Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Saattaa täällä olla nykyäänkin paljon. En minä ainakaan koskaan kaipausviesteihini laita, että ne on naiselta naiselle. Joku tuttu vielä tunnistaa. Gallupiin voin vastata, mutta en liittää kaipausviesteihini mitään. Niissä kun tuppaa olemaan kaikenlaisia yksityiskohtia muutenkin.
Liittyikö se freudilainen lipsahdus siihen termiin, jota käytin vahingossa? Tajusin itsekin samalla sekunnilla, kun sen suustani päästin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan täällä halua löytää ketään. Kaikki on joko a) varattuja b) saaneet jo pakit.
En tiedä saaneeni pakkeja, nyt ois korkea aika kertoa jos asianlaita on niin.
Saat pakit nyt
Keneltä?
Pakittajalta.
Kunhan trollailee.
Sivusta
Ota mukava asento ja nauti esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta muuta. 🤔
Tottakai. Ketju on ollut tunnetusti täynnä naisia kaipailevia naisia.
Ei niitä enää näy, nehän meni melkein kaikki jodeliin pari vuotta sitten. Eri
En minä ainakaan mennyt. Meidän kaupungissa jodelin ihastumiskanava on todella hiljainen.
sivusta
Siksi kirjoitinkin että melkein kaikki..
10 minuutissa täällä on ollut nyt jo 6 naista kaipaavaa naista, gallupin mukaan.
Eli olen lesbojen ympäröimä 😲
Pusipusi 😘😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Liittyikö se freudilainen lipsahdus siihen termiin, jota käytin vahingossa? Tajusin itsekin samalla sekunnilla, kun sen suustani päästin.
Fantasia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastun naisiin vain platonisesti, mutta hämmentävän usein
t. nainen
Oikeasti olet lesbo, muttet kehtaa myöntää. Join the club, meillä on aina hauskaa.
Entäs sitten kun tulee viimeinen tuomio ja teot punnitaan?
Sinun keissisi ainakin on selvä peli jo, turha stressata asiaa. =)
Ei tainnut herra olla edes syntynyt tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ajattelin, että joku (lue eräs) muisti, mitä vahingossa lipsautin koneeni ääreltä.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa täällä olla nykyäänkin paljon. En minä ainakaan koskaan kaipausviesteihini laita, että ne on naiselta naiselle. Joku tuttu vielä tunnistaa. Gallupiin voin vastata, mutta en liittää kaipausviesteihini mitään. Niissä kun tuppaa olemaan kaikenlaisia yksityiskohtia muutenkin.
No silloin aikoinaan laitettiin kyllä ja nykyään kysyttäessäkin kaikki on aina miehelle :D mutta eläkää toki illuusioissanne jos haluatte, mieluisin skenaario tietty että ne aiemmat kaipaajat on yhdessä kaivattujensa (tai jonkun muun) kanssa
No jos jotakin niin lesbot ja bit ahdistaa, että pitää selitellä itselleen että yksi lesbo se täällä vain vpn:llä peukuttaa, niin se on voi voi. Ei ole sitten ehkä oikea ketju sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan täällä halua löytää ketään. Kaikki on joko a) varattuja b) saaneet jo pakit.
Saat pakit nyt
Keneltä?
Pakittajalta.
Pakki sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sua ajatellen käyn nukkumaan. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Näkisinpä sinusta unta. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Olen liian naiivi ja tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin aikoinaan laitettiin kyllä ja nykyään kysyttäessäkin kaikki on aina miehelle :D mutta eläkää toki illuusioissanne jos haluatte, mieluisin skenaario tietty että ne aiemmat kaipaajat on yhdessä kaivattujensa (tai jonkun muun) kanssa
Jos joku kysyy multa että naiselle vai miehelle, niin kierrän senkin. En joko vastaa ollenkaan tai annan ihan muun vihjeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat pakit nyt
Keneltä?
Ei minulta ainakaan, rakastan kaivattuain.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian naiivi ja tosissani.
Ei mun tunteetkaan epätodellisia ole olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastun naisiin vain platonisesti, mutta hämmentävän usein
t. nainen
Oikeasti olet lesbo, muttet kehtaa myöntää. Join the club, meillä on aina hauskaa.
Entäs sitten kun tulee viimeinen tuomio ja teot punnitaan?
Sinun keissisi ainakin on selvä peli jo, turha stressata asiaa. =)
Ei meillä kenelläkään ole keissit selvät, mutta jättää tekemättä mitä kielletään, niin hyvä on.
Sä siis tunnustat?