Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut asiat ei ole ongelma, mutta jos mulle on vaikka ilkeä niin mun tunteet saattaa kadota saman tien ja lopullisesti, jotain menee vaan rikki. Lähinnä sellasia juttuja en kestä. Pitää olla henkisesti turvallinen olo siinä mielessä,
Sama juttu. Ei haittaa pienet omituisuudet ja erilaiset mielipiteet, mutta pitää olla turvallinen olo.
En mäkään pidä yhtään ilkeilystä, mut tuntuu pahalta sekin, että tunteet katoaa lopullisesti jonkun ilkeilyn seurauksena. Onko sitä rakkautta silloin ollutkaan lainkaan, pohdituttaa. Jos vaikka yhdestä mokasta kävisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut asiat ei ole ongelma, mutta jos mulle on vaikka ilkeä niin mun tunteet saattaa kadota saman tien ja lopullisesti, jotain menee vaan rikki. Lähinnä sellasia juttuja en kestä. Pitää olla henkisesti turvallinen olo siinä mielessä,
Sama juttu. Ei haittaa pienet omituisuudet ja erilaiset mielipiteet, mutta pitää olla turvallinen olo.
En mäkään pidä yhtään ilkeilystä, mut tuntuu pahalta sekin, että tunteet katoaa lopullisesti jonkun ilkeilyn seurauksena. Onko sitä rakkautta silloin ollutkaan lainkaan, pohdituttaa. Jos vaikka yhdestä mokasta kävisi noin.
No okei, ei nyt ihan noin jyrkästi, mut en kestä sellasta piikittelyä tai et jos jatkuvasti ois vähän sellasta jotain vastaavaa tai edes vitsin varjolla, sit siitä ihmissuhteesta tulee heti ristiriitainen ja sellasta en jaksa enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia omat makkarit on suotava asia. Tai sitten omat kämpät ja välillä yhdessä yöpymistä.
Omat kämpät! Yhdessä nukkuminen on ihanaa, mutta en halua että joku oikeasti asuu mun kotona. Mulla pitää olla oma koti. Eri
Hei Aarteeni. Mietin ja haluan sinua yhä vain. Ikuista. Kauniita unia. Ikävä sinua, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia omat makkarit on suotava asia. Tai sitten omat kämpät ja välillä yhdessä yöpymistä.
Omat kämpät! Yhdessä nukkuminen on ihanaa, mutta en halua että joku oikeasti asuu mun kotona. Mulla pitää olla oma koti. Eri
Ja mies maksaa toki molemmat kodit!!
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Olis tarjolla uusia perunoita, paistettua makkaraa ja parsaa. Tervetuloa..
Ei kiitos, mulla oli paljon paremmat eväät tänään: aamulla jätski, lounaaksi savulohisalaatti ja illaksi kreikkalainen patonki.
Sun ruoat on aina jotenkin tosi tunkkaisia.
Mut sit jos on kiltti niin suorastaan sulan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa = vaihtoehtoja, "kumpa haluaisit?"
Kunpa = toive, "kunpa olisi lämmin kesä"
Mitä vaihtoehtoja kumpa muka on? Ei se ole suomen kieltä
Parisuhteen pitää olla turvallinen tila, jossa voi vapaasti kähmiä naista takapuolesta joutumatta pelkäämään. Moni nykynainen ei kykene luomaan tällaista turvallista tilaa miehelle toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun lähellä pitää kävellä munankuorilla, koska kaikki mikä ei sua miellytä on ilkeää ja menet siitä rikki?
No ei, ja saa mulle suuttuakin ja kaikkea, mut jos on kerrankin pahantahtoisesti ilkeä niin en unohda sitä ikinä.
Ok, no ton ymmärrän. Jopa tykkään tietynlaisesta sanailusta, mutta pahantahtoisuutta en siedä itsekään yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Olis tarjolla uusia perunoita, paistettua makkaraa ja parsaa. Tervetuloa..
Ei kiitos, mulla oli paljon paremmat eväät tänään: aamulla jätski, lounaaksi savulohisalaatti ja illaksi kreikkalainen patonki.
Sun ruoat on aina jotenkin tosi tunkkaisia.
Mistä toi sun negatiivisuutesi kumpuaa? jos ei ole hyvää sanottavaa,ole hiljaa,kuten minä nyt.
sivu
Lähtisikö kaivattuni kanssani tulevalla viikolla kahville tai lounaalle ? Otatko taas kierroksia asiasta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei, ei nyt ihan noin jyrkästi, mut en kestä sellasta piikittelyä tai et jos jatkuvasti ois vähän sellasta jotain vastaavaa tai edes vitsin varjolla, sit siitä ihmissuhte
Täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun lähellä pitää kävellä munankuorilla, koska kaikki mikä ei sua miellytä on ilkeää ja menet siitä rikki?
No ei, ja saa mulle suuttuakin ja kaikkea, mut jos on kerrankin pahantahtoisesti ilkeä niin en unohda sitä ikinä.
Olet siis herkkänahkainen narsisti. Kvg
Olenko? Enpä ole tullut ajatelleeksi, en kai🤔 herkkä kyllä ainakin tunnetasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on Ruutu +, mä tuun kylään.
Mulla on vähän little better Ruutu+.
Mikäs se sit on?
Salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mies maksaa toki molemmat kodit!!
Kenen sä luulet mun kodin tällä hetkellä maksavan? Parempi liksa mulla on kuin kaivatulla, samoin sikana kalliimpi asunto.
Tuuhan pois sieltä sadan vuoden takaa tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen pitää olla turvallinen tila, jossa voi vapaasti kähmiä naista takapuolesta joutumatta pelkäämään. Moni nykynainen ei kykene luomaan tällaista turvallista tilaa miehelle toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.
En kattelisi hetkeäkään miestä, joka ei läimisi mua takapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis herkkänahkainen narsisti. Kvg
Olenko? Enpä ole tullut ajatelleeksi, en kai🤔 herkkä kyllä ainakin tunnetasolla.
Herkkänahkainen on eri asia kuin herkkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla provosoiva persoona? sivusivu
Sehän on huonompi kuin ruutuplus, vauva ja suomi24 yhteensä