Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
6261/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia omat makkarit on suotava asia. Tai sitten omat kämpät ja välillä yhdessä yöpymistä.

Vierailija
6262/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa lähinnä se, että jäisi loukkuun narsistinaisen, hullun, aseksuaalin tai vegaanin kanssa. Nuorena sitä ei välittänyt mistään, mutta nykyään pitäis tuntea aika hyvin ennen kuin uskaltais mitään isoja liikkuja tehdä.

Miten sitä nyt heti kättelyssä loukkuun jäisi?

No kun olen luonne, joka haluaa edetä nopeasti. Siksi vaara on aina olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6263/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin olla ajattelematta sua, ilta toi sut kuitenkin. Ootkohan kaivannu mua, no hyvää yötä toivotan, toivottavasti oli ok päivä. Olis kiva halata, olis iso halin tarve.

Vierailija
6264/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin nauttia yhden maitokahvin  ;)

Täällä olis ;)

Vierailija
6265/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduin tänäänKIN näkemisestäsi, vaikka vain muutaman sekunnin verran ohi kiitäessäni. Voi kumpa sinä tietäisit mitä ajattelen sinusta. Kaipaan sinussa jotain yhä ja olisin niin toivonut että tiemme olisivat vielä kohdanneet....tai siis ihan sanan varsinaisessa merkityksessähän ne tiet ovatkin kohdanneet jälleen, mutta toivoisin että ottaisit rohkeasti askeleen lähemmäs. Tulisit yllättymään positiivisesti.

Kaipaan yhä sun ihanaa katsetta J.

Vierailija
6266/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaisin, mutta ei tänne koppiin kehtaa ketään kutsua.

Vierailija
6267/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa lähinnä se, että jäisi loukkuun narsistinaisen, hullun, aseksuaalin tai vegaanin kanssa. Nuorena sitä ei välittänyt mistään, mutta nykyään pitäis tuntea aika hyvin ennen kuin uskaltais mitään isoja liikkuja tehdä.

Mut on aika hankala tutustua täällä. Mä pelkään sitä etten kelpais, menettämistä ja etenkin sen tuomaa epätoivoa, jonka pelkään heijastelevan myös suhteeseen, johon tarrautuisi liikaa. Pelkään toisessa sitoutumis- ja vastuunottokyvyttömyyttä, kykeneekö pyytämään ja antamaan anteeksi, jaksaisiko huomioida mut niin kuin toivon huomioitavan ja miten meidän elämä sopisi yhteen. Ja miten minä riitän ja jaksan.

Hullu saa olla, mutta tyhmä ei. Edes tyhmä huoli sinua noilla spekseillä! 

Niin, mutta menin nyt paljastamaan haavoittuvuuteni koko maailmalle, en tiedä kannattiko.

Vierailija
6268/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin jääminen oli vapauttavaa, vaikka se ei tuonutkaan sinua lähemmäksi. Tietysti olen viimeksi mainitusta surullinen, mutta hei, mä olen sentään elossa ja mulla on muita ihmisiä, jotka rakastavat mua. 

Tulitkos sinä lähemmäs ? En ymmärrä lainkaan mistä on kysymys ! Jos ei sano mitään niin ... Varsinkin , jos torjuu ja estää. Tiedät mikä on vähintä, mitä voit tehdä. Sivusta.

Vierailija
6269/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama vika, mutta nykyään kyllä pitää ihan kunnolla tärähtää, että viitsii yhtään mitään. 

Vierailija
6270/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet vain itse olisi vähän epästabiili?

Vierailija
6271/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut asiat ei ole ongelma, mutta jos mulle on vaikka ilkeä niin mun tunteet saattaa kadota saman tien ja lopullisesti, jotain menee vaan rikki. Lähinnä sellasia juttuja en kestä. Pitää olla henkisesti turvallinen olo siinä mielessä,

Vierailija
6272/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mammoille. Olis tarjolla uusia perunoita, paistettua makkaraa ja parsaa. Tervetuloa..

Vierailija
6273/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki Arttu W vibat tässä.

Vierailija
6274/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukusta pääsee eroamalla. Sinähän itse päätät missä suhteessa suostut pysymään eli loukkua ei käytännössä ole olemassa laisinkaan.

Vierailija
6275/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa = vaihtoehtoja, "kumpa haluaisit?"

Kunpa = toive, "kunpa olisi lämmin kesä"

Vierailija
6276/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut asiat ei ole ongelma, mutta jos mulle on vaikka ilkeä niin mun tunteet saattaa kadota saman tien ja lopullisesti, jotain menee vaan rikki. Lähinnä sellasia juttuja en kestä. Pitää olla henkisesti turvallinen olo siinä mielessä,

Eli sun lähellä pitää kävellä munankuorilla, koska kaikki mikä ei sua miellytä on ilkeää ja menet siitä rikki?

Vierailija
6277/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Ei haittaa pienet omituisuudet ja erilaiset mielipiteet, mutta pitää olla turvallinen olo. 

Vierailija
6278/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa = vaihtoehtoja, "kumpa haluaisit?"

Kunpa = toive, "kunpa olisi lämmin kesä"

Tuo eka on Kumpi, kummin, ei Kumpa

sivusta

Vierailija
6279/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun lähellä pitää kävellä munankuorilla, koska kaikki mikä ei sua miellytä on ilkeää ja menet siitä rikki?

No ei, ja saa mulle suuttuakin ja kaikkea, mut jos on kerrankin pahantahtoisesti ilkeä niin en unohda sitä ikinä. 

Vierailija
6280/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo yks ketjun nimi. Luen sen aina Suusexin herttuaparin elämä ja panot.

Väsyttää ja naurattaa :D

Ketju on lukittu.