten manipulointiin ml. ainainen omien viestien peukuttelu :)
Vaikka olen esiintynyt täällä lesbona, en todellisuudessa ole lesbo ollenkaan. Nytkin haluan munaa sisälleni. Farkkujen läpi näkyvää kovaa kalua. Aijaijai.
Okei. Täällä on siis lesboja ja uskiksia. Missä muut?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole lesbo vaan bi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos jotakin niin lesbot ja bit ahdistaa, että pitää selitellä itselleen että yksi lesbo se täällä vain vpn:llä peukuttaa, niin se on voi voi. Ei ole sitten ehkä oikea ketju sulle.
Juu, eihän täällä kukaan myöskään esim. keräile tunnisteita, trollaa tai mitään muutakaan vastaavaa, joten ei varmasti myöskään käyttäisi VPN:ää peukutusten manipulointiin ml. ainainen omien viestien peukuttelu :)
Kuka tuhlaa aikaansa omien viestien peukuttamiseen? Eihän niitä kukan edes palaa katsomaan taaksepäin onko jollain viestillä peukkuja ja mihin suuntaan. Poislukien tarkoituksella tehdyt gallupit. Niitäkin turhauttaa jo etsiä sivujen takaa.
Vierailija kirjoitti:
On täällä muitakin, ei vaan ole tarvetta eikä kiinnostusta ilmoittautua.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon kännissä, missä sää oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen
-ap
Lesbojen ja homojen ei ole tarkoituskaan pelastua. Se sanotaan raamatussa ihan selvästi. -Jumala on hyljännyt heidät harjoittamaan haureutta saman sukupuolen kanssa. Joten säästä saarnoilta.
mikään synti ei ole lopullinen ennen kuolemaa. Onhan murhamiehetkin kääntyneet uskoon. Joku lesbojen pelleily on aika pieni rikos verrattuna tuohon (toki kuoleman rikos) Toki mitä kauemmin sitä harrastaa, niin sielu mustuu, turtuu ja ulospääseminen on vaikeampaa.
Saa olla melkoinen no-life kieltämättä kyllä, jos käyttää aikansa viestien peukutteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomaritkin tuomitaan. Ettäs tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta muuta. 🤔
Tottakai. Ketju on ollut tunnetusti täynnä naisia kaipailevia naisia.
Ei niitä enää näy, nehän meni melkein kaikki jodeliin pari vuotta sitten. Eri
En minä ainakaan mennyt. Meidän kaupungissa jodelin ihastumiskanava on todella hiljainen.
sivusta
Siksi kirjoitinkin että melkein kaikki..
10 minuutissa täällä on ollut nyt jo 6 naista kaipaavaa naista, gallupin mukaan.
Eli olen lesbojen ympäröimä 😲
Ei. Olen mukavuusalueeni ulkopuolella. Mut tässäpähän totuttelen siihenkin sit 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cannes film festivals wiil be next year again. I`m at home.
Ihan rauhassa :D