Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
4281/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I can see clearly now

Mikä näkyy?

Vierailija
4282/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meninhän minä epämukavuusalueistani hankalimmille ja voin nyt onnitella itseäni siitä, että menin uskaliaasti. Sain kaksi kärpästä samalla läimäyksellä. 

Mitkä kärpylät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ryhtyä sun Lötköpötköks

Hyvää yötä, platonisesti toki 💞

Vierailija
4284/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla on tänäänkin ollut hauska päivä, oon haaveillut siusta. Ollut tehoton tänään, ottanut vain määrättyjä reseptilääkkeitä ja hoitanut juoksevia asiota netissä. En jaksanut lähteä edes kauppareissulle lenkistä puhumattakaan. Olin soittamaisillain siulle vaan jänistin viime hetkellä. Lajittelin vaatetavaraa, vaan on vaikea tunnistaa keinokuituja luonnonkuiduista, joten lajittelu vie aikaa. Väsyttää, voisinpa nukkua vierelläsi. Kauniita unia.

Vierailija
4285/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää, että ihminen elämässäni on mun puolella eikä mua vastaan. En jaksa kokoajan puolustella, vetää rajoja ja osoittaa paikkaani yms. Samalla puolella oleminen on arvostusta.

Oletan että olet mies. Oletko konkreettisesti näyttänyt olevasi sen arvoinen?

Vierailija
4286/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana T

On se ihana. 🥰

Vierailija
4287/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meninhän minä epämukavuusalueistani hankalimmille ja voin nyt onnitella itseäni siitä, että menin uskaliaasti. Sain kaksi kärpästä samalla läimäyksellä. 

Haluatko kertoa enemmän?

Vierailija
4288/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vuosien vieriessä ja ikävienkin kokemusten aikana ja niiden jälkeenkin on pitänyt suunsa kiinni, avautumatta syvimmistä  tunteistaan kenellekään, niin miten kykenen enää avautumaan jatkossakaan, kaivatulleni? En vain pysty. En vain pysty. 

Se että et pysty, ei tarkoita ettetkö pystyisi. Se kyvyttömyyden tunne tulee vain siitä, että et ole koskaan aikaisemmin tehnyt niin. Pelkästään se, että yrität, on jo itsensä ylittämistä. On sääli, että ihmiset lojuu kykenemättömyyden tunteessa, mikä johtuu siitä, että he eivät vain ole yrittäneet tarpeeksi. 

Mutta mietipä sitä voittajafiilistä, kun olet tehnytkin jotain mitä et ole koskaan aikaisemmin uskonut pystyväsi tekemään.

Tämä. Just näin. Luulin vuosia etten voi käydä aamup*skalla toisen kuullen. En vaan pysty. Nyt

Miksei vessan äänieristystä tehdä paremmaksi. Niin usein panikoinu tätä itse.

Vierailija
4289/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina rakastanut sinua, se ei vaan riitä

Minäkin sinua, vaan minkäpä teen?

Vierailija
4290/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L. 💞 T.

Vierailija
4291/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos vaan huomenna tulen luoksesi ja kerron että en saa sinua edelleenkään mielestäni?

Kokeilisin ensin otsaasi.

Vierailija
4292/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Vähän hämmentynyt fiilis. Missä sinä olet? Sydämeni ei sinua tavoita. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Himassa oon ja haluan et tiedät et mun ovi on aina auki sulle. 🥰 Toiv nii paljo et saadaa viel toisemme ja et vaiks törmättäis jossai kahellee. 🥰

Vierailija
4293/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos vaan huomenna tulen luoksesi ja kerron että en saa sinua edelleenkään mielestäni?

Tervetuloa. Ekaks ovella tai eteisessä halaisin pitkään ja kertoisin samalla kuinka paljo oot aina merkinny mulle ja mun tunteet.

Vierailija
4294/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timolle ilta halit..

Kiitos Mirjami.

Täällä on siis joku toinen Timo, joka kirjoittelee Mirjamin kanssa. Hyvä tietää. Voin siis jatkossa sivuuttaa kaikki tunnisteettomat Timo-viestit huomiotta. 

t. Timo

Vierailija
4295/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä on oiva osoitus siitä, että pahoista paikoista voi selvitä, vaikka tuntuu, että taivas on pudonnut niskaan. Kaiken kukkuraksi meillä, sinulla ja minulla, rakkaus vallitsee.

Vierailija
4296/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kärpylät?

En voi tarkemmin ilmaista, mutta ystävän ja luotetun. Ja jotain muutakin. Aineetonta pään omaa.

Vierailija
4297/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧩🧡

Vierailija
4298/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rakkaus riitä aina. Jos se on molemminpuoleista?

Vierailija
4299/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vuosien vieriessä ja ikävienkin kokemusten aikana ja niiden jälkeenkin on pitänyt suunsa kiinni, avautumatta syvimmistä  tunteistaan kenellekään, niin miten kykenen enää avautumaan jatkossakaan, kaivatulleni? En vain pysty. En vain pysty. 

Se että et pysty, ei tarkoita ettetkö pystyisi. Se kyvyttömyyden tunne tulee vain siitä, että et ole koskaan aikaisemmin tehnyt niin. Pelkästään se, että yrität, on jo itsensä ylittämistä. On sääli, että ihmiset lojuu kykenemättömyyden tunteessa, mikä johtuu siitä, että he eivät vain ole yrittäneet tarpeeksi. 

Mutta mietipä sitä voittajafiilistä, kun olet tehnytkin jotain mitä et ole koskaan aikaisemmin uskonut pystyväsi tekemään.

Tämä. Just näin. Luulin vuosia etten voi käy

Joo, just näin. Ja kunnon tuuletus mahdollisuus. Meillä alakerran veskissä kaikuu kunnolla ja ikkunaluukku jumissa, sitä olen käyttänyt kun vieras on aamuisin yläkerrassa. Meillä alakerran veski on vielä keittiön vieressä 😬 etuovi näiden välissä joten tänään kiskasin etuovesta tuuletuksen päälle 😂 onneks vieras oli vielä yläkerrassa eikä aamupalalle tulossa.

Vierailija
4300/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-nainen, tulehan kiinni minuun, ollaan siinä loppuelämä. Sinä, sinua, aina.

Ketju on lukittu.