Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
6281/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on Ruutu +, mä tuun kylään. 

Mulla on vähän little better Ruutu+.

Mikäs se sit on?

Kaksplus

Sehän on huonompi kuin ruutuplus, vauva ja suomi24 yhteensä

Vierailija
6282/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut asiat ei ole ongelma, mutta jos mulle on vaikka ilkeä niin mun tunteet saattaa kadota saman tien ja lopullisesti, jotain menee vaan rikki. Lähinnä sellasia juttuja en kestä. Pitää olla henkisesti turvallinen olo siinä mielessä,

Sama juttu. Ei haittaa pienet omituisuudet ja erilaiset mielipiteet, mutta pitää olla turvallinen olo. 

En mäkään pidä yhtään ilkeilystä, mut tuntuu pahalta sekin, että tunteet katoaa lopullisesti jonkun ilkeilyn seurauksena. Onko sitä rakkautta silloin ollutkaan lainkaan, pohdituttaa. Jos vaikka yhdestä mokasta kävisi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6283/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut asiat ei ole ongelma, mutta jos mulle on vaikka ilkeä niin mun tunteet saattaa kadota saman tien ja lopullisesti, jotain menee vaan rikki. Lähinnä sellasia juttuja en kestä. Pitää olla henkisesti turvallinen olo siinä mielessä,

Sama juttu. Ei haittaa pienet omituisuudet ja erilaiset mielipiteet, mutta pitää olla turvallinen olo. 

En mäkään pidä yhtään ilkeilystä, mut tuntuu pahalta sekin, että tunteet katoaa lopullisesti jonkun ilkeilyn seurauksena. Onko sitä rakkautta silloin ollutkaan lainkaan, pohdituttaa. Jos vaikka yhdestä mokasta kävisi noin.

No okei, ei nyt ihan noin jyrkästi, mut en kestä sellasta piikittelyä tai et jos jatkuvasti ois vähän sellasta jotain vastaavaa tai edes vitsin varjolla, sit siitä ihmissuhteesta tulee heti ristiriitainen ja sellasta en jaksa enää ollenkaan.

Vierailija
6284/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia omat makkarit on suotava asia. Tai sitten omat kämpät ja välillä yhdessä yöpymistä.

Omat kämpät! Yhdessä nukkuminen on ihanaa, mutta en halua että joku oikeasti asuu mun kotona. Mulla pitää olla oma koti. Eri

Vierailija
6285/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Aarteeni. Mietin ja haluan sinua yhä vain. Ikuista. Kauniita unia. Ikävä sinua, ihana.

Vierailija
6286/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia omat makkarit on suotava asia. Tai sitten omat kämpät ja välillä yhdessä yöpymistä.

Omat kämpät! Yhdessä nukkuminen on ihanaa, mutta en halua että joku oikeasti asuu mun kotona. Mulla pitää olla oma koti. Eri

Ja mies maksaa toki molemmat kodit!! 

Vierailija
6287/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammoille. Olis tarjolla uusia perunoita, paistettua makkaraa ja parsaa. Tervetuloa..

Ei kiitos, mulla oli paljon paremmat eväät tänään: aamulla jätski, lounaaksi savulohisalaatti ja illaksi kreikkalainen patonki.

Sun ruoat on aina jotenkin tosi tunkkaisia.

Vierailija
6288/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sit jos on kiltti niin suorastaan sulan.

Vierailija
6289/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa = vaihtoehtoja, "kumpa haluaisit?"

Kunpa = toive, "kunpa olisi lämmin kesä"

Mitä vaihtoehtoja kumpa muka on? Ei se ole suomen kieltä

Vierailija
6290/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen pitää olla turvallinen tila, jossa voi vapaasti kähmiä naista takapuolesta joutumatta pelkäämään. Moni nykynainen ei kykene luomaan tällaista turvallista tilaa miehelle toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.

Vierailija
6291/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun lähellä pitää kävellä munankuorilla, koska kaikki mikä ei sua miellytä on ilkeää ja menet siitä rikki?

No ei, ja saa mulle suuttuakin ja kaikkea, mut jos on kerrankin pahantahtoisesti ilkeä niin en unohda sitä ikinä. 

Ok, no ton ymmärrän. Jopa tykkään tietynlaisesta sanailusta, mutta pahantahtoisuutta en siedä itsekään yhtään. 

Vierailija
6292/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammoille. Olis tarjolla uusia perunoita, paistettua makkaraa ja parsaa. Tervetuloa..

Ei kiitos, mulla oli paljon paremmat eväät tänään: aamulla jätski, lounaaksi savulohisalaatti ja illaksi kreikkalainen patonki.

Sun ruoat on aina jotenkin tosi tunkkaisia.

Mistä toi sun negatiivisuutesi kumpuaa? jos ei ole hyvää sanottavaa,ole hiljaa,kuten minä nyt.

sivu

Vierailija
6293/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisikö kaivattuni kanssani tulevalla viikolla kahville tai lounaalle ? Otatko taas kierroksia asiasta ?

Vierailija
6294/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei, ei nyt ihan noin jyrkästi, mut en kestä sellasta piikittelyä tai et jos jatkuvasti ois vähän sellasta jotain vastaavaa tai edes vitsin varjolla, sit siitä ihmissuhte

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
6295/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun lähellä pitää kävellä munankuorilla, koska kaikki mikä ei sua miellytä on ilkeää ja menet siitä rikki?

No ei, ja saa mulle suuttuakin ja kaikkea, mut jos on kerrankin pahantahtoisesti ilkeä niin en unohda sitä ikinä. 

Olet siis herkkänahkainen narsisti. Kvg

Olenko? Enpä ole tullut ajatelleeksi, en kai🤔 herkkä kyllä ainakin tunnetasolla.

Vierailija
6296/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on Ruutu +, mä tuun kylään. 

Mulla on vähän little better Ruutu+.

Mikäs se sit on?

Salaisuus.

Vierailija
6297/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies maksaa toki molemmat kodit!! 

Kenen sä luulet mun kodin tällä hetkellä maksavan? Parempi liksa mulla on kuin kaivatulla, samoin sikana kalliimpi asunto.

Tuuhan pois sieltä sadan vuoden takaa tähän päivään.

Vierailija
6298/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen pitää olla turvallinen tila, jossa voi vapaasti kähmiä naista takapuolesta joutumatta pelkäämään. Moni nykynainen ei kykene luomaan tällaista turvallista tilaa miehelle toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.

En kattelisi hetkeäkään miestä, joka ei läimisi mua takapuolelle.

Vierailija
6299/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis herkkänahkainen narsisti. Kvg

Olenko? Enpä ole tullut ajatelleeksi, en kai🤔 herkkä kyllä ainakin tunnetasolla.

Herkkänahkainen on eri asia kuin herkkä

Vierailija
6300/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla provosoiva persoona? sivusivu

Ketju on lukittu.