Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitköhän ensi viikolla mun kanssa katsomaan Haagan alppiruusupuistoa, jos saisin ehdotettua? Vaikket seikkailuista hirveästi pidäkään.
Eikö lähempää löydy alppiruusuja?
Helposti löytys. Ja sama toive, mutta eri paikka Sivusta.
Tykkään katsella sua ja kuulla sun ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen duunista... milläköhän mä saan sut pois mielestäni? Enkä ees tiedä haluunko saada.
Älä saa, jooko. Oon mielelläni sun mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?
Se panee sua muutama kk ja sit jättää
Mahdollista tuokin.
Toisaalta, silloinhan kaipaus päättyisi, kun ajatus vahvasta yhteydestä välillämme osoittautuisi kuvitelluksi.
Niin entäs jos sun päässä se vahva yhteys ois vielä mut toisen ei? Miltä se luopuminen sit tuntuu, etenkin jos olet saanut sen ihmisen kanssa jo kaiken ihanan kuukausien ajan. Siitä on ihan helvetin vaikea luopua. Se on suorastaan sekopäisen vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Ohittakaa tää joka viestii negalla vastaava.
Joo, palstalla on tasan sinä ja yksi negaaja ja joku kolmas jota neuvot 🤦
vinkki: useampi on nyt kommentoinut kukkapuistoa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua ja olet taas ollut mielessä paljon. Oot söpö!
Tarvitaan ehkä vähän enemmän kuin nämä sanat, mutta jos kerrot ne IRL, niin se on alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia, mietteitä, kaivattuni m?
Haluun sua
Kerro se IRL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole yleensä niin vakava mutta hänen kanssa tunnelma meni jotenkin puisevaksi. Oli kivaa ja sitten kaikki muuttuikin täysin tylsäksi.
Ei kai tuo "hän" sentään ole kaivattusi? Sillä ei tuollaisessa ihmisessä ole mitään kaivattavaa, teidän persoonat ja kemiat ei natsaa.
Niin tai sit ongelma on syvempi, ja sulla käy näin ennenpitkää kaikkien kanssa, lopahtaa kiinnostus vaan yks kaks ? Mulle käy niin. Yhden ainoan kohdalla ei ole käynyt.
Välttelevä kiintymyssuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitköhän ensi viikolla mun kanssa katsomaan Haagan alppiruusupuistoa, jos saisin ehdotettua? Vaikket seikkailuista hirveästi pidäkään.
Välitilapäivinä sopisi hyvin. Jonain pv: nä pakottava kuontalon siistimismeno. Mutta tämähän vaatii vain sen, että kysyt päivästä irl. Kyllä saat numeroni ihan taatusti ja saat tekstata koska se tavoittaa aina parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?
Se panee sua muutama kk ja sit jättää
Mahdollista tuokin.
Toisaalta, silloinhan kaipaus päättyisi, kun ajatus vahvasta yhteydestä välillämme osoittautuisi kuvitelluksi.
Saattaa olla ettei käy noin hyvä tuuri. Voi olla että muutaman kk panemisen jälkeen olet täysin ihastunut ja rakastumaisillaan ja hän vaan ei koe samoin ja dumppaa sut.
Juurikin näin, juurikin näin, kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole yleensä niin vakava mutta hänen kanssa tunnelma meni jotenkin puisevaksi. Oli kivaa ja sitten kaikki muuttuikin täysin tylsäksi.
Ei kai tuo "hän" sentään ole kaivattusi? Sillä ei tuollaisessa ihmisessä ole mitään kaivattavaa, teidän persoonat ja kemiat ei natsaa.
Niin tai sit ongelma on syvempi, ja sulla käy näin ennenpitkää kaikkien kanssa, lopahtaa kiinnostus vaan yks kaks ? Mulle käy niin. Yhden ainoan kohdalla ei ole käynyt.
Välttelevä kiintymyssuhde
Miks sen yhden kanssa ei sit niin käynyt ? Ottaisin hänet takaisin edelleen vaikka pienoinen guspää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen duunista... milläköhän mä saan sut pois mielestäni? Enkä ees tiedä haluunko saada.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaivatut ovat hyvännäköisiä seksin ruumiillistumia, joten lastihan siinä lentäisi alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välitilapäivinä sopisi hyvin. Jonain pv: nä pakottava kuontalon siistimismeno. Mutta tämähän vaatii vain sen, että kysyt päivästä irl. Kyllä saat numeroni ihan taatusti ja saat tekstata koska se tavoittaa aina parhaiten.
Justjust
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua ja olet taas ollut mielessä paljon. Oot söpö!
Tarvitaan ehkä vähän enemmän kuin nämä sanat, mutta jos kerrot ne IRL, niin se on alku.
No se edellyttäis, et näkisin kaivattua jossakin. Mut ei, meillä ei oo sellaista suhdetta, niin täytyy vaan tyytyä täällä huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hakisit apuja. Valot päällä näkee paremmin ja mukavampi olla.
Mee hoitoo.
Jos on masentunut, sille kannattaa tehdä jotakin.
Masentuneet eniten kaipaakin huutelua "hae apua".
Olen itse toipunut juuri masennuksesta, ja kun olen saanut apua, se on auttanut asiassa. Kaikki eivät sitä hae syystä tai toisesta vaan kärsivät mieluummin.
Kaikkia ei voi auttaa.
Missä sä oot? Missä sä meet?
Juu, ei tee hyvää munkaan mielenterv. tän ketjun päivittäinen lukeminen. Kun kerta useampaan vuoteen ei ole mitään tapahtunut, eikä mieskaivattu ole ollut mitenkään aloitteellinen, on aika laittaa ns.pillit pussiin ja alkaa harkita vakavasti Tinderiin siirtymistä tms., koska rakkaudettomuudessa ei ole kiva elää. Heippa.
Surullista.