Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
"En luo. Kun yritin lähteä, hän uhkasi surmilla."
Jos se kaivattusi ei ole mikään Mickey Mouse, niin ujuta se hänen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla fetawrappeja jääkaapissa ja himoitsen niitä, mutta kissa makaa sylissä enkä voi liikkua 🙄 pakko siis jatkaa teidän äärityhmien juttujenne lukemista. Tää riidanhaastaja ainakin sais painua muualle täältä, ottaa vaikka uskisäijän mukaansa
Vanhapiika kutoo nyt sukkaa ja lukee lisää Harlekiineja. Komea kirurgi tulee varmasti hakemaan sinut ja kissasi kotoa.
Kirjoitetaan girurgi
No ei tasan kirjoiteta 😂😂 sairaalassakin on kyltit koolla 😂😂 ja lähete tulee kotiin -kirurgian vastaanotolle-
Kirurgi se on,
-sivusta ja takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u <3
Tuollaiseen kirjoitusasuun saa mahdutettua yhden kiinnostavan oloisen naisen. Minun elämässäni on paljon naisia, jotka ovat näkökulmastani sukupuoletonta massaa eli eivät tule huomioiduksi naisina vaan pelkästään ihmisinä, mutta kyseinen nainen rekisteröityi aivoissani välittömästi kohdatessani nimenomaan naisena. Viehättävänä naisena.
Ilmankos hänelle useampi kirjoittaa. eri
On kyllä sellainen, johon on ainakin ulkonäön puolesta helppo ihastua ja vähällä kokemuksella luonnekin on mukava ja sopuisa, joten ei olisi yllätys, mikäli tännekin ihastelijoista päätyisi.
Kuinka kauan olet kaivann
Kaipaus on väärä sana, mutta kiinnostavana olen häntä pitänyt siitä saakka, kun olen olemassa olonsa noteerannut eli joitakin vuosia.
Lempinimi Lissu? En sano mistä nimestä. Saahan sitä nainen toivoa lottovoittoa kohdalleen🙈
Kyllä, sinulla on vielä kaikki mahdollisuudet elää. Toivottavasti kaivattusi kanssa.
En oo hetkeen käynyt. Rakastan sua silti.. ja ajattelen jatkuvasti. Meidän pitäis ottaa toisemme ja rakentaa seikkailu. Kunpa haluaisit samaa.
Hyvää yötä H-ihanin.
Mä koitan epätoivoisesti etsiä jälkiä kaivatusta, turhaan. Olipa raskaanoloista viestintää äsken. Aika rajuja suhteita ihmisillä. Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u <3
Tuollaiseen kirjoitusasuun saa mahdutettua yhden kiinnostavan oloisen naisen. Minun elämässäni on paljon naisia, jotka ovat näkökulmastani sukupuoletonta massaa eli eivät tule huomioiduksi naisina vaan pelkästään ihmisinä, mutta kyseinen nainen rekisteröityi aivoissani välittömästi kohdatessani nimenomaan naisena. Viehättävänä naisena.
Ilmankos hänelle useampi kirjoittaa. eri
On kyllä sellainen, johon on ainakin ulkonäön puolesta helppo ihastua ja vähällä kokemuksella luonnekin on mukava ja sopuisa, joten ei olisi yllätys, mikäli tännekin ihastelijoista päätyisi
Lempinimi Lissu? En sano mistä nimestä. Saahan sitä nainen toivoa lottovoittoa kohdalleen🙈
Ei ole. Eikä ole minkäänlaista aikomusta minkäänlaista tunnistettavaa itsestäni tai toisesta ihmisestä nettiin kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi outoa ja erityisherkkää.
Näin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko nähdä kauniita unia vai minkälaisia?
Kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus mistä? Pikkukullisen alkoholisoituneen muka uskovaisen läskin uhoamisista? Salli mun nauraa.
Siis hän on piggu gullinen, alkoholisoitunut ja läski mutta ei uskovainen? :D
Esittää uskovaista, ei ole.
Tai sitten on.
Tuosta ei kristittyä saa tekemälläkään. Jos hän olis uskossa, hän julistais sanaa kuten se raamatussa on, eikä ottamalla sieltä tiettyjä kohtia ja jättämällä oleelliset pois. Tuo on raivostuttavaa raamatun sanan mustamaalausta. Toiseks hän tietäis että tuomio on yllä tuosta toiminnasta. "Se joka jättää jotain pois..."
Paraskin puhuja:D
Mutta jos valinta kerran perustuu armoton, se ei perustu ihmisen tekoihin - muutenhan armo ei olisi armo.
Vierailija kirjoitti:
Yöpuhelu milloin vaan
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehtoni sanonut.
😬hylsy useammastakin aineesta😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöpuhelu milloin vaan
Kyllä.
Oiskin sellainen tilanne, että voitaisiin soitella toisillemme. Mieluummin kyllä muulloin kuin öisin. 😊
Salarakkaaksi sinut tahtoisin, vanhemmalle naiselle ;)
Poliisi taitaapi tuntea herran entuudestaan.
Leenu vai Liinu?