Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
7821/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vähä heikko olo. Huimaa ja hengästyttää.

Olepas tarkkana sen voinnin kanssa. Toivottavasti menee ohi.

Vierailija
7822/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sen verran turhamainen et tykkäisin tollasesta marin kropasta itellä, ehkä hommaan sellasen. 

Mulla on niin isot luut etten pysty sellaiseen, alkaa jo paljon ennen nuita Marin-rasvoja ottaan lonkkaluut kipeästi lattiaan esim. pilatesta tehdessä. 

Jos on pienet, sirot luut, niin tosi matalatkin rasvat sopii. Tai en tiedä onko se luiden koko niinkään siinä se juttu, vaan ulkonevuus. Tai sit pitää olla paljon lihasta, jos ei ole siro luusto. Yhdellä tutulla naisella on paino yli 70kg ja rasvat 14%, hän on jotain 182cm eikä törrötä luut. Lihasta on, ja sixpack erottuu jatkuvasti. Itselläni ei ole lihaksikas kroppa, vaikka ei lihaksetonkaan. Olen aika normie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua. Halauksen tarpeessa, ehkä sinäkin. 🤗

Vierailija
7824/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa pii na

Oor kes teri

Kiitos 😅

Vierailija
7825/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
7826/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikirjoitukseksi sellainen vielä että vaikka täällä saattaa virheitä välillä vilistäkin, väittäisin sinun edustavan jonkinlaista äärilaitaa siinä miten monta ja vieläpä niin monenlaista (ja vielä useamman kerran kutakin) virhettä oikein mahtuukaan niin lyhyeen viestiin.. jossa vielä kommentoitiin toisen tekstiä, heh. Toivottavasti heräsit mahdollisista aihetta koskevista harhaluuloistasi vaikkei kieltämättä sovikaan aliarvioida torjunnan tasoa ihmisen mielessä. Kohta olet sivuuttanut tämän nolon tapahtuman ja jatkat pätemistä taas yhtä vähin (itseasiassa yhä harvemmin) kortein. Loppu hyvin, kaikki hyvin. =)

Vierailija
7827/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu on horoskoopiltaan apina.

Vierailija
7828/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pinkki opettajarouva paikalla 💞

Vierailija
7829/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos et tykkääkään musta oikeasti, luulet vaan

Aloitit taas saman rumban, poikaseni. Vaihtelet kohteita.

Oletanko oiken, jos oletan, että sinulla on oikeiden harrastusten puute?   Ikäiseltäsi, koulutetulta kaverilta odottaisi myös henkistä kypsyyttä enemmän,  mm. kirjoitustyyli, sanavalinnat...

Eikähän tämä tietenkään sivullisille  kuulu. Kommentoinpa vaan tekstiäsi.  Tsemmpiä yrityksiin!

Oletatko jos oletat? Oiken? Tuplavälejä, ei tietoakaan puolipisteestä. Tsemmppiä? Ja kommentoit jonkun tekstiä? :D

Kommentointi koski sisältöä. Kirjoitusvirheitä palsta on  tulvillaan. Puolipistettä käytetään itseasiassa hyvin vä

Meillä ohjelmistoalalla puolipistettä viljellään runsaasti ja se on ehkä välimerkeistä nussituin. Sivusta, ohis ja olipa turha kommentti omast mielestänikin.

Vierailija
7830/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi Marin-vartaloa mistään hinnasta. Oma parempi kunhan jaksais pitää kunnossa. 

Vierailija
7831/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kommentointi koski sisältöä. Kirjoitusvirheitä palsta on  tulvillaan. Puolipistettä käytetään itseasiassa hyvin vähän, se kuuluu vaan tiettyihin kirjallisiin juttuihin."

Suora lainaus: "mm. kirjoitustyyli, sanavalinnat..." (hieno tuo kolmeen pisteen suora) eli sellaista sisältöä tällä kertaa. :P

Ja niin, kyllä puolipiste voittaa tuon ihme kimaran jota koitit tuossa sisällöllisesti niin huikeassa yrityksessäsi vasta. Btw, vaikka se tosiaan onkin mekaanisemman erottelun merkeissä tutumpi (kuten viisaasti ilmaisit tuossa, omalla tavallasi) niin sitä voidaan kyllä harkinnanvaraisesti käyttää monissakin sopivissa tilanteissa eli sen käytöstä putoaminen on jossain määrin valinnallista sekin. Sellaisten valintojen joita itsekin tuossa teit kyllä ihan tarpeeksi näyttämään miten vähän sinun pitäisi tätä teemaa kommentoida, hmm.

Mutta hei, oppia ikä kaikki. Reippaa

Voi v*ttu 🤣 < --- analysoippa tuo. Sivusta

Vierailija
7832/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatti on kypsä poimittavaksi.

Vierailija
7833/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä oon. Kaipaan, ja olisi vähän raportoitavaakin, ja mietin tuleeko savumerkit täältä perille.

Vierailija
7834/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pinkki opettajarouva paikalla 💞

Yksi ainakin, ei ruotsinkielinen. 👩🏫💞👨🏼🏫

Vierailija
7835/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon, ja mun ihana kaivattu on käärme.

Vierailija
7836/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävä, ei sille voi aina mitään. Nähdään niin harvoin. Harmittaa myös toisaalta et olen niin kusipää ja täällä kirjoittanut. 

Vierailija
7837/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä oon. Kaipaan, ja olisi vähän raportoitavaakin, ja mietin tuleeko savumerkit täältä perille.

Kerro? 

Vierailija
7838/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon, ja mun ihana kaivattu on käärme.

Minä oon rotta. 

Vierailija
7839/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
7840/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sen verran turhamainen et tykkäisin tollasesta marin kropasta itellä, ehkä hommaan sellasen. 

Liian luiseva. Sivusta

Ketju on lukittu.