Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et tykkääkään musta oikeasti, luulet vaan
Aloitit taas saman rumban, poikaseni. Vaihtelet kohteita.
Oletanko oiken, jos oletan, että sinulla on oikeiden harrastusten puute? Ikäiseltäsi, koulutetulta kaverilta odottaisi myös henkistä kypsyyttä enemmän, mm. kirjoitustyyli, sanavalinnat...
Eikähän tämä tietenkään sivullisille kuulu. Kommentoinpa vaan tekstiäsi. Tsemmpiä yrityksiin!
Vierailija kirjoitti:
HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!
Kukaha on se mielisairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, olehan mies ja kerro viestillä kännyyn, ettei kiinnosta.
Oletteko jotenkin alentuneen ymmärryksen tilassa, kun näitä kirjoittelette? Osoita olevasi edes jollakin tasolla vakavasti otettava yksilö, ja esitä kysymyksesi suoraan sinne kännykkään, äläkä täällä vingu.
Moni ketjussa on. Lisäksi on narsistinen ja kaapissa oleva uskis-setä, joka on ketjun säälittävistä olennoista ylivoimaisesti naurettavin.
Onko paha olla😊
Ei ole. Silti olisi hienoa, mikäli ketju ei täyttyisi turhasta hölinästä, uskonnon tuputtamisesta tai harhaisesta ja aggressiivisesta sekoilusta. Vahvaa näyttöä siitä, ettei monellakaan riitä ymmärrys ketjun otsikosta.<
Mammanpojasta samaa mieltä. Pilaa tunnelman yhdellä lauseella. Ja Hengen voitelunkin. Tosi harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et tykkääkään musta oikeasti, luulet vaan
Aloitit taas saman rumban, poikaseni. Vaihtelet kohteita.Oletanko oiken, jos oletan, että sinulla on oikeiden harrastusten puute? Ikäiseltäsi, koulutetulta kaverilta odottaisi myös henkistä kypsyyttä enemmän, mm. kirjoitustyyli, sanavalinnat...
Eikähän tämä tietenkään sivullisille kuulu. Kommentoinpa vaan tekstiäsi. Tsemmpiä yrityksiin!
Oletatko jos oletat? Oiken? Tuplavälejä, ei tietoakaan puolipisteestä. Tsemmppiä? Ja kommentoit jonkun tekstiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Joutavaa jorinaa jälleen. Minä poika lähetän kuitenkin terveiset kaivatulleni !
Terveiset vastaanotettu, poika! Tässä me ollaan, rivin päässä toisistamme.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut painoa sen verran, että menen jonkinlaiseen aseksuaaliseen tilaan. Pitää keventyä hieman, että voi ajatella seksiä.
Mulle käynyt päinvastoin. Saanut lihaa luiden ympärille ja itseluottamus palailee takaisin. Ei, en ole lähellekään ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Mitäpä tänään syötäisiin?
Varmaan niitä samoja pöperöitä. Aivan niin kuin mitä sinäkin syöt päivästä toiseen.
Sä oot aina huonolla päällä. Liikaa netti aikaa..käypäs pikku lenkillä niin helpottaa.
Väärin meni.
Täällä oli kevyt tunnelma kunnes mammanpoika raskautti sen.
Mammat nyt rauhoittuu. Täällä on kirjoittajia monenlaisia. Höperöt..lähtekääpä nyt kuntoilemaan. Se on moro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä sanoa jos ei kiinnosta.
Jep, sen verran kiinnostusta ja inhimillisyyttä pitää löytyä.
*kunnioitusta
"Find out what it means to me"
Nähdäänkö juhannusyönä Tammerkosken sillalla, Raippaluodon sillalla, sillalla, joka ylittää puutarhalammen vai sillä näkymättömällä sillalla, joka meidät yhdistää mutta joka vaatii korjausta?
Vierailija kirjoitti:
Vaan missä on kaivattuni?
Jäi odottamaan toista viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut painoa sen verran, että menen jonkinlaiseen aseksuaaliseen tilaan. Pitää keventyä hieman, että voi ajatella seksiä.
Mulle käynyt päinvastoin. Saanut lihaa luiden ympärille ja itseluottamus palailee takaisin. Ei, en ole lähellekään ylipainoinen.
En minäkään ole lähellekään ylipainoinen. Painoa vaan tullut epämiellyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Aa pii na
Apina vai Aa-piina
Mä olen sopivan painoinen ja sopivasti naisellisia muotoja, jotka kääntää miehen pään.
Vierailija kirjoitti:
Aa pii na
Oor kes teri
Romanttinen ilta naisen kanssa olis paikallaan.
"Kommentointi koski sisältöä. Kirjoitusvirheitä palsta on tulvillaan. Puolipistettä käytetään itseasiassa hyvin vähän, se kuuluu vaan tiettyihin kirjallisiin juttuihin."
Suora lainaus: "mm. kirjoitustyyli, sanavalinnat..." (hieno tuo kolmeen pisteen suora) eli sellaista sisältöä tällä kertaa. :P
Ja niin, kyllä puolipiste voittaa tuon ihme kimaran jota koitit tuossa sisällöllisesti niin huikeassa yrityksessäsi vasta. Btw, vaikka se tosiaan onkin mekaanisemman erottelun merkeissä tutumpi (kuten viisaasti ilmaisit tuossa, omalla tavallasi) niin sitä voidaan kyllä harkinnanvaraisesti käyttää monissakin sopivissa tilanteissa eli sen käytöstä putoaminen on jossain määrin valinnallista sekin. Sellaisten valintojen joita itsekin tuossa teit kyllä ihan tarpeeksi näyttämään miten vähän sinun pitäisi tätä teemaa kommentoida, hmm.
Mutta hei, oppia ikä kaikki. Reippaasti vain kohti toista astetta ja siitä taas eteenpäin! 8)
Jotenkin vähä heikko olo. Huimaa ja hengästyttää.