Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
6241/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelätäänköhän me molemmat kaivattuni kanssa samaa asiaa? Että jäisikin tyhjän päälle.

Minä ainakin pelkään. Pärjäisin yksinkin, mutta suru toisen menettämisestä olisi suuri.

Mä pelkäisin yksinäisiä iltoja, jotka vie mukanaan.

Vierailija
6242/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon terapioinu ite itteni, paremmin kuin kukaan ammattilainen olisi sen tehnyt.

Joo sama, oli vaan helvetinmoinen jankkaaja terapeuttina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on Ruutu +, mä tuun kylään. 

Mulla on vähän little better Ruutu+.

Mikäs se sit on?

Tahtoisin nähdä pelastajat -sarjan jostain. Saisiko sen ruutuun?

Vierailija
6244/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin nähdä kaivatun, vaikka ikkunaruudun läpi edes

Vierailija
6245/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa lähinnä se, että jäisi loukkuun narsistinaisen, hullun, aseksuaalin tai vegaanin kanssa. Nuorena sitä ei välittänyt mistään, mutta nykyään pitäis tuntea aika hyvin ennen kuin uskaltais mitään isoja liikkuja tehdä.

Vierailija
6246/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan on että toisilla käy flaksi ja toisilla ei. Turhaan siitä suututte. Kateellisten panettelua, mikään ei ole niin epäviehättävää kuin kateellinen nainen naama mytyssä 🤣

Sitä voi sanoa olevansa prostitouitu reilusti sen sijasta, että maskaa sen jonkin "flaksin" taakse.  🤣

Niinkö sä teet ? Sivusta

Vierailija
6247/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin nähdä kaivatun, vaikka ikkunaruudun läpi edes

Kävin kurkkaamassa, mutta sinua ei näkynyt.

Vierailija
6248/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hieman myöhäistä toivottaa kivaa päivää, ja ehkä vähän aikaista toivottaa hyvää yötä, mutta toivotan kuitenkin ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
6249/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo yks ketjun nimi. Luen sen aina Suusexin herttuaparin elämä ja panot.

Vierailija
6250/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin jääminen oli vapauttavaa, vaikka se ei tuonutkaan sinua lähemmäksi. Tietysti olen viimeksi mainitusta surullinen, mutta hei, mä olen sentään elossa ja mulla on muita ihmisiä, jotka rakastavat mua. 

Vierailija
6251/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan on että toisilla käy flaksi ja toisilla ei. Turhaan siitä suututte. Kateellisten panettelua, mikään ei ole niin epäviehättävää kuin kateellinen nainen naama mytyssä 🤣

Sitä voi sanoa olevansa prostitouitu reilusti sen sijasta, että maskaa sen jonkin "flaksin" taakse.  🤣

Niinkö sä teet ? Sivusta

Niinkö sinä teet sivusta kun maskaat itsesi monen persoonan taakse ? Trauma taustasta ja itsensä kunnioituksen puutteestahan loppujen lopuksi tuollainen sekoilu vain kertoo.  - Oikeasti sivusta

Vierailija
6252/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa lähinnä se, että jäisi loukkuun narsistinaisen, hullun, aseksuaalin tai vegaanin kanssa. Nuorena sitä ei välittänyt mistään, mutta nykyään pitäis tuntea aika hyvin ennen kuin uskaltais mitään isoja liikkuja tehdä.

Miten sitä nyt heti kättelyssä loukkuun jäisi?

Vierailija
6253/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on hyvä mielenterveys. Epästabiilius ei ole seksuaalisesti puoleensavetävää.

Olen hyvin stabiili siinä miten kiihdyn ajoittain kuin Ferrari.😌

Mikäs siinä, kun kiihtyy oikeissa paikoissa. Sivusta.

Vierailija
6254/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo yks ketjun nimi. Luen sen aina Suusexin herttuaparin elämä ja panot.

Sama.😆

Vierailija
6255/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan sulle kylmä ;)

Vierailija
6256/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6257/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on aika hankala tutustua täällä. Mä pelkään sitä etten kelpais, menettämistä ja etenkin sen tuomaa epätoivoa, jonka pelkään heijastelevan myös suhteeseen, johon tarrautuisi liikaa. Pelkään toisessa sitoutumis- ja vastuunottokyvyttömyyttä, kykeneekö pyytämään ja antamaan anteeksi, jaksaisiko huomioida mut niin kuin toivon huomioitavan ja miten meidän elämä sopisi yhteen. Ja miten minä riitän ja jaksan.

Vierailija
6258/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nauttia yhden maitokahvin  ;)

Vierailija
6259/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu saa olla, mutta tyhmä ei. Vain tyhmä huolii sinut!

Sivusta naiselta 

Oon pohtinut tätäkin tähän ikään. Minkäs sitä tyhmyydelleen mitään voi, kun ei sitä älyä myydä kaupassa tai jaeta muuallakaan.

Vierailija
6260/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö sä teet ? Sivusta

En ihmettele yhtään jos sulla ei flaksi käy. Haukutko katkerana kaikkia jotka saa miestä prostituoiduiks 🤣 mahtaa sun ottaa päähän 😂

Ketju on lukittu.