Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa ottaa takaisin kaikki kivat sanani. Tänään tuntuu sen verran typerältä olla se, joka kertoo rohkeasti tunteistaan ja saa takaisin pelkkiä hymiöitä.
Se on toisen kohtelias tapa ilmaista, ettei kiinnosta samalla lailla. Sentään vastasi. Ymmärrä yskä ja elä eteenpäin.
Onko sulla saa-na ikävä😄🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.
En halua satuttaa sinua. Tunne on molemminpuolinen.Itse en puhu menneessä aika muodossa. Kontrolli katosi, kun en malttanut. Omat tunteeni ovat jopa syvemmät.
sano se irl tai näytä se jotenkin
Hän kertoo mieluummin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sua taas niin paljon. Onneks kohta on loma ja pääsen pois täältä. Ja aion vaan panna ketä tahansa, aivan ketä tahansa ihmistä, vaikka se ei miltään tunnu niin tehtävä se on koska sä olet vielä mun iholla enkä unohda sitä ikinä
Aika hurjaa settiä. Kovistelet vaan !
On sitä ennenkin flaksi käynyt
Varo vaan tuota flaksi käy sanontaa täällä. Eilen yks kateellinen hyökkäs haukkumaan prostituoiduks kun jollain käy flaksi kokoajan 😂
Oletko se eilinen, jolta saa helposti? Voisin tyhjentää pallini sinuun. Irtoisko tänään?
Multa saa helposti, mut valitsen ainoastaan miehiä jotka sopii käyttötarkoituksiini loistavasti. Et kuulosta siltä että täytät kriteerit 🤣 Sori. Eti joku joka ei niin välitä laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa ottaa takaisin kaikki kivat sanani. Tänään tuntuu sen verran typerältä olla se, joka kertoo rohkeasti tunteistaan ja saa takaisin pelkkiä hymiöitä.
Se on toisen kohtelias tapa ilmaista, ettei kiinnosta samalla lailla. Sentään vastasi. Ymmärrä yskä ja elä eteenpäin.
Ja silti se on hän, joka jatkaa yhteydenottoja... ymmärrä itse.
Roikottaa vaan löysässä hirressä sua usko pois. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon liian junttimainen sulle. Reality check vaan.
- käsi poskella, n
Millainen on liian juntti? Koska mä oon kyl aika tursas myös 😂
Ammattikoulun käynyt homssuinen otus. Muistutan piisamirottaa. Kaivattu ei ikinä käyttäisi itsestään sanaa tursas, toivottavasti.
- käsi poskella, n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikottaa vaan löysässä hirressä sua usko pois. Sivusta
Niin. Ainahan hän on ollut sellainen. Mies, jonka puolesta naisen pitäisi tehdä tunnetyö. Myös katkaista välit ilmoittamalla se suoraan, vaikka hän on se, joka ei välitä. Anteeksi julkinen valitus, mutta oli raskas päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, vieläkö ahdistaa tämä meidän "juttu"?
Tä? Eihän se ole vielä alkanutkaan. Ähistään eka ja ahistutaan sitten jos on tarve.
Häntä ahisti jo ennen kuin mitään edes oli.
Ahdistelitko häntä yksipuolisin tuntein?
Juhannusruusun kukinnot tuoksuvat, on sopivan lämmintä ja sinä siellä jossakin. Elämässä on aika ihania asioita, vaikka et läsnä olekaan.
Olisit ylpeä minusta, jos tietäisit, mitä tein tänään. Olen itsekin aika tyytyväinen.
En tarvii erillisiä prepaid liittymiä yhteydenpitoon. Ei ole mitään salailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan edelleen vauvan sun kanssa
n->m?
m->n
En tiedä persoonallisuustyyppiäni. Olen tehnyt tuon testin netissä joskus vuosia sitten mutta en muista enää tulosta. Olen muutenkin aika skeptinen noita kohtaan. Yleensä kai parikkien pitäisi olla riittävän samanlaisia, jotta elämä sujuisi, mutta riittävän erilaisia, että kummallekin jää omaa tilaa ilmaista itseään ja että kiinnostus säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, vieläkö ahdistaa tämä meidän "juttu"?
Tä? Eihän se ole vielä alkanutkaan. Ähistään eka ja ahistutaan sitten jos on tarve.
Häntä ahisti jo ennen kuin mitään edes oli.
Ahdistelitko häntä yksipuolisin tuntein?
En ahdistellut.