Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Joku haluaa esittää rakastavansa. Joku haluaa esittää toivovansa minulle hyvää. Todellisuudessa tämä joku pitää minua uhkana ja vihollisena, joka tulee pitää lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen, että luet tämän. Olkoon vaikka niin, että olet Ninni, näkymätön ja rakas.Takana on hiton raskas päivä. Olen ihan puolikuollut, tunteet pinnassa. Oli niin rankkaa, etten ehtinyt edes kaivata ja se on harvinaista. Päivällä en ehtinyt kaivata, mutta et ole silti unohtunut.
Laita toi hänelle privana, ehkä hän voi piristää sun päivää
meillä ei ole linjaa.ei puhelinyhteyttä, vaikka mieli tekisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitköhän ensi viikolla mun kanssa katsomaan Haagan alppiruusupuistoa, jos saisin ehdotettua? Vaikket seikkailuista hirveästi pidäkään.
Miten jotkut jaksaa käydä sen katsomassa joka vuosi? Sehän on aina sama ja vartissa nähty.
Ihan niin kuin revontuletkin. Kerran näin jotain silmäkulmastani ja totesin, että nähty on.
Revontulet on mielestäni kyllä hienoja, mutta tuolle kukkapuistolle riittää kertanäkeminen.
Pippeli ja pimppi kohtasivat, pimppi voitti pippelin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen, että luet tämän. Olkoon vaikka niin, että olet Ninni, näkymätön ja rakas.Takana on hiton raskas päivä. Olen ihan puolikuollut, tunteet pinnassa. Oli niin rankkaa, etten ehtinyt edes kaivata ja se on harvinaista. Päivällä en ehtinyt kaivata, mutta et ole silti unohtunut.
Paljon lepoa ja virtuaalihalauksia sinulle! Kuulostat hyvältä ihmiseltä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hakisit apuja. Valot päällä näkee paremmin ja mukavampi olla.
Mee hoitoo.
Jos on masentunut, sille kannattaa tehdä jotakin.
Masentuneet eniten kaipaakin huutelua "hae apua".
Ne on kuin pohjaton kaivo imemään kaiken energian läheltään. Koko lähipiiri voi pian huonosti. Terapia olis masentuneen omaksi parhaaksi, hyödytöntä mikään paijaus.
Ei tuo nyt ihan paikkaansa ehkä pidä. Joidenkin kohdalla ikävä kyllä. Tiedän yhden masentuneen (lapsen itsemurhasta/kuolemasta johtuu) joka on normaali, ulospäinsuuntautunut ja omaa loistavan huumorintajun. Mut on masentunut tuolla alueella elämässään. Ja asia kulkee päivittäin edelleen mukana ajatuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ohittakaa tää joka viestii negalla vastaava.
Niin turhia tällaiset välikommentit, nämä just kehii ne riidat tänne. Kaipaat jankkausta?
Vierailija kirjoitti:
Suojelispa joku mua.
Oon tarjoutunut aika usein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohittakaa tää joka viestii negalla vastaava.
Niin turhia tällaiset välikommentit, nämä just kehii ne riidat tänne. Kaipaat jankkausta?
Kaikkihan tällä palstalla on ihan turhaa,eikö?varsinkin terveiset, eikö?
Tosiaan kaipaat jankkausta? Mene muualle toteuttamaan väittelynhaluasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka nähnyt hiusrusettiani kun viiletin ohi. Terveisin näkymätön Ninni
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitköhän ensi viikolla mun kanssa katsomaan Haagan alppiruusupuistoa, jos saisin ehdotettua? Vaikket seikkailuista hirveästi pidäkään.
Mikä jottei. Olen perso kauneudelle. Ja jos sieltä löytyy puistonpenkki, niin voispa se olla aika romanttista. (sivusta, tietty)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka nähnyt hiusrusettiani kun viiletin ohi. Terveisin näkymätön Ninni
Etkö muka huomannut, kun puraisin ohimennessäni. -eri Ninni sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laitan alapeukut kaