Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
7781/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mammoille. Mitäpä tänään syötäisiin?

Vierailija
7782/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, olehan mies ja kerro viestillä kännyyn, ettei kiinnosta. 

Oletteko jotenkin alentuneen ymmärryksen tilassa, kun näitä kirjoittelette? Osoita olevasi edes jollakin tasolla vakavasti otettava yksilö, ja esitä kysymyksesi suoraan sinne kännykkään, äläkä täällä vingu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏫💞👨🏼🏫

Vierailija
7784/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavaa jorinaa jälleen. Minä poika lähetän kuitenkin terveiset kaivatulleni !

Vierailija
7785/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jotenkin alentuneen ymmärryksen tilassa, kun näitä kirjoittelette? Osoita olevasi edes jollakin tasolla vakavasti otettava yksilö, ja esitä kysymyksesi suoraan sinne kännykkään, äläkä täällä vingu.

Moni ketjussa on. Lisäksi on narsistinen ja kaapissa oleva uskis-setä, joka on ketjun säälittävistä olennoista ylivoimaisesti naurettavin.

Vierailija
7786/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ketjussa on. Lisäksi on narsistinen ja kaapissa oleva uskis-setä, joka on ketjun säälittävistä olennoista ylivoimaisesti naurettavin.

Onko paha olla😊

Vierailija
7787/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paha olla😊

Ei ole. Silti olisi hienoa, mikäli ketju ei täyttyisi turhasta hölinästä, uskonnon tuputtamisesta tai harhaisesta ja aggressiivisesta sekoilusta. Vahvaa näyttöä siitä, ettei monellakaan riitä ymmärrys ketjun otsikosta.

Vierailija
7788/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinkki opettajarouva 💞 

💞🥰💞

😚

Vierailija
7789/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niitä samoja pöperöitä. Aivan niin kuin mitä sinäkin syöt päivästä toiseen.

Vierailija
7790/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paha olla😊

Ei ole. Silti olisi hienoa, mikäli ketju ei täyttyisi turhasta hölinästä, uskonnon tuputtamisesta tai harhaisesta ja aggressiivisesta sekoilusta. Vahvaa näyttöä siitä, ettei monellakaan riitä ymmärrys ketjun otsikosta.<

Annahan tulla ketä kaipaat minun lisäksi, niin katsotaan täytyykö ketjun arvot. Estraadi on sinun.

Vierailija
7791/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niitä samoja pöperöitä. Aivan niin kuin mitä sinäkin syöt päivästä toiseen.

Sä oot aina huonolla päällä. Liikaa netti aikaa..käypäs pikku lenkillä niin helpottaa.

Vierailija
7792/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot aina huonolla päällä. Liikaa netti aikaa..käypäs pikku lenkillä niin helpottaa.

Väärin meni. 

Vierailija
7793/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!

Tämä on suora lainaus/kopio joka esiintyy eri aiheiden parissa eri päivinä että älkää suotta ajatelko jonkun täpinöissään sitä kirjoittavan. Suosikki-aspektini siinä on se mielisairauden esittäminen valintana josta ikään kuin naljaillaan sitten. Että kannattaako olla sitä. Mikä tämän suoltanut prööttiäinen sitten onkin, järkensä ei riittänyt noin lyhyen viestin laatimiseen koherentilla tavalla. Tai monta kertaa kun pitää samalla mennä. Voi pientä. :-(

Vierailija
7794/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa en pidä toisten nimittelystä, enkä muodissa olevista narsismin diagnosoinneista, mutta taitaa hänen tahallinen ärsyttäminen ja piittaamattomuus toisista ihmisistä mennä jonkinlaisen luonnehäiriön piikkiin.

Vierailija
7795/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin hetki sitten ajattelevani päivän hommista, että tää ketju on vielä selaamatta. Tän piti olla se aivot narikkaan -helpotus päivän touhuamisten päätteeksi (muutkin saa touhuta kuin Kihis), joten olin vähän, että hetkinen.

Vierailija
7796/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä se vaan edelleen rakastan sinua 

höpsö

en mä unohda, mutta en vaadikaan. 

Vierailija
7797/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpsö

Sulla on hyvä mies maku.😊

Vierailija
7798/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut painoa sen verran, että menen jonkinlaiseen aseksuaaliseen tilaan. Pitää keventyä hieman, että voi ajatella seksiä.

Vierailija
7799/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aikaa ja energiaa kirjoitella tänne, mutta ei kuitenkaan lähestyä sitä ihmistä?

Kirjoittaminen ei vaadi samanlaista rohkeutta kuin toisen kohtaaminen irl.

Vierailija
7800/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpsö

Sulla on hyvä mies maku.😊

Olen samaa mieltä 😌

Ketju on lukittu.