Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia käydä saunassa vastakkaista sukupuolta olevan vanhemman kanssa?

Vierailija
29.09.2022 |

Itse olen siis 18M ja olin kyllä suorastaan hämmästynyt kun mun kaverit kysyivät multa miten kehtaan käydä saunassa äitini kanssa. Muuaalla olen lukenut ettei moni vanhempi ikinä kävisi 18v lapsensa kanssa saunassa. Mulle toi ei oo outoa mutta pitäisikö sen olla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kävisi, mutta en pidä outoina niitä jotka käyvät.

Vierailija
2/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sinulle ja äidillesi ok, niin asiahan ei muille kuulu yhtään. Minä käyn joskus aikuisen poikani kanssa saunassa eikä siinä ole mitään outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sinulle ja äidillesi ok, niin asiahan ei muille kuulu yhtään. Minä käyn joskus aikuisen poikani kanssa saunassa eikä siinä ole mitään outoa.

Olen samaa mieltä. Ap

Vierailija
4/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloitus.

Vierailija
5/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
6/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi että tämä on jonkun pervon vakio-aihe joka on ollut täällä jo monia kertoja.

Vierailija
7/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
8/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia jos lapsi on kouluikäinen tai sitä vanhempi. Eihän uimahallissakaan saa silloin mennä vastakkaisen sukupuolen puolelle. 

Vierailija
9/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole normaalia jos lapsi on kouluikäinen tai sitä vanhempi. Eihän uimahallissakaan saa silloin mennä vastakkaisen sukupuolen puolelle. 

No joo mutta musta on hiukan eri asia mennä ns väärälle puolelle uimahallissa kuin käydä vanhemman kanssa saunassa

Vierailija
10/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin varsin epänormaali käytäntö.

Vierailija
11/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt vetäisi yhtäläisyyttää lähisukulaisten ja ventovieraiden, varsinkaan alaikäisten, kanssa tapahtuvaan saniteettitilojen jakamiseen. Taannoisessa Vihreiden puoluekokouksessa oli yhdet saniteettitilat molemmille sukupuolille ja joukossa oli alaikäisiä, mutta toki olivat lähes sukua (sama puoluekanta).

Miehenä koen että on asiallista kohdata myös oman lähisuvun tytöt ja nuoret naiset pukeutuneena ja vanhepienkin (30+) sukulaisnaisten näkeminen alasti tuntuisi epänormaalilta.

Jos minusta tulee oman äitini omaishoitaja, niin kumpi pesee perseen minä vai äitini pari vuotta äitini tuntenut vaimoni? Olettaisin että itse olisin luontevampi huolehtimaan sekä isästäni että äidistäni.

Vierailija
12/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt vetäisi yhtäläisyyttää lähisukulaisten ja ventovieraiden, varsinkaan alaikäisten, kanssa tapahtuvaan saniteettitilojen jakamiseen. Taannoisessa Vihreiden puoluekokouksessa oli yhdet saniteettitilat molemmille sukupuolille ja joukossa oli alaikäisiä, mutta toki olivat lähes sukua (sama puoluekanta).

Miehenä koen että on asiallista kohdata myös oman lähisuvun tytöt ja nuoret naiset pukeutuneena ja vanhepienkin (30+) sukulaisnaisten näkeminen alasti tuntuisi epänormaalilta.

Jos minusta tulee oman äitini omaishoitaja, niin kumpi pesee perseen minä vai äitini pari vuotta äitini tuntenut vaimoni? Olettaisin että itse olisin luontevampi huolehtimaan sekä isästäni että äidistäni.

Hyvin vastattu

Vierailija
13/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
14/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta musta on hiukan eri asia mennä ns väärälle puolelle uimahallissa kuin käydä vanhemman kanssa saunassa

Toisaalta taidat olla rasistipersu ja määritellä että suokupuolia on vain kaksi? Entä mieheksi itsensä kokeva nainen tai naiseksi itsensä kokeva mies? Entä jos jonain päivänä koen itseni enemmän naiseksi, niin eikö olisi väärin että minä "naisena" joutuisin menemään miesten puolelle, sen sijaan että luontevasti tepastelisin teinityttöjen perään naisten puolelle?

Taidan kyllä itsekin Persuna kokea että sukupuolia on kaksi ja mielestäni sen hetken biologisilla värkeillä määritellään sukupuoli, joten en päästäisi itseni "naisellisuuden puuskassakaan" naisten puolelle.

Vierailija
15/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut seisottelua tms?

Vierailija
16/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään jos on uimapuvut päällä. Niin voivat eri sukupuolta olevat sisaruksetkin saunoa keskenään.

Vierailija
17/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään jos on uimapuvut päällä. Niin voivat eri sukupuolta olevat sisaruksetkin saunoa keskenään.

ei siinä sitten mitään outoa olekaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme