Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5461/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla tunsin sut niin vahvasti, ajattelin et nyt, tänään sä tajuat. Tajuatko? Tapahtuuko sun sisällä mitään vai jatkatko vaan, niinku mitään ei ois tapahtunut? Meidän pitäisi puhua 

Samat aatokset meillä. 

Voisitko sitten tehdä jotain. Jotain mistä tajuan, et mietit mua. Ei meidän tarvii nyt puhua , en tiedä pystytäänkö vielä. Vai pystytäänkö 

Vierailija
5462/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jostain ajatus päähän, että laitan sinulle tänään viestin, vaikka et vastannut edelliseenkään. Tämä ajatus pistää vastaan, eikä tunnu yhtään järkevältä, mutta menkööt nyt. Toivottavasti ei iske pupu pöksyyn kesken kaiken, siihenhän se sitten jää, jos niin käy. Mutta jos pystyn tämän suorituksen tekemään loppuun asti puhtaasti, ilman virheitä, ja mitään ei tule takaisin niin tiedänpä ainakin sitten..

Lainaan itseäni: mitä pidemmälle päivä etenee, sitä enemmän alan näköjään epäröidä. Nyt jo kyseenalaistan itseäni. En tiedä, mikä kohtaus aamulla oli, silloin tuntui siltä, että olisin voinut laittaa sulle viestin vaikka heti.

Hauska, kun mulla oli tämä sama kohtaus tämä aamuna, että melkein laitoin viestin ihmiselle, vaikka tiedän ettei pitäisi. Mut melkein laitoin, tuli sellainen vahva tunne et nyt on luonnollinen hetki ja laitan. Ja että se ois ollut normaalia ja luonnollista eikä mitään hätää tai outoutta. En laittanut kuitenkaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä juo alkoholipitoisia juomia

Olitko eilen festareilla/ baareissa? 

Kotona otin pari kaljaa. Ei tullut se sama fiilis kuin nuorempana.

Paras päätös lopettaa alkoholin ottaminen. Ne rahat säästyvät muuhun, tärkeään, ja keho pysyy paremmassa kunnossa, ym muitakin syitä. sivu

Ei se nyt haittaa jos joskus vähän ottaa. Itse en haluaisi absolutistia sen enempää kuin alkkistakaan. Kohtuus kaikessa. 

Otin eilen itsekin pari lasia skumppaa samalla kun urakoin vihdoin taulut seinille täällä kämpässä. Popitin musaa ja tanssin ja join kuplivaa. Oli hauskaa, ihan keskenäni.

Tänään tekis mieli lähteä katsomaan Musea, mutta saa nähdä.

sivusta

Vierailija
5464/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla tunsin sut niin vahvasti, ajattelin et nyt, tänään sä tajuat. Tajuatko? Tapahtuuko sun sisällä mitään vai jatkatko vaan, niinku mitään ei ois tapahtunut? Meidän pitäisi puhua 

Oon tajunnut jo kauan sitten. Kumpikaan ei oo unohtanut vaikka ei olla nähty. Hiljattain tuli taas pieni vahvistus sille että säkin ikävöit. Meillä on vahva yhteys. Voisitko mitenkään ottaa yhteyttä ja puhutaan? Tule vastaan. Laita viestiä tai jos et uskalla niin sitte ig. 

Vierailija
5465/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tajunnut jo kauan sitten. Kumpikaan ei oo unohtanut vaikka ei olla nähty. Hiljattain tuli taas pieni vahvistus sille että säkin ikävöit. Meillä on vahva yhteys. Voisitko mitenkään ottaa yhteyttä ja puhutaan? Tule vastaan. Laita viestiä tai jos et uskalla niin sitte ig. 

*tulen vastaan 

Vierailija
5466/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, Aarteeni. Ollut aika surkea päivän aloitus minulla. Silti mietin ja haluan sinua. Ikuista. Onneksi olet olemassa. Hauskaa päivää sinulle, ihana. 

No? 

Joskus kaikki on vaan p****a.

Miksi kutsut häntä Ikuiseksi?

Vierailija
5467/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo mun ihminen varmastikaan, mutta mulla olisi hänelle ihan samat sanat, laita viestiä tai ig 

Vierailija
5468/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat aatokset meillä. 

Voisitko sitten tehdä jotain. Jotain mistä tajuan, et mietit mua. Ei meidän tarvii nyt puhua , en tiedä pystytäänkö vielä. Vai pystytäänkö 

Pystytään. Tee sä vuorostas jotain. Mä oon tässä yritellyt kuten ehkä oot huomannut. Sivu 

Vierailija
5469/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun preferenssi on, että kaikki sujuu helposti. Yhdessäolon pitää olla luonnollista kuin hengittäminen(ilman astmaa, heh). En halua elämääni mitää vaikeaa enää ikinä, niin että se olisi oma valinta. Joten pysyn siinä lauseessa, jos se ei tule helpolla, en halua sitä.

Niissäkin suhteissa, missä lähtökohtaisesti kaikki sujuu helposti on omat vaikeat hetkensä ja kipupisteensä. Parisuhteessa on kyse myös siitä, että haluaa niistä mennä yli yhdessä toisen kanssa. 

Kaipausketju ei ole mikään parisuhde. Hän puhuu nyt valinnasta, ei parisuhteesta. Lue kunnolla. Eri

Sivuhuomioita vain tein. Ei ole tapana osallistua muunlaiseen ohiksen tuottamiseen. Ihmettelen vain tarvetta päästä jatkuvasti korjailemaan muita.

Ai kuten sä tässä just teit? :)

Perusvastaus: mitä harmittavaa ikinä teitkään, syytä samasta asiasta sitä joka sanoo sulle harmittavasta käytöksestä. Te saatte negailla ja huonontaa ilmapiiriä ja korjailla muita, mutta teille itsellenne ei saa huomauttaa siitä. Kun ohiksesta sanotaan on se myös ohista. Kun tarpeettomasta muiden korjailusta ja naljailusta huomauttaa, on sekin myös tarpeetonta korjailua. Juu juu, ei teidän tiettyjen kirjoittajien kanssa voi ikinä voittaa :D.

Vierailija
5470/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen, rento yhdessäolo olis kaiken lähtökohta. 

Kohta joku lukutaidoton tulee sulle tähänkin jankuttamaan, ettei parisuhteessa aina ole rauhallista ja rentoa.

Mitä jos mä villitsen sut, kato ku olen tämmönen villikissa😄

Vierailija
5471/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää sekoo, nyt mä meen pois täältä. En ole suhun yhteydessä koska sä halusit erota. Idiootti olisin jos olisin yhteydessä. 

Vierailija
5472/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, Aarteeni. Ollut aika surkea päivän aloitus minulla. Silti mietin ja haluan sinua. Ikuista. Onneksi olet olemassa. Hauskaa päivää sinulle, ihana. 

No? 

Paskankin voi ottaa huumorilla😁

Vierailija
5473/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jostain ajatus päähän, että laitan sinulle tänään viestin, vaikka et vastannut edelliseenkään. Tämä ajatus pistää vastaan, eikä tunnu yhtään järkevältä, mutta menkööt nyt. Toivottavasti ei iske pupu pöksyyn kesken kaiken, siihenhän se sitten jää, jos niin käy. Mutta jos pystyn tämän suorituksen tekemään loppuun asti puhtaasti, ilman virheitä, ja mitään ei tule takaisin niin tiedänpä ainakin sitten..

Lainaan itseäni: mitä pidemmälle päivä etenee, sitä enemmän alan näköjään epäröidä. Nyt jo kyseenalaistan itseäni. En tiedä, mikä kohtaus aamulla oli, silloin tuntui siltä, että olisin voinut laittaa sulle viestin vaikka heti.

Hauska, kun mulla oli tämä sama kohtaus tämä aamuna, että melkein laitoin viestin ihmiselle, vaikka tiedän ettei pitäisi. Mut melkein laitoin, tuli

Onneksi täällä on myös joku toinenki "sekopää" 😀

Vierailija
5474/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita se viesti!

Vierailija
5475/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä juo alkoholipitoisia juomia

Olitko eilen festareilla/ baareissa? 

Kotona otin pari kaljaa. Ei tullut se sama fiilis kuin nuorempana.

Paras päätös lopettaa alkoholin ottaminen. Ne rahat säästyvät muuhun, tärkeään, ja keho pysyy paremmassa kunnossa, ym muitakin syitä. sivu

Mä ainakin vedän persekännit seuraavilla festareilla -sivusta

Vierailija
5476/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sinä mietit viimeksi, kun nähtiin.

Näin tabula rasan. Sivusta.

Siltä musta tuntui. Myös sivusta 

Vierailija
5477/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat aatokset meillä. 

Kyllä me pystytään. Oot aika hyvä puhumaan. 

Vierailija
5478/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No? 

Miksi kutsut häntä Ikuiseksi?

Jotkut ihmiset jää ikuisesti suhun jollain tavalla. Hän on sellainen ihminen. 

Vierailija
5479/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita se viesti!

Komppaan. Laita se viesti! Mitä menetät ? Et mitään. Jos se ei halua sua ennen sitä viestiä, ei se muuta mitään. Jos haluaa, viesti voi olla oven avaus. LAITA SE VIESTI 

Vierailija
5480/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat aatokset meillä. 

Kyllä me pystytään. Oot aika hyvä puhumaan. 

Niin. Voitko nyt tehdä jotain mistä tiedän et ajattelet mua. Pyydä mut FB kaveriksi tai tykkää jostain 

Ketju on lukittu.