Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Olisinko halunnut tietää mitä ajattelit. Ehkä.
Olisinko halunnut tietää mitä tunsit. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pippeli ja pimppi kohtasivat, pimppi voitti pippelin.
Pimpeli pom, sulla ois tarvetta sadepäivän ilolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hakisit apuja. Valot päällä näkee paremmin ja mukavampi olla.
Mee hoitoo.
Jos on masentunut, sille kannattaa tehdä jotakin.
Masentuneet eniten kaipaakin huutelua "hae apua".
Ne on kuin pohjaton kaivo imemään kaiken energian läheltään. Koko lähipiiri voi pian huonosti. Terapia olis masentuneen omaksi parhaaksi, hyödytöntä mikään paijaus.
Ei tuo nyt ihan paikkaansa ehkä pidä. Joi
Vastasin tälle joka sanoi että oli huumorintajua tai ei hoitoon pitää mennä.
Ainut mitä pelkään, että suru tulee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä takapuolia noilla moukarinaisilla.
Saat tyytyä vain katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua sinusta.
Älä luovu. En minäkään luovu sinusta.
🤝
"Rehelliset" miehet pettää aina.
Mä voisin mennä terapiaan, mutta en yhtään jaksa etsiä mitään sopivaa terapeuttia. Hirveä homma sekin.
Vierailija kirjoitti:
Ainut mitä pelkään, että suru tulee läpi.
Se tulee vaikka kuinka estelisit. Anna tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin mennä terapiaan, mutta en yhtään jaksa etsiä mitään sopivaa terapeuttia. Hirveä homma sekin.
Oletko tällainen incel mies joka huutelee täällä naisille terapiaan menosta vaikka olet itse kaiken pahan alku ja juuri?
Häh? En ole huudellut kenellekään terapiaan menosta.
Tarttisin syyn, kipinän, odotuksen
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin syyn, kipinän, odotuksen
Onko se nimenomaan se, jota tarvitset? Et toteumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole yleensä niin vakava mutta hänen kanssa tunnelma meni jotenkin puisevaksi. Oli kivaa ja sitten kaikki muuttuikin täysin tylsäksi.
Ei kai tuo "hän" sentään ole kaivattusi? Sillä ei tuollaisessa ihmisessä ole mitään kaivattavaa, teidän persoonat ja kemiat ei natsaa.
Niin tai sit ongelma on syvempi, ja sulla käy näin ennenpitkää kaikkien kanssa, lopahtaa kiinnostus vaan yks kaks ? Mulle käy niin. Yhden ainoan kohdalla ei ole käynyt.
Välttelevä kiintymyssuhde
Ei, siinä kyllä kiinnostutaan mutta alkaa kylmä-kuuma. Täysin eri juttu kuin se, ettei kukaan edes kiinnosta lopulta tarpeeksi. Epäkiinnostuneen kiinnostus ei herää silloinkaan kun
Amen. Kylmä-kuuma rikkoo sydämen.
Välillä pohjamudissa. Kuuluu elämään.
Vierailija kirjoitti:
Laita mies tunnisteellinen viesti.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hakisit apuja. Valot päällä näkee paremmin ja mukavampi olla.
Mee hoitoo.
Jos on masentunut, sille kannattaa tehdä jotakin.
Masentuneet eniten kaipaakin huutelua "hae apua".
Ne on kuin pohjaton kaivo imemään kaiken energian läheltään. Koko lähipiiri voi pian huonosti. Terapia olis masentuneen omaksi parhaaksi, hyödytöntä mikään paijaus.
Silloin huomaakin kuka on tosiystävä ja kuka ei. Epäystävät narisee kuinka paha olo tarttu
Tuo, että ns imetään läheisitä energia veks, johtuu varmaan joillakin masentuneilla siitä että sairaus on vaikea, on tilassa ollut vasta muutaman vuoden, joten ei saata tiedostaa muiden rajoja asian suhteen. Sama mikä sairaus on kyseessä, terveelle sairaus ja sen oireet, ja siitä johtuva rajoittuneisuus on hämmentävää ja kuormittavaa kuultavaa. Ja terve voi kokea myös avuttomuuden tunteita, joten raja tulee heti vastaan. Ja tätä sairas ei ole oppinut vielä bongaamaan. Ei ole oppinut elämään sairautensa kanssa täysin. Joten kuormittaa huomaamattaan muita. Mulla itsellä on selkävamma, ja opin kahden vuoden kohdalla että sillä ei tule kuormittaa muita, ja kun opin olemaan sinut, hyväksyin vammani, tosiystävät jäi edelleen rinnalle. Se oli prosessi. Osa karttaa edelleen. (Joidenkin terveiden on vaikea ymmärtää rajoittuneisuutta tai käsitellä omia avuttomuuden tunteitaan.)
Vierailija kirjoitti:
Laita mies tunnisteellinen viesti.
Irl laitan tunnisteellisesti.
Haluaisin rakastella kanssasi kaikki vuosien itkut pois. Sinä olisit siinä silloin.
Höpömpö höpö, kyllähän miehen pitäisi haukkua läskiksi ja muutenkin olla sikamainen. Humpuukkia kaikki muu.