Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Eri piirteet näkyy tai korostuu eri seurassa riippuen siitä millainen se toinen ihminen/seura/tilaisuus on, mutta kyllä ainakin itselläni on ihan seurasta riippumatta jotenkin tunnistettavat elementit persoonassa.
Varmaan aika harvalla persoona kauheasti vaihtelee, ja se taas on toisen osapuolen tyhmyyttä jos kuvittelee esim. intiimimmässä tilanteessa näkyvän heikkouden olevan merkki jostain eri persoonasta.
Eikö niillä joilla on oikeasti monipersoonahäiriö ole ihan eri nimetkin näille persoonilleen ja ne on aivan erilaisia käyttäytymiseltään. Harvoin varmaan tosin törmää sitä sairastaviin, niin moni ei siten tajua että ne eri persoonat on tosiaan kuin aivan eri ihmisten kanssa olisi tekemisissä. Eivät edes muista toistensa tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sulla on se vapaa viikonloppu meitä varten?
Milloin vaan haluat, järjestelykysymys.
Ei vaadi kuin reippaan (syrjä)hypyn tuntemattomaan.
Jep, just niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan lopettaa tän sivuston lukeminen, ei tästä ole oikein mitään hyötyä
Miksi joku kirjoittelis kaipausketjussa, jos ovat jo vauvantekoasteella
Ihan selvä viesti oli, että tänään olisi meidän pienen laskettu aika. Olisko sitten jollain vahinko käynyt?
Luultavasti pettäjähoro pani paljaalla varattua ja kiristi sitten rahat aborttiin.
Onko useat persoonat sama kuin entinen jakomielitauti? Mikä se on nykyään nimeltään?
Gallup: Näitkö kaivattusi tällä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri piirteet näkyy tai korostuu eri seurassa riippuen siitä millainen se toinen ihminen/seura/tilaisuus on, mutta kyllä ainakin itselläni on ihan seurasta riippumatta jotenkin tunnistettavat elementit persoonassa.
Varmaan aika harvalla persoona kauheasti vaihtelee, ja se taas on toisen osapuolen tyhmyyttä jos kuvittelee esim. intiimimmässä tilanteessa näkyvän heikkouden olevan merkki jostain eri persoonasta.
Eikö niillä joilla on oikeasti monipersoonahäiriö ole ihan eri nimetkin näille persoonilleen ja ne on aivan erilaisia käyttäytymiseltään. Harvoin varmaan tosin törmää sitä sairastaviin, niin moni ei siten tajua että ne eri persoonat on tosiaan kuin aivan eri ihmisten kanssa olisi tekemisissä. Eivät edes muista toistensa tekemisiä.
Oon joo lukenut tuollaisista, mutta en itse tunne tai tiedä ketään sellaista, vaikka paljon on ihmisiä tullut tässä elämässä jo tunnettua.
Vierailija kirjoitti:
Kalju vai hiukset?
Hiukset
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä näe kai enää koskaan. Hänen omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana hetken muistelu susta keittiössä. Ja äänesi, mistä juteltiin. Kiinnostuit tv-tasosta. Katseltiin viel linnunpesää ja näin vaan sut. Halua ois sanoa jotain ihan muuta sulle..Ja sanonki, ku nähtäisi. Lämmität ajatuksis yhä.
Kuule sun kaivattusi ei varmasti ole ketjussa, joten pitäisikö sun unohtaa hänet?
Voi olla, mutta ei kaipaa mua. Voi erehtyä lukemaan. Yhteinen tuttu tietää, että (hetken vielä) tänne kirjoitan. Pääsin tavoitteeseni. Hyvää kaipailua ja mukavaa kesää!
Seitsemän yläpeukkua noille harhoille 🤣? Sä olet tiedottanut yhteiselle tutulle , tarkoituksella, käyväsi täällä ja unelmoit ja toivot että yhteinen tuttu mainitsee kaivatulle "kuin ohimennen" että käyt täällä kaipaamassa 🤣 not going to happen. Miks he susta puhuis ja vielä nolompaa olis jonkun kertoa hälle että käyt täällä, ja jos sun kaivattu tietäis et käyt täällä ruikuttaa sen perään.. Aika epätoivoinen kokonaisuus. Noloo. 🤣👍👍👍 jos kerta tuttus voi tiedottaa asioita kaivatulles, niin miks et pyydä treffeille/kahville sitä kautta, meinaan jos yhteystietoja ei ole. Äly hoi.
Vierailija kirjoitti:
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon joo lukenut tuollaisista, mutta en itse tunne tai ti
En minäkään tunne. Joskus olen nähnyt jonkun dokumenttielokuvan. Muistan senkin hyvin hämärästi, mutta se oli hyvin mielenkiintoinen. Joku persoona oli esim. hyvin itsevarma ja toinen taas hirveän ujo. Kaikilla oli omat nimensä. Ne teki asioita mitä toiset persoonat ei sitten muistaneet. Persoonat vaihtui ihan huomaamatta. Sitä ei voinut hallita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalju vai hiukset?
Hiukset, jos miehestä kyse. Poislukien naapurinkolli, sille sopii kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on liian monta persoonaa.
Arki meitsi klo 6-18, keppostelija meitä klo 18-23 ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä yömeitsi klo 23-05
Nukkuuko noista yksikään?
sivu
Onhan siinä tunti lepoaikaa 😂
Ei ihme jos ei pää toimi, kun nukkuu tunnin vuorokaudessa.
Kuulostaa sen verran raskaalta tuo jakautuva persoonallisuushäiriö/dissosiatiivinen persoona/monta eri persoonaa/mikä onkaan, että sopii lienee parhaiten sellaisen kumppaniksi, jolla myös vastaavaa haastetta tai piirrettä elämässään?
Minulla on ollut epävakaista jonkin verran kokemusta, ja nekin olen kokenut raskaiksi. Ei se epävakauskaan vielä itsessään, mutta se jatkuva itsekeskeisyys ja elämän keskittyminen niihin omiin fiiliksiin.
Vierailija kirjoitti:
En.😞
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sen verran raskaalta tuo jakautuva persoonallisuushäiriö/dissosiatiivinen persoona/monta eri persoonaa/mikä onkaan, että sopii lienee parhaiten sellaisen kumppaniksi, jolla myös vastaavaa haastetta tai piirrettä elämässään?
Minulla on ollut epävakaista jonkin verran kokemusta, ja nekin olen kokenut raskaiksi. Ei se epävakauskaan vielä itsessään, mutta se jatkuva itsekeskeisyys ja elämän keskittyminen niihin omiin fiiliksiin.
Niin. Hyvin harvan kaivatulla varmasti tuollaista vaivaa on. Jos on ollut edes jonkun verran tai useamman kerran tekemisissä, niin on varmaan huomannut, jos olisi eri persoonia.
Jep. Kesämekossa💞