Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Oltais voitu rakastaa hellästi ja eläimellisestä jo vuosia.
Niin oltais voitu mut halusit vaimoksesi jonkun muun kuin minut.
Vierailija kirjoitti:
On sikäli harmi, että sulla on hyvä mielikuvitus. Et tarvitse todellisuutta toteuttaaksesi villeimmät haaveesi.
Miks se on huono juttu!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sopivan painoinen ja sopivasti naisellisia muotoja, jotka kääntää miehen pään.
Olen nainen. En tee mitään ja käännän miesten päät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Halauksen tarpeessa, ehkä sinäkin. 🤗
No kyllä oon. Kaipaan, ja olisi vähän raportoitavaakin, ja mietin tuleeko savumerkit täältä perille.
Kerro?
Otetaan se muuta kautta kun ollaan yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltais voitu rakastaa hellästi ja eläimellisestä jo vuosia.
Niin oltais voitu mut halusit vaimoksesi jonkun muun kuin minut.
Onko mulla vaimo? Enpä tiennytkään, toivottavasti joku kaunis ja ihana tapaus sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sen verran turhamainen et tykkäisin tollasesta marin kropasta itellä, ehkä hommaan sellasen.
Liian luiseva. Sivusta
Ei ole. Suomalaiset on lihavia nykyään. Iso osa.
Sivusta tämäkin
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani.
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sopivan painoinen ja sopivasti naisellisia muotoja, jotka kääntää miehen pään.
av, yv, jono!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Halauksen tarpeessa, ehkä sinäkin. 🤗
No kyllä oon. Kaipaan, ja olisi vähän raportoitavaakin, ja mietin tuleeko savumerkit täältä perille.
Ei tällä kelillä, kun vettä tulee taivaalta. Kerro sanoitse.
Vierailija kirjoitti:
On sikäli harmi, että sulla on hyvä mielikuvitus. Et tarvitse todellisuutta toteuttaaksesi villeimmät haaveesi.
Tämä on totta. Todellisuus pesee kuitenkin aina kuvitelmat, jos vaan ei olisi liian arka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks se on huono juttu!
Siinähän se lukee. Kun mielikuvitus riittää, ei tarvitse toteuttaa niitä oikeasti. Jään ilman kaivattua.
Ghoustaaminen on henkistä väkivaltaa.
Ei me sitten vissiin nähdä, kun et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Todellisuus pesee kuitenkin aina kuvitelmat, jos vaan ei olisi liian arka.
Ei aina niinkään. Tässä asiassa kyllä uskoisin, että todellisuus olisi kuvitelmia kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sen verran turhamainen et tykkäisin tollasesta marin kropasta itellä, ehkä hommaan sellasen.
Liian luiseva. Sivusta
Ei ole. Suomalaiset on lihavia nykyään. Iso osa.
Sivusta tämäkin
Olen samaa mieltä, että liikaa on ylipainoisia, mutta jokin kultainen keskitie on mielestäni sopiva. Ei sentään tarvii luut törröttää.
Usein kaipaan ihan vain läsnäoloasi. Olisit lähellä ja olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaaminen on henkistä väkivaltaa.
Teetkö sinäkin sitä? Aivan..
Ai kaivattu saa poimia mukaansa? Miten hän tuon tiedon saisi jos ette ole yhteyksissä?