Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Olen ajatuksissani, kun olet ajatuksissani, ihana. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenä niin kiinni puhelimessa, ettet mitään ympärillä näe 😅
Näen kyllä kaivattuni vaikka silmät kiinni. Ketään muuta ei tarvitsekaan nähdä. Tänäänkin ällötti kun joku kalju papparainen kääntyili vilkuilemaan vähän väliä bussissa 🤢
Kaljut on niitä parhaita miehiä
- kalju
Kiva, että tykkäät. Onnea kaljujen miesten metsästykseen. Minä pidän muuten naisista.
Perinnegalluppit käyntiin perinteisen juhannusviikon kunniaksi:
Aloitetaan helpolla:
🔼 Olen mies, kaipaan naista.
🔽 Olen nainen, kaipaan miestä.
=Muut: kommentoi alle.
Vierailija kirjoitti:
Perinnegalluppit käyntiin perinteisen juhannusviikon kunniaksi:
Aloitetaan helpolla:
🔼 Olen mies, kaipaan naista.
🔽 Olen nainen, kaipaan miestä.
=Muut: kommentoi alle.
Kommentoi alle.
Emilylle terkut. Sun sydän, mun sydän. Me kaksi vain tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltais voitu rakastaa hellästi ja eläimellisestä jo vuosia.
Niin oltais voitu mut halusit vaimoksesi jonkun muun kuin minut.
Höö, oisin halunnut viettää elämäni sinun kanssasi. Kaikki meni vaan niin väärin.
Suurin osa päätöksistä ei ole kiveen hakattuja. Voi päättää uudestaan eri tavalla, jos haluaa jotain muuta. Ei ole pakko tyytyä lopuksi elämää niihin päätöksiin mitä joskus teki jos ei halua. Ei siis ole liian myöhäistä.
Niin, no ei kaikki ole minusta kiinni tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi emme voisi allekirjoittaa viestejämme etunimillämme, kuten tuo yksi?
Tuo on hyvä idea. Osa vaan täällä luulee että hyö on ainoita Matteja ja Maijoja suomessa niin pelkäävät tehdä niin. En ymmärrä logiikkaa.
Ei ole kyse pelosta vaan asian tarpeettomuudesta. Ei mulla ole ensimmäistäkään syytä laittaa nimeäni esille tänne. Eri
Miksi pitää törmätä sinuun kun mitään ei tapahdu. Ymmärsin sen vuosi sitten. En tule sinne missä olet, mutta voisitko vaikka muuttaa jonnekin missä en näkisi autoasi ja sinua enää ikinä missään
Olit niin lähellä tänään, ihan siinä vieressä kesäisenä ja paljassäärisenä ja olisin halunnut upottaa sormeni sun hiuksiin. Ja nyt mietin vaan, että saisinpa tehdä joskus vielä juuri sun kanssasi niitä maakuntamatkoja. Mutta huomenna tyydyn vain toivottamaan sulle hyvää lomaa, ja toivon ihan hirveästi että nähtäisiin jo ennen syksyä ihan muissa, kuin niissä tavallisissa merkeissä.
Laittaisitte edes sen etunimen jota kaipaatte. Sehän ei silloin vielä paljasta ollenkaan kuka te itse olette. On täällä osa niin toki tehnytkin eikä hekään ole silti paljastuneet saati löytäneet kaivattuaan. Mutta jos oikeasti haluaa löytää, niin noin on edes hieman suurempi todennäköisyys.
sivusta
Ei kukaan täällä halua löytää ketään. Kaikki on joko a) varattuja b) saaneet jo pakit.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitte edes sen etunimen jota kaipaatte. Sehän ei silloin vielä paljasta ollenkaan kuka te itse olette. On täällä osa niin toki tehnytkin eikä hekään ole silti paljastuneet saati löytäneet kaivattuaan. Mutta jos oikeasti haluaa löytää, niin noin on edes hieman suurempi todennäköisyys.
sivusta
Eivät kaikki ole täällä siksi, että etsisivät jotakuta :D ei ole ensimmäistäkään syytä antaa trolleille kaivattuni etunimeä hupailtavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sikäli harmi, että sulla on hyvä mielikuvitus. Et tarvitse todellisuutta toteuttaaksesi villeimmät haaveesi.
Tämä on totta. Todellisuus pesee kuitenkin aina kuvitelmat, jos vaan ei olisi liian arka.
Ei aina niinkään. Tässä asiassa kyllä uskoisin, että todellisuus olisi kuvitelmia kauniimpi.
Toisinaan fantasioita ei tarvi toteuttaa, opin niin jo nuorena yhdeltä henkilöltä, jota arvostan paljon.
Eihän niitä tarvitse, jos on onnellinen ilmankin. Jos tämä on sulle pelkkää fantasiaa, poistun takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltais voitu rakastaa hellästi ja eläimellisestä jo vuosia.
Niin oltais voitu mut halusit vaimoksesi jonkun muun kuin minut.
Höö, oisin halunnut viettää elämäni sinun kanssasi. Kaikki meni vaan niin väärin.
Suurin osa päätöksistä ei ole kiveen hakattuja. Voi päättää uudestaan eri tavalla, jos haluaa jotain muuta. Ei ole pakko tyytyä lopuksi elämää niihin päätöksiin mitä joskus teki jos ei halua. Ei siis ole liian myöhäistä.
Niin, no ei kaikki ole minusta kiinni tässä asiassa.
Kaikki on sinusta kiinni, voit päättää elää elämää mitä oikeasti haluat ja tarvit. Ottaa sen kenet haluat.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta muuta. 🤔
Tottakai. Ketju on ollut tunnetusti täynnä naisia kaipailevia naisia.
Marinilla on täydellinen kroppa.