Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
On iso red flag, jos nainen on käynyt tai käy terapiassa. Sitä ei ikinä tiedä, milloin taas flippaa.
Ihanalle A:lle keski-Suomeen kaipausterkut
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen katkeruutta tarvita voidakseen todeta tietyllä tavalla toimivien ihmisten olevan kusipäisiä ja löysiä.
Kuulostaa kyllä todella katkeralta. Oliko vaikeeta olla uskollinen omalle kumppanille 🤣 oliko ruoho vihreempää aidan toisella puolella. Mitä sä muita syyttelet omasta valinnastas. Lähdit, olit naiivi, ja kuvittelit ties mitä ja jäit tyhjän päälle. Ketään mistään kusipäisyydestä voi syyttää jos toinen/puoltuntematon ei haluakaan sua pidemmän päälle. Mitä kuvittelit, että ootte yhdessä ikuisesti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on Ruutu +, mä tuun kylään.
Ei ole. En edes tiedä, toimiiko telkkarini enää ensi kuussa. Jos ei, heitän sen ehkä mäkeen enkä enää hommaa uutta pölhöpurkkia.
Mä ostin just uuden, kun edellistä piti lyödä nyrkillä vasempaan yläkulmaan, että näytti yhtään mitään. Purkkia tosin käytetään lähinnä muuhun kuin varsinaisen tv:n katsomiseen.
Tätä hetkellistä episodia ilmeisesti pedattiin useamman vuoden ajan? Käytännössä aikaani siis tuhlattiin epäolennaisuukdiin.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa ihana kulta.. Halit <3 <3
Kivaa iltaa sinullekin ihana! Paljon haleja.. 🤍🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksais sellastakaan et koko ajan pitäs olla panemassa.
Niin, täytyisi löytää se sopiva määrä seksiä. Voi vaan toivoa, että molemmilla on samanlaiset halut.
Mikä olisi sopivasti?
Sivu
Kaivattuni mukaan sopivasti olisi joka ilta. Itse taas en välttämättä haluaisi päivittäin, vaan joinakin päivinä useasti ja jotkin päivät skipata, sais synkistellä rauhassa menkkoja tms. Eri
Pelätäänköhän me molemmat kaivattuni kanssa samaa asiaa? Että jäisikin tyhjän päälle.
Vierailija kirjoitti:
On iso red flag, jos nainen on käynyt tai käy terapiassa. Sitä ei ikinä tiedä, milloin taas flippaa.
Noihan just ei flippaa, kun ymmärtävät mennä puhumaan asioista.
Vierailija kirjoitti:
Terapiassa käyminen edellyttää voimavaroja työstää haastavia asioita. Jos henkilö käy terapiassa on hän myös terapiakuntoinen ja toivottavasti saa apua terapiasta. Terapiassa käyneille ja kävijöille toivon kaikkea hyvää ja kunnolliset kumppanit rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän little better Ruutu+.
Vierailija kirjoitti:
Pelätäänköhän me molemmat kaivattuni kanssa samaa asiaa? Että jäisikin tyhjän päälle.
Itselliset aikuiset ihmiset ei jää tyhjän päälle. Kuka ihme teitä toisiin ihmisiin ripustautujia jaksaa ihastella?
Terveiset ja halaus viehättävälle Hannalle 😘
Vierailija kirjoitti:
Taidan lopettaa tänne kirjoittelun kokonaan, tästä ei ole hölkäsen pöläystä hyötyä ja oon muutenkin elämäni kanssa ihan burn out. Jos haluat musta jotain niin se pitää joka tapauksessa järjestyä muuta kautta, en vaan enää jaksa
Ihan tasan samat fiilikset. T. Kohtalotoveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sit on?
Vierailija kirjoitti:
Tekis hyvää sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sit on?
Kaksplus
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on että toisilla käy flaksi ja toisilla ei. Turhaan siitä suututte. Kateellisten panettelua, mikään ei ole niin epäviehättävää kuin kateellinen nainen naama mytyssä 🤣
Sitä voi sanoa olevansa prostitouitu reilusti sen sijasta, että maskaa sen jonkin "flaksin" taakse. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin pelkään. Pärjäisin yksinkin, mutta suru toisen menettämisestä olisi suuri.
Aku Ankan rekkari