Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Oon terapioinu ite itteni, paremmin kuin kukaan ammattilainen olisi sen tehnyt.
Joo sama, oli vaan helvetinmoinen jankkaaja terapeuttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on Ruutu +, mä tuun kylään.
Mulla on vähän little better Ruutu+.
Mikäs se sit on?
Tahtoisin nähdä pelastajat -sarjan jostain. Saisiko sen ruutuun?
Tahtoisin nähdä kaivatun, vaikka ikkunaruudun läpi edes
Pelottaa lähinnä se, että jäisi loukkuun narsistinaisen, hullun, aseksuaalin tai vegaanin kanssa. Nuorena sitä ei välittänyt mistään, mutta nykyään pitäis tuntea aika hyvin ennen kuin uskaltais mitään isoja liikkuja tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on että toisilla käy flaksi ja toisilla ei. Turhaan siitä suututte. Kateellisten panettelua, mikään ei ole niin epäviehättävää kuin kateellinen nainen naama mytyssä 🤣
Sitä voi sanoa olevansa prostitouitu reilusti sen sijasta, että maskaa sen jonkin "flaksin" taakse. 🤣
Niinkö sä teet ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin nähdä kaivatun, vaikka ikkunaruudun läpi edes
Kävin kurkkaamassa, mutta sinua ei näkynyt.
Nyt on hieman myöhäistä toivottaa kivaa päivää, ja ehkä vähän aikaista toivottaa hyvää yötä, mutta toivotan kuitenkin ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Huvittaa tuo yks ketjun nimi. Luen sen aina Suusexin herttuaparin elämä ja panot.
Yksin jääminen oli vapauttavaa, vaikka se ei tuonutkaan sinua lähemmäksi. Tietysti olen viimeksi mainitusta surullinen, mutta hei, mä olen sentään elossa ja mulla on muita ihmisiä, jotka rakastavat mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on että toisilla käy flaksi ja toisilla ei. Turhaan siitä suututte. Kateellisten panettelua, mikään ei ole niin epäviehättävää kuin kateellinen nainen naama mytyssä 🤣
Sitä voi sanoa olevansa prostitouitu reilusti sen sijasta, että maskaa sen jonkin "flaksin" taakse. 🤣
Niinkö sä teet ? Sivusta
Niinkö sinä teet sivusta kun maskaat itsesi monen persoonan taakse ? Trauma taustasta ja itsensä kunnioituksen puutteestahan loppujen lopuksi tuollainen sekoilu vain kertoo. - Oikeasti sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa lähinnä se, että jäisi loukkuun narsistinaisen, hullun, aseksuaalin tai vegaanin kanssa. Nuorena sitä ei välittänyt mistään, mutta nykyään pitäis tuntea aika hyvin ennen kuin uskaltais mitään isoja liikkuja tehdä.
Miten sitä nyt heti kättelyssä loukkuun jäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on hyvä mielenterveys. Epästabiilius ei ole seksuaalisesti puoleensavetävää.
Olen hyvin stabiili siinä miten kiihdyn ajoittain kuin Ferrari.😌
Mikäs siinä, kun kiihtyy oikeissa paikoissa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo yks ketjun nimi. Luen sen aina Suusexin herttuaparin elämä ja panot.
Sama.😆
Vierailija kirjoitti:
Mut on aika hankala tutustua täällä. Mä pelkään sitä etten kelpais, menettämistä ja etenkin sen tuomaa epätoivoa, jonka pelkään heijastelevan myös suhteeseen, johon tarrautuisi liikaa. Pelkään toisessa sitoutumis- ja vastuunottokyvyttömyyttä, kykeneekö pyytämään ja antamaan anteeksi, jaksaisiko huomioida mut niin kuin toivon huomioitavan ja miten meidän elämä sopisi yhteen. Ja miten minä riitän ja jaksan.
Voisin nauttia yhden maitokahvin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu saa olla, mutta tyhmä ei. Vain tyhmä huolii sinut!
Sivusta naiselta
Oon pohtinut tätäkin tähän ikään. Minkäs sitä tyhmyydelleen mitään voi, kun ei sitä älyä myydä kaupassa tai jaeta muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö sä teet ? Sivusta
En ihmettele yhtään jos sulla ei flaksi käy. Haukutko katkerana kaikkia jotka saa miestä prostituoiduiks 🤣 mahtaa sun ottaa päähän 😂
Mä pelkäisin yksinäisiä iltoja, jotka vie mukanaan.