Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5421/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt tapaisin jonkun potentiaalisen niin väitän että pystyisin olemaan rehellinen, suora ja avoin. Kun on kyse kaivatusta niin jostain syystä menettämisen pelko on suuri, vaikka en edes tiedä kaikkia asioita jotka olis hyvä tietää näin vahvojen tunteiden synnyttyä. Hylkäämisen ja menettämisen pelko saa varovaiseksi ja vetäytymään. Jos oltais jo tämän vaiheen yli niin voisi olla oma itsensä. Jos siis olisi luottamus syntynyt. Ja molemmilla samansuuntaiset tunteet ja toiveet. 

Nyt tuli sellaiset sanamuodot , että saa meitsin haukkomaan henkeä ! On kuin omasta kynästä heitetty kommentti. Just tuota mieltä olen itsekkin. 

Vierailija
5422/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on kaiken lähtökohta. 

Sepä. Ja se sai itselläni johonkin syvälle kolauksen kun kaivattu ihan muussa yhteydessä paljasti ajattelevansa minuunkin keskeisesti liittyvästä asiasta toisin kuin olin luullut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5423/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen, rento yhdessäolo olis kaiken lähtökohta. 

Kohta joku lukutaidoton tulee sulle tähänkin jankuttamaan, ettei parisuhteessa aina ole rauhallista ja rentoa.

Tietysti voi olla aikuisten kesken, mutta jos on lapsia , niin yleensä ei ole. Sivusta.

Vierailija
5424/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku lukutaidoton tulee sulle tähänkin jankuttamaan, ettei parisuhteessa aina ole rauhallista ja rentoa.

Voi sinua, kuinka väärin ymmärsitkään mun aiemman kommentin, johon tässä selvästi viittaat. Aloittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. 

Vierailija
5425/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaatkohan sä? 

Vierailija
5426/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jonkinlaisia paineita helppoudesta. Mitä se pitää sisällään. Elämässähän tulee kaikenlaista eteen, se merkkaa millä asenteella niihin suhtautuu. Koen olevani helppo ihminen mut voin olla jossain asioissa toisen mielestä hankala. Esim. mitä tulee omaan aikaan ja sen tarpeeseen. Tai etten ole yökukkuja. Mun mielestä kaikki on sovittavissa, joustavuutta löytyy, en ole draamaan taipuvainen. 

Oletko miettinyt , että se yökukkuminen voi johtua ,vaikkapa kaipauksesta ja muista huolista ? Ehkäpä sivusta.

Vierailija
5427/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua kaikilla olemassaoloni tasoilla kaikkina päivinä. Tiedän, että en voi koskaan saada sinua, vaikka kaipuu ei merkeistä päätellen ole yksipuolista. Minun pitäisi vain sietää kokemukseni kautta hiljaa tämä, olen tehnyt sen muinoin ja purrut kättäni vaietakseni ja sen yritän tehdä myös nyt, sillä tapahtui mitä vain, en halua satuttaa sinua. Tämä viestini olkoon se äänetön huuto omasta tuskastani pimeyteen, jonnekin sinne missä se ei voi sinua koskaan satuttaa. Koska tämä kipu loppuu?

💗💗💗💗

Sinä valitsit noin, joten kunnioitan valintaasi.

En ole epäitsekäs, enkä etsi kunniaa tai ansaitse tunnustusta vain siksi, että toimin oikein. Sinä ansaitset olla onnellinen, se on parasta mitä voin tehdä hyväksesi ja teen sen, koska et todellakaan ole sydämelleni kuka tahansa va

Toimit "oikein" viettämällä elämäsi jonkun muun kanssa ja valitsemalla jättää rakkauden elämättä, vaikka sinä rakastat häntä ja hän sinua? Sekö on oikein? Sekö on hyvin ja hyvä? Sekö palvelee kaikkia parhaiten ja tuo hyvyyttä ja lisää onnellisuutta maailmaan? Mikä siinä on ettei sielunkumppanuutta ja tosirakkautta osata arvostaa ja tärkeämmäksi nouseekin muille esittäminen ja muiden miellyttäminen todellisen aitouden sijaan.

