Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan jankkaamista.
Mä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua sinusta.
Älä luovu. En minäkään luovu sinusta.
🤝
Todellakin 🤝
Ouhnou mitkä flash bäkit tuli tosta kättely emojista Sivu
Mitäs jos vaan huomenna tulen luoksesi ja kerron että en saa sinua edelleenkään mielestäni?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vaan huomenna tulen luoksesi ja kerron että en saa sinua edelleenkään mielestäni?
Kaipausvaltuusto kannattaa!!🥳
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot? Missä sä meet?
Tällä hetkellä makaan sängyssä ja plärään ketjun viestejä. Todella epätyypillistä minulle tähän kellonaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi rohkea teko. Arvostan👍
Vierailija kirjoitti:
Tuu vaan.💙 Voitais soittaa yks puhelu tulevaisuuteen samalla. Savumerkki.
Vierailija kirjoitti:
Tee niin. Laita viestiä ensin, jos vaikka en oo kotona.
Vierailija kirjoitti:
Hei, Aarteeni.Vieläkin mietin ja haluan sinua. Ikuista. Kauniita unia, ihana.
Trolololoooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Mikä tää sun ihanin on? Nainen vai mies?
Kyllä hän ihan(in) Nainen on.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ovat itse hyvin kyseenalaisia ja dominoiva. Haluavat helposti höynäytettävän ja heikkopotentiaalisen naisen tunteakseen itsensä tarpeeksi hyväksi ja turvatuksi. Jos nainen onkin vahva, nämä miehet tekevät kaikkensa murtaakseen tämän naisen.
Olen kokenut tämän. Se mies lensi lopulta ulkoruokinnalle.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin mennä terapiaan, mutta en yhtään jaksa etsiä mitään sopivaa terapeuttia. Hirveä homma sekin.
Minkälainen terapia kyseessä ? Sivusta.
Ihan joku perus terapia missä vaan jauhetaan kaikki jutut
Psykoterapiako ?
No en mä tiedä. Sekin kuulostaa aika vakavalta jotenkin. Joku sellainen keskusteluterapia missä vaan keskustellaan kaikki elämän asiat läpi ja pois niistä mitkä vaivaa tai tulee säännöllisesti jotenkin mieleen. Tai sitten vaan en mene mihinkään ja ponnistelen itsekseni eteenpäin niistä jutuista.
Niin, eihän siinä tarvii osata kysyä muuta kuin : miltä se sinusta tuntuu 🤣 erona vaan että toinen kysyy ilmaisin toinen satasen tuntipalkalla
Vierailija kirjoitti:
Jos vuosien vieriessä ja ikävienkin kokemusten aikana ja niiden jälkeenkin on pitänyt suunsa kiinni, avautumatta syvimmistä tunteistaan kenellekään, niin miten kykenen enää avautumaan jatkossakaan, kaivatulleni? En vain pysty. En vain pysty.
Oletko mun rakkaani? Kuulostat aivan häneltä. Aika on käymässä vähiin. Ikä laittaa rajoitteet. Alan jo uskoa että et koskaan tule luokseni. Mietit liikaa. Sun tarttis vaan ottaa yhteyttä ja sitten asiat järjestyisivät jollakin tavalla. Ymmärrän jos pelottaa ja on tunne että et pysty. Mullekin tulee ajatuksesta että ottaisit yhteyttä ja soittaisit vähintään joku pakokauhu. Mutta on mentävä tolle epämukavuusalueelle. Enää ei tartte välittää mistään. Emme ole nuoria ja kehommekin ovat ikänsä mukaiset, mutta muistat sinut aina sellaisena kuin olen sinut aikaisemmin nähnyt ja kokenut. Ja aina tykkäsin että sinulla on ihana ääni ja sitäkin arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ovat itse hyvin kyseenalaisia ja dominoiva. Haluavat helposti höynäytettävän ja heikkopotentiaalisen naisen tunteakseen itsensä tarpeeksi hyväksi ja turvatuksi. Jos nainen onkin vahva, nämä miehet tekevät kaikkensa murtaakseen tämän naisen.
Olen kokenut tämän. Se mies lensi lopulta ulkoruokinnalle.
Sivusta naiselta
Oikein.
Ikävä. Vähän hämmentynyt fiilis. Missä sinä olet? Sydämeni ei sinua tavoita.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Hei J,
Voisit laittaa myös tunnisteellisen tänään.
Hmm, joo. Kun kysyit että odotinko kauan ja vastasin, että kymmenisen minuuttia, niin oikeasti olen kyllä odottanut sinua tosi paljon pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu vaan.💙 Voitais soittaa yks puhelu tulevaisuuteen samalla. Savumerkki.
Niin, ja lisään vielä että tuo olisi sanaton osoitus siitä että käyt täällä, ja että tiedät tunteeni sinua kohtaan.
Hei, Aarteeni.Vieläkin mietin ja haluan sinua. Ikuista. Kauniita unia, ihana.