Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Aattelen sua. Olisitpa mun. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Meinaatko joskus nukkua kaivattusi vieressä?
En, kyllä hänellä on sopivampi vieruskaveri jo katsottuna.
Minä puolestani meinaan uinua armaani, kaivattuni vierellä.Toivottavasti pian. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että olet tyytyväinen ja onnellinen valintojesi kanssa. Surettaa että meistä ei tullut mitään vaikka olin varma että olemme toisillemme ne oikeat. Minä kuitenkin valitsen itseni ja jatkossa sellaisia ihmisiä kenelle minunkin rajoilla ja tunteilla on merkitystä. Hyvin sä vedät, öitä.
Tässä on vinha perä.
Ja jos uskovalla naisella on aviomies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, vaimon ei pidä jättää miestään. 14Mies, joka ei usko, on uskovan vaimonsa pyhittämä, ja vaimo, joka ei usko, on uskovan miehensä pyhittämä. Muutenhan teidän lapsenne olisivat epäpuhtaita; nyt he kuitenkin ovat pyhiä. 15Mutta jos se puoliso, joka ei usko, tahtoo erota, niin erotkoon. Uskovaa veljeä tai sisarta ei tällaisessa tapauksessa sido mikään pakko. Jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa. 16Ja mistä tiedät, vaimo, voitko pelastaa miehesi? Tai mies, mistä tiedät, voitko pelastaa vaimosi?
Ujosteleekohan homomiehet muita miehiä?
Hyvää yötä ihana keski-ikäinen ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä 💞
😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Meinaatko joskus nukkua kaivattusi vieressä?
En, kyllä hänellä on sopivampi vieruskaveri jo katsottuna.
Minä puolestani meinaan uinua armaani, kaivattuni vierellä.Toivottavasti pian. Sivusta.
Oijoi! 😍
Toisesta sivusta
Vierailija kirjoitti:
Suojeluskuntia pitäisi perustaa anti-narsismia vastaan.
Suojeluskuntia anti-narsismia vastaan? Huutista!
Vierailija kirjoitti:
Aiotko nähdä kauniita unia vai minkälaisia?
Kauniita unia kaivatustani, mutta se hetki ei ole vielä käsillä.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen mieheltä , toivottavasti siulla on ollut suloinen suvipäivä. Itelläin päivä mennyt nukkuissa ja syödessä ohjeiden mukaisesti. Tein lyhvän kävelyn kylillä ja kävin kaupassa, väsyttää valtavasti. Olisitpa täällä, ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Helppo ero.
Ootko eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikin kerta riittää jos hän uhkailee.
Voi ei, onko sinulla pitkä avioliitto takana, virtuaalihali
Ei multa tuo. Ei onneks uhkaile. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan minua?
Tämä alkaa jo olla suht tervettä, kun en edes koko viikonloppuna muistanut kaivattua saati käynyt täällä. On jo aikakin päästää irti. Hän onkin varmaan sillai phew, finally. Sitä paitsi kesällä näkee paljon ystäviä, ja jatkuvasti jotakin häppeningiä. Ww
Hyvää yötä Johanna.
Hipaisu selkään.
Olen samaa mieltä. Itse kullakin on eri kipukynnyksensä, mikä tuntuu ilkeältä. Tärkeintä on hyvä tahto ja ajatus, ettei tarkoituksellisesti halua loukata.