Vierailija
5428/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua, kuinka väärin ymmärsitkään mun aiemman kommentin, johon tässä selvästi viittaat. Aloittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. 

Sä itse ymmärsit täysin väärin sen kommentin, johon sen neuvosi vuodatit, ja tähän minä viittasin tässä.

Vierailija
5429/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsaatkohan sä? 

En mutta saatan puhua unissani

Vierailija
5430/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun preferenssi on, että kaikki sujuu helposti. Yhdessäolon pitää olla luonnollista kuin hengittäminen(ilman astmaa, heh). En halua elämääni mitää vaikeaa enää ikinä, niin että se olisi oma valinta. Joten pysyn siinä lauseessa, jos se ei tule helpolla, en halua sitä.

Niissäkin suhteissa, missä lähtökohtaisesti kaikki sujuu helposti on omat vaikeat hetkensä ja kipupisteensä. Parisuhteessa on kyse myös siitä, että haluaa niistä mennä yli yhdessä toisen kanssa. 

Kaipausketju ei ole mikään parisuhde. Hän puhuu nyt valinnasta, ei parisuhteesta. Lue kunnolla. Eri

"Lue kunnolla"/"Seuraa keskustelua"/"Miten te oikein luette näitä". Sut sivuohistelija-näpäyttäjä on helppo tunnistaa. Eri.

Vierailija
5431/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me varmaan molemmat tarttettaisiin tyyliin rauhoittavat lääkkeet että saataisiin yhteys ja tavattua 🤓🙃

Mulla on niitä kaapissa. Käytän hyvin harvoin, tosin viimeksi tällä viikolla, kun olin itkenyt illan ja valvoskellut yön kaivattua surren ja aamulla oli tärkeä tapaaminen.

Vierailija
5432/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäpäivän kaipaavat terveiset Päijänteelle, suven suloja sinne!

Vierailija
5433/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorsaatkohan sä? 

En mutta saatan puhua unissani

Minä heräsin aamulla puheeseeni. Joku mies kysyi apua liittyen katteeseen ja se liittyi jotenkin hänen tyttöystäväänsä. Rullasin samalla nojatuolilla tosi lujaa ympyrää huoneen nurkassa. Mulla oli suhde erääseen never eksääni ja hänen firmassaan alettiin panemaan, mutta sinne tuli muita yllättäen ja se keskeytyi.. joku vanha mies keitti kahvit yli ja kertoi miten jätti keittoalustan likoamaan kahviin. Kaikki tapahtui eksäni firman sisällä. 

Vierailija
5434/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luontaisesti yökukkuja, en edes illan virkku vaan alkujaan aamuvirkku ja aikaisin unille käyvä. Odotan taas aikaa, kun nousen kesäaamuisin hyvin nukkuneena aikaisin. Sinä taas olet käsittääkseni ilta- ja aamuvirkku, joka olet ainakin ennen pärjännyt vähillä unilla.

Vierailija
5435/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä itse ymmärsit täysin väärin sen kommentin, johon sen neuvosi vuodatit, ja tähän minä viittasin tässä.

Kuvittelen keskustelleeni, tuoneeni esiin näkökulman, en neuvoneeni. Itselleni on elämä opettanut, että joskus kannattaa nähdä vaivaa, vaikka siinä alkuvaiheessakin. Joskus vaikka luottamuksen tai läheisyyden syntyminen voi toisen omasta historiasta johtuen ottaa aikaa ja aiheuttaa jotain karheutta. Olen ollut tilanteissa, joissa sen yli katsominen on todella kannattanut. Esimerkkinä se henkilö, kenen vuoksi täällä olen. Jollekin toiselle voi toimia se, että jos ei aina ole iisiä ja joutuisi näkemään vaivaa, mieluummin jatkaa matkaa ja jättää taakse. Musta vaan ihmissuhteet on useimmiten pienen ponnistuksenkin arvoisia. Mutta joo, antaa olla.  Sulla on sun ajatus, mulla mun ja hyvä niin. 

Vierailija
5436/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun preferenssi on, että kaikki sujuu helposti. Yhdessäolon pitää olla luonnollista kuin hengittäminen(ilman astmaa, heh). En halua elämääni mitää vaikeaa enää ikinä, niin että se olisi oma valinta. Joten pysyn siinä lauseessa, jos se ei tule helpolla, en halua sitä.

Niissäkin suhteissa, missä lähtökohtaisesti kaikki sujuu helposti on omat vaikeat hetkensä ja kipupisteensä. Parisuhteessa on kyse myös siitä, että haluaa niistä mennä yli yhdessä toisen kanssa. 

Kaipausketju ei ole mikään parisuhde. Hän puhuu nyt valinnasta, ei parisuhteesta. Lue kunnolla. Eri

"Lue kunnolla"/"Seuraa keskustelua"/"Miten te oikein luette näitä". Sut sivuohistelija-näpäyttäjä on helppo tunnistaa. Eri.

Jos sulle koko ajan huomautellaan tuollaisia niin kannattaa varmaan tosiaan tsekata se oma lukutaito :D

Vierailija
5437/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me varmaan molemmat tarttettaisiin tyyliin rauhoittavat lääkkeet että saataisiin yhteys ja tavattua 🤓🙃

Mulla on niitä kaapissa. Käytän hyvin harvoin, tosin viimeksi tällä viikolla, kun olin itkenyt illan ja valvoskellut yön kaivattua surren ja aamulla oli tärkeä tapaaminen.

Meitsi ei vedä nappeja naamaan, kun tiedän miten helposti addiktoituva olen. Sama koskee myös muita päihteitä. Sivusta.

Vierailija
5438/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin voisin omasta keissistäni sanoa. Minä tarttisin ehkä enempi kuin hän xD. Kymmenessä vuodessa on muuttunut paljon ja ei mikään. Oltaispa päästy jo silloin tutustumaan hänen kanssaan kunnolla ja rauhassa. Nyt toinen on toisaalta tuttu ja toisaalta täynnä mysteerejä ja kokemattomia erämaita.

Luulen että varsinkin häntä pelottaa tuntematon minussa. Entä jos olenkin ihan kamala? Entä jos tarvitsen häntä koko ajan? Entä jos hän hukkuu ja se hän, jonka hän tahtoisi löytää, jotta olisi hyvä olla, uppoaakin vielä enemmän hukuksiin? Entä jos hän päätyisikin ojasta allikkoon? Entä jos se mikä minussa vaikuttaisi niin sopivalta olisikin vain pintaa? Entä jos hän ei riittäisikään minulle? Entä jos hän ei olisi tarpeeksi hyvä vaan jotenkin rikkoisi minut? Entä jos olen hankala ja vaativa? (Olenkin hankala ja vaativa mutten sillä tavalla kuin hän ehkä pelkää. Nepsyihmisillä usein on tärkeitä tarpeita jotka ei aina tavan suhteissa täyty ja joutuu pitämään kiinni asioista, jotka muille ovat pikkujuttuja. Onneksi hän toisaalta tietää itsekkin mitä se on. Kun ei ole lusikoita ja mitä tavallisesta poikkeavaa voi tarvita että niitä saa lisää.)

Vierailija
5439/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lue kunnolla"/"Seuraa keskustelua"/"Miten te oikein luette näitä". Sut sivuohistelija-näpäyt

Jos sulle koko ajan huomautellaan tuollaisia niin kannattaa varmaan tosiaan tsekata se oma lukutaito :D

Sivuhuomioita vain tein. Ei ole tapana osallistua muunlaiseen ohiksen tuottamiseen. Ihmettelen vain tarvetta päästä jatkuvasti korjailemaan muita.

Vierailija
5440/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko soittaa siulle nainen?

Soittaisitpa. En kyllä aina vastaa vieraisiin numeroihin joten viesti olisi luotettavampi. Ai mutta ei kaivatulla ole numeroani. 

👋🏻P👋🏻

Ketju on lukittu.