Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä tilaisuus sulla lähettää jokin tunteiden tunnustamisviesti. Laitat vaikka perään jonkun: eiku sori meni väärälle tyypille. Sit vastaan kuin en olis tuota jälkimmäistä ikinä lukenutkaan. Sit meillä on molemmilla pää avattu ilman riskejä ja minimaalisella noloudella.
Sitten vain kokeilemaan ideaa käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä tilaisuus sulla lähettää jokin tunteiden tunnustamisviesti. Laitat vaikka perään jonkun: eiku sori meni väärälle tyypille. Sit vastaan kuin en olis tuota jälkimmäistä ikinä lukenutkaan. Sit meillä on molemmilla pää avattu ilman riskejä ja minimaalisella noloudella.
Sitten vain kokeilemaan ideaa käytännössä.
Mun kaivattu tietää mun tunteet, joten turha niitä on laittaa hänelle, kun tilanne on mitä on.
Olisin aidosti halunnut. Olisin oikeasti halunnut, mutta en vain saa, koska en vain pysty menemään siihen suhde-markkina-peleihin. Ei minusta ole siihen.
Mitä väliä sillä minulle edes on? Saada ja antaa jotain, mitä ei ikinä ole kokenut.
Annan vain mennä, koska ei se minulta ole pois, koska en edes tiedä mitä menetän.
Minulla on kuitenkin kaunis elämä omin silmin katsottuna.
En oikeestaan välitä enää mistään.
Kaipaako täällä kukaan omaa esihenkilöään?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi 😍
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Tavallaan.. en varsinaisesti. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi 😍
Täällä toinen! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyhmempäänsä voi kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Kaikki ponnistelu ja yrittäminen on turhaa. En pysty kuitenkaan koskaan toteuttamaan itseäni täysin. Teen sen mitä täytyy. Mutten yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan.Yäk
Oijoi, kylmäkalja auki. Se on perjantai poijjaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on liian monta persoonaa.
Arki meitsi klo 6-18, keppostelija meitä klo 18-23 ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä yömeitsi klo 23-05
Nukkuuko noista yksikään?
sivu
Onhan siinä tunti lepoaikaa 😂
Ei ihme jos ei pää toimi, kun nukkuu tunnin vuorokaudessa.
Meitsille riittää ,kun alapää toimii 😂
Olet varmaan keskellä omaa kesäidylliäsi. En kuulu sinne enkä elämääsi muutoinkaan, mutta nautin silti kesäillasta, kun vihdoin pystyn taas nauttimaan. Ilta-aurinko lämmittää ja kesä tuoksuu. 🙏🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju vai hiukset?
Molemmat ok. Kaipaamallani oli muutamia hiuksia, ku tavattiin.
Hänellä on kivat hiukset-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tuo alkoi siitä että jollain on toisen mielestä liikaa persoonia, oletettavasti enemmän roolien ja vaikealukuisuuden mielessä kuin varsinaisen varioinnin tapaan kuitenkin. Sivusta veikkailen.
Vaikealukuisuus varmaan pidättyneisyyttä ennemminkin kuin joku sairaus.
Hiukset vai kalju? No, enpä ole ikinä ollut ihastunut kaljuun naiseen, vaikka kyllähän niinkin voisi käydä. Yleensä tykkään kun naisella on luonnollinen oma väri hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei koskaan se sun vaatteiden alla oleva asia saanut epäröimään.
Vaan jokin muu, oletan (?)
Ei se mitään. Kunhan tiedät, että mulle sä olet erittäin merkityksellinen ja tärkeä ihminen, jonka tahdon pitää osana elämääni.
Olisitpa mun kaivattu, olis kiva kuulla tämä. Ap
No tunnustele päälakea tai kato peiliin, sillä selviää.