Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5821/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jotenkin jo hiljaa tajuamassa, etten mä koskaan saa sua. Se saa mut todella surulliseksi, vaikka koitan selitellä itselleni, et tää on parempi näin. Ehkä sä tajuut ja tunnistat ilman tunnisteitakin. 

Vierailija
5822/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä musiikin sinä liität kaivattuusi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon ollaan rooleissa sinkkuna ollessa, kaikki nyt haluaa näyttää parastaan jos toinen osapuoli kiinnostaa. Vai onko joku nähnyt huonot puolet heti ja ihastunut niiden kautta? Roolissa varmaan toteutetaan suuri osa seksuaalisesta kanssakäymisestäkin. Syntyykö tällasessa tilanteessa niitä crazy miehiä ja naisia, kun seksin kautta ihastutaan ja roolit pettää ja tulee tunteita ja sitten skitsoillaan ja sekoillaan? 

No eikai siinä mitään pahaa ole noin tutustua. Tapa se on tuokin. Olen itse ainakin lähes aina tutustunut seksin kautta, siinä tietää jo heti jatkoon vai ei. En ala omaa aikaani ja toisen aikaa tuhlaamaan.

Mä ymmärrän tän logiikan, mut mulle tuli heti mieleen, et tällä tavalla seksikumppanien määrä kaavaa isoksi ja joutuu liian nopeasti harrastamaan seksiä, jos ei vielä tunteitakaan ole tullut. Ja sit se, että voihan se seksielämä kehittyä, jos yhdessä treenaa.

Vierailija
5824/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä musiikin sinä liität kaivattuusi? 

Fiilaten ja höyläten. Baddingin tuotanto. 

Vierailija
5825/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon porukkaa

Vierailija
5826/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkynyt sydän, enkä siitä selviä. Mutta oma vika.

Miksi oma vika? Ei kai kukaan särje tahallaan omaa sydäntään? Se on ainoita harvoja asioita mistä vastuu on vain toisella.

Vierailija
5827/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sua. 

Vierailija
5828/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä mitä nykyään ajattelen sinusta. Tukkasi nousisi pystyyn. Ja se olisi sinulle oikein 

Kerro?

Vierailija
5829/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni sormet sormien lomaan. Sellaiseen uneen nukahdan.

Vierailija
5830/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon ollaan rooleissa sinkkuna ollessa, kaikki nyt haluaa näyttää parastaan jos toinen osapuoli kiinnostaa. Vai onko joku nähnyt huonot puolet heti ja ihastunut niiden kautta? Roolissa varmaan toteutetaan suuri osa seksuaalisesta kanssakäymisestäkin. Syntyykö tällasessa tilanteessa niitä crazy miehiä ja naisia, kun seksin kautta ihastutaan ja roolit pettää ja tulee tunteita ja sitten skitsoillaan ja sekoillaan? 

Mä ihastuin ja tiesin heti, että haluan hänet. Ei pantu heti. Tosin sitten ensi kerrasta tiesin, että nyt on menoa. V ttu että oon surullinen, kun menetin hänet. Tuntuu ihan, etten usko enää rakkauteen. En jaksa uskoa. Kukaan ei ole hän. Etsin häntä muista 

Vierailija
5831/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä mitä nykyään ajattelen sinusta. Tukkasi nousisi pystyyn. Ja se olisi sinulle oikein 

Niin pahaa vai

Vierailija
5832/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat..

3Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?" 4Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. 5Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. 6Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu. 7Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin. 8Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua. 9Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. 10Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan. 11Ja monta vä

Taas. Antaa hänen saarnata, kiviäkin kiinnostaa. 🥱

Sivu.

Vierailija
5833/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pitkät sormet. 

Joskus kyllä tuntuvat lyhyiltä soittimen kaulalla. Gn.

Vierailija
5834/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän maailman kolkassa mun villikko mahtaa pyöriä? Terkkuja.

Niin no, jos muistat vaan nuoren villikkosi, niin hän on nyt rauhoittunut isoöiti.  Ja aviomieheni on lapsenlapsemme isoisä.

Ja vauhdikas, villi opiskelu nuoruus,  on enää muisto vaan.  Näin se aina menee, ikäkaudet jaksoissa.  Toivottavasti  sinullakin menee hyvin.

Ihania muistoja jäi opiskeluajoistamme.   Hyvää jatkoa sinne.  I.

Ihania muistoja varmasti sinullakin, mutta kysymykseni oli tarkoitettu toiselle.;) Mun henkilö tunnistaa kyllä itsensä.😉

Vierailija
5835/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisinkin painaa pääni sun olkaa vasten ja tuntea sun lämpimän vartalon itseäni vasten ja sun kädet mun ympärillä. Tänään olis just sellainen päivä, et kaipaisin sitä tosissaan.

Vierailija
5836/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vielä vanhana muistini menettäneenä kyselen hoitajilta sinusta ja kaipaan sitä rakkautta, joka lipui ohitseni ja jatkoi elämäänsä entiseen malliin. Suudelmia sinulle mielikuvituksessa.

Vierailija
5837/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan ne mankuvat perääni jälkeen päin. Se on kuitenkin myöhäistä, sillä toista tilaisuutta ei tule. Pidän älykkäistä naisista, ja nainen, joka ei näe arvoani välittömästi vaan vasta aikojen päästä, ei ole riittävän älykäs sytyttääkseen minut. Jos on torjunut minut alun perin, on turha mankua vuosia myöhemmin. Pitäähän ihmisellä olla omanarvontuntoa. 

Vierailija
5838/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan ne mankuvat perääni jälkeen päin. Se on kuitenkin myöhäistä, sillä toista tilaisuutta ei tule. Pidän älykkäistä naisista, ja nainen, joka ei näe arvoani välittömästi vaan vasta aikojen päästä, ei ole riittävän älykäs sytyttääkseen minut. Jos on torjunut minut alun perin, on turha mankua vuosia myöhemmin. Pitäähän ihmisellä olla omanarvontuntoa. 

Tässä mättää nyt jokin. Ettet vain olisi liian ehdoton ronkeli? Miksi et saa haluamasilaista naista? Vai etkö ehkä ymmärrä millainen on älykäs nainen?

Vierailija
5839/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vielä vanhana muistini menettäneenä kyselen hoitajilta sinusta ja kaipaan sitä rakkautta, joka lipui ohitseni ja jatkoi elämäänsä entiseen malliin. Suudelmia sinulle mielikuvituksessa.

Olisin voinut kirjoittaa tämän.

Vierailija
5840/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin

t,k

Samoin sinulle ihana, huomaavainen ja huolehtiva k. Nuku sinäkin hyvin. Jos hipaisisit poskeani halaisin sinua. Katsoisin sinua syvälle silmiin ja toivoisin suudelman.

Ketju on lukittu.