Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
6401/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Vierailija
6402/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko nähdä kauniita unia vai minkälaisia?

Jos sinusta unta näkisin, kaunista näkisin.

Miksei meistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6403/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja miksihän et itse voi jättää häntä? Luot nyt ihan itse vankilasi, josta pääseminen on yhden ainoan lauseen takana, jonka sanomiselle tai kirjoittamiselle sinulla ei käytännössä ole yhtäkään estettä. "

Oletettavasti miehen pitää näyttää pahikselta. Jos mies jättää, ero oli miehen syy, vaikka nainen petti. Illuusio säilyy. 

Vierailija
6404/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua puolisoani. Hän on huono suutelija eikä anna mun suudella kuin yhdell tylsällä tavalla. Sängyssä on tylsä ja laiska. Seksi on kaavamaista suorittamista harvoin ja nopeasti päämääränä vain laukeaminen. En oikeastaan halua sitä ja häntä, suoritan vaan miellyttääkseni, silloin kun hän toivoo. En voi kieltäytyä koska siitä tulee sota. Mun on pakko. Se on varmaan pääsyy etten halua. Pakotus ja toisen tahdon sanelu syö koko homman pointin.

Kaivattua haluaisin ihan järjettömästi.

On sitä ennenkin puolisosta eroon päästy :D

Tästä pääseminen onkin hankalaa. Pitäisi pettää, jotta se jättäisi. Kaivattuni ei taida suostua auttamaan asiassa.

Ja miksihän et itse voi jättää häntä? Luot nyt ihan itse vankila

En luo. Kun yritin lähteä, hän uhkasi surmilla.

Vierailija
6405/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla fetawrappeja jääkaapissa ja himoitsen niitä, mutta kissa makaa sylissä enkä voi liikkua 🙄 pakko siis jatkaa teidän äärityhmien juttujenne lukemista. Tää riidanhaastaja ainakin sais painua muualle täältä, ottaa vaikka uskisäijän mukaansa

Vierailija
6406/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvttiä? Kuka uhkailee noin?

Vierailija
6407/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi voisi olla Aivopieruketju. 🤭

Vierailija
6408/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua,

minä

nuku hyvin

Vierailija
6409/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos siinä meidän tapaamisessa käviskin niin että päädyttäisiin keltasen lehden otsikoksi: Seksiä puistossa keskellä päivää. Nyt on sellainen juttu tuolla, onko joku kenties tavannut kaivattuaan 🤭😁

Vierailija
6410/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus mistä? Pikkukullisen alkoholisoituneen muka uskovaisen läskin uhoamisista? Salli mun nauraa.

Siis hän on piggu gullinen, alkoholisoitunut ja läski mutta ei uskovainen? :D

Esittää uskovaista, ei ole. 

Tai sitten on.

Tuosta ei kristittyä saa tekemälläkään. Jos hän olis uskossa, hän julistais sanaa kuten se raamatussa on, eikä ottamalla sieltä tiettyjä kohtia ja jättämällä oleelliset pois. Tuo on raivostuttavaa raamatun sanan mustamaalausta. Toiseks hän tietäis että tuomio on yllä tuosta toiminnasta. "Se joka jättää jotain pois..." 

Vierailija
6411/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En luo. Kun yritin lähteä, hän uhkasi surmilla."

Ja luulet että asiaa auttaisi se, että pääset pettämään kaivatun kanssa? Huh, varmasti ottaa sen hyvin, jos jo nyt on surmilla uhannut. 

Vierailija
6412/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kynnyskysymys, jos ei syö lihaa? Mitä kenenkään ruokavalio muita haittaa?

Mulle se on aika tärkeä asia. Yhteinen ateria on rakkautta. Tulisin surulliseksi, jos en voisi syödä samaa ruokaa kumppanin kanssa. 

Vierailija
6413/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua puolisoani. Hän on huono suutelija eikä anna mun suudella kuin yhdell tylsällä tavalla. Sängyssä on tylsä ja laiska. Seksi on kaavamaista suorittamista harvoin ja nopeasti päämääränä vain laukeaminen. En oikeastaan halua sitä ja häntä, suoritan vaan miellyttääkseni, silloin kun hän toivoo. En voi kieltäytyä koska siitä tulee sota. Mun on pakko. Se on varmaan pääsyy etten halua. Pakotus ja toisen tahdon sanelu syö koko homman pointin.

Tää on ihan kamalaa, onko puolisosi mies vai nainen?

Vierailija
6414/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla fetawrappeja jääkaapissa ja himoitsen niitä, mutta kissa makaa sylissä enkä voi liikkua 🙄 pakko siis jatkaa teidän äärityhmien juttujenne lukemista. Tää riidanhaastaja ainakin sais painua muualle täältä, ottaa vaikka uskisäijän mukaansa

Vanhapiika kutoo nyt sukkaa ja lukee lisää Harlekiineja. Komea kirurgi tulee varmasti hakemaan sinut ja kissasi kotoa.

Vierailija
6415/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kuin intian basaari, yhtä sekopäistä ja sekavaa

Vierailija
6416/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos siinä meidän tapaamisessa käviskin niin että päädyttäisiin keltasen lehden otsikoksi: Seksiä puistossa keskellä päivää. Nyt on sellainen juttu tuolla, onko joku kenties tavannut kaivattuaan 🤭😁

Siis mies miestä. 

Vierailija
6417/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L***u <3

Tuollaiseen kirjoitusasuun saa mahdutettua yhden kiinnostavan oloisen naisen. Minun elämässäni on paljon naisia, jotka ovat näkökulmastani sukupuoletonta massaa eli eivät tule huomioiduksi naisina vaan pelkästään ihmisinä, mutta kyseinen nainen rekisteröityi aivoissani välittömästi kohdatessani nimenomaan naisena. Viehättävänä naisena.

Ilmankos hänelle useampi kirjoittaa. eri

On kyllä sellainen, johon on ainakin ulkonäön puolesta helppo ihastua ja vähällä kokemuksella luonnekin on mukava ja sopuisa, joten ei olisi yllätys, mikäli tännekin ihastelijoista päätyisi.

Vierailija
6418/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on kuin intian basaari, yhtä sekopäistä ja sekavaa

Mutta joukosta voi löytää aarteen. Tsoukilla.

Vierailija
6419/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika kutoo nyt sukkaa ja lukee lisää Harlekiineja. Komea kirurgi tulee varmasti hakemaan sinut ja kissasi kotoa.

Kirjoitetaan girurgi

Vierailija
6420/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hänen kanssaan siksi, ettet halua olla eronnut, x määrän lapsia omaava nainen? Eihän se näyttäisi hyvältä? Kun saisit kaivattusi, miehesi lentäisi ulos kuin leppäkeihäs ja avioero menisi samantien vireille?

Ihan oikeasti, jätä miehesi ja anna hänen etsiä itselleen joku joka hänestä tykkää ihan oikeasti.

Ketju on lukittu.