Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa hyöty mitä sodasta keksin on se, että se voi yhdistää ihmisiä. Kaaos luo lopulta aina jotain uutta. Parasta olisi jos menetettäisiin nykyisenlainen teknologia ja nettiyhteydet, mutta sitä tuskin tapahtuu.
Toihan olis pahinta. Elämä ikinä ollut niin hyvää ja helppoa kuin nykyään. Sä tosiaan haluat eroon kaikista sairaalalaitteistakin, hengityskoneista jne?
Ei hengityskoneet mikään uusi juttu ole
Ai ja netti on vai ?
Netti on itse asiassa tosiaan vanhempi kuin nykymuotoinen hengityskone. 👍
Juu ja ei puhuttu nykymuotoisista hengityskoneista tietenkään, niitähän kehi
Kylläpäs puhuttiin, nykyaikaisesta teknologiasta sinä ilmoitit haluavasi eroon.
No niin no niin, make love not war
Vierailija kirjoitti:
Pinkki opettajarouva 💞
💞🥰💞
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti. Kuinka vajaata väkeä pitää olla ettei saa tekstiviestiä pitempää pätkää luettua tai hukkaa saman lauseen aikana ajatuksen? "öö niinku tota voitsa tavata sen ja lässyttää vähän siinä et mä niinkö pysyn kärryillä" Kieusus sentään. Ja kehtaatte vielä sanoa sen. Voi olla parempi siirtää omimamme ilma parempaan käyttöön jos sitä sakeutetaan näin vähällä pointilla. Voin auttaa kyllä jos ei meinaa tulla siitäkään mitään. Selvästi ei muustakaan mutta melkoinen meriitti on sekin että ihan kirkkaasti pokalla sanoo ettei oikeasti pysty käsittelemään kovinkaan montaa peräkkäistä lausetta ilman muistutuksia siitä missä oltiinkaan menossa. Ilmankos kaikenlaista tuuba menee niin täydestä, nasevasti kiteytettyä ja vähän liioilteltua huttua niin saa paremmin kiinni. Vähän voi siinä kivasti haistella ja maistellakin sitten, eihän moinen paremminkaan toki tiedä. No juu, arvontalaulu raikamaan.. :P
Nyt taisi tulla sun avautuminen väärään ketjuun.
Entä jos et tykkääkään musta oikeasti, luulet vaan
Vierailija kirjoitti:
Oh, I will.. =)
Saat tietenkin olla sitä mieltä mitä olet, ei minua kiinnosta haluatko sinä eroon mistään nykyaikaisesta teknologiasta tai neteistä vai et - tai jos et missään nimessä halua.
Tuollainen turha vääntäminen ei vaan ole mitenkään mielenkiintoista tai anna ihmisestä mielenkiintoista kuvaa, enkä ole missään vaiheessa puhunut mistään nykyajan hengityskoneista vaan oletin kyseessä olevan hengityskoneet ylipäätään. Mutta jos tuohon lähdetään, niin ei kannata myöskään olettaa, että toinen ylipäätään kannattaa sitä linjaa, jossa ihmisen elintoimintoja pidetään keinotekoisesti yllä, vaikka ihminen on ollut käytännössä pois pelistä jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti. Kuinka vajaata väkeä pitää olla ettei saa tekstiviestiä pitempää pätkää luettua tai hukkaa saman lauseen aikana ajatuksen? "öö niinku tota voitsa tavata sen ja lässyttää vähän siinä et mä niinkö pysyn kärryillä" Kieusus sentään. Ja kehtaatte vielä sanoa sen. Voi olla parempi siirtää omimamme ilma parempaan käyttöön jos sitä sakeutetaan näin vähällä pointilla. Voin auttaa kyllä jos ei meinaa tulla siitäkään mitään. Selvästi ei muustakaan mutta melkoinen meriitti on sekin että ihan kirkkaasti pokalla sanoo ettei oikeasti pysty käsittelemään kovinkaan montaa peräkkäistä lausetta ilman muistutuksia siitä missä oltiinkaan menossa. Ilmankos kaikenlaista tuuba menee niin täydestä, nasevasti kiteytettyä ja vähän liioilteltua huttua niin saa paremmin kiinni. Vähän voi siinä kivasti haistella ja maistellakin sitten, eihän moinen paremminkaan toki tiedä. No juu, arvontalau
Hienosti sieltä osoitettiin että muutaman lyhyen viestin tiiviis tapittaminen on estänyt jo näkemästä ilmeistä yhteyttä aiemman kanssa. No, kaikille tilaa riittää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa hyöty mitä sodasta keksin on se, että se voi yhdistää ihmisiä. Kaaos luo lopulta aina jotain uutta. Parasta olisi jos menetettäisiin nykyisenlainen teknologia ja nettiyhteydet, mutta sitä tuskin tapahtuu.
Toihan olis pahinta. Elämä ikinä ollut niin hyvää ja helppoa kuin nykyään. Sä tosiaan haluat eroon kaikista sairaalalaitteistakin, hengityskoneista jne?
Ai ja netti on vai ?
Ei ole, vaikkakin paljon uudempi. Voit itse mietiskellä mitä on nykyisenlainen teknologia ja nettiyhteydet :)
Ja tosiaan voisitte lopettaa tuon ainaisen vääntämisen siitä, että kaikkien pitäisi olla samaa mielt
Kyse ei ole jankkaamisesta, vaan haluat netin pois kaikilta sodan avulla ja se on hyvä ? Laita nettis poikki urpo. Sillä pääset siitä. Älä muita vedä mukaan että "voisi seurata kaikille hyvää kun netti katoais. " Ole ihan rauhassa ilman nettiä. Sotako siihen tarvitaan että pääset addiktiostas eroon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ja netti on vai ?
Juu ja ei puhuttu nykymuotoi
Nykyisenlainen, ei nykyaikainen
Vierailija kirjoitti:
Saat tietenkin olla sitä mieltä mitä olet, ei minua kiinnosta haluatko sinä eroon mistään nykyaikaisesta teknologiasta tai neteistä vai et - tai jos et missään nimessä halua.
Tuollainen turha vääntäminen ei vaan ole mitenkään mielenkiintoista tai anna ihmisestä mielenkiintoista kuvaa, enkä ole missään vaiheessa puhunut mistään nykyajan hengityskoneista vaan oletin kyseessä olevan hengityskoneet ylipäätään. Mutta jos tuohon lähdetään, niin ei kannata myöskään olettaa, että toinen ylipäätään kannattaa sitä linjaa, jossa ihmisen elintoimintoja pidetään keinotekoisesti yllä, vaikka ihminen on ollut käytännössä pois pelistä jo pitkään.
Siksi sanoinkin sulle heti alkuun, että lue huolellisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kiinnosta, nää palstan jankkaajat on täysin mielenkiinnottoman ja epäviehättävän oloisia ihmisiä, joten neutraali vaihtoehto paras. Eli ei "war" (en ylipäätään tue mitään sotia), mutta ei "love" kun ei sekään noiden kanssa kiinnosta.
Nyt varmaan jankuttavat loppuillan jotain "kyl sä sanoit et nykyaikainen joten kyl sä haluat hengityslaitteista eroon!!1"-juttuja ja tuntevat olevansa suuriakin nettisotureita :D
Vierailija kirjoitti:
En luule kun tiedän. Oot mulle se oikea ja rakastan pakahduksiin asti. Otatko millon yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ideoita juhannuspöytään.
Kata siihen kaivattu.
En tule.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sekään mihinkään vaikuttaisi. Antaa olla luulossa.
Viestejä alkaa jäämään jonoon joten häippäsen täältä. Sopiiko itse kunkin miettiä miten niin käy osalle kun läpi pääsee mitä pääsee tosiaan. Että minkälaista tunnelmaa kultivoidaan ja kenen huvitukseksi. Sommoro!
Gallup kaivatulle: oletko eipäs vai joopas -possu?
Vierailija kirjoitti:
Gallup kaivatulle: oletko eipäs vai joopas -possu?
Olen juupas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ja netti on vai ?
Nykyisenlainen, ei nykyaikainen
Niin, nykyisenlainen hengityskone. Vihdoinkin luit kunnolla 👍
Nykyinen=nykyaika
Ei ole internet uudempi kuin nykyajan happea säätelevä hengityskone. Nykyaika taas on ihan tarkalleen määritelty käsite, esim tuolla selitetään: https://tieteentermipankki.fi/wiki/Historia:nykyaika
Sinä voit kanssa hyväksyä sen, että kaikki muut eivät halua eroon nykyaikaisesta teknologiasta, saati toivo sotaa. Turhaan siis itsekin väännät, salli meille mielipiteemme ;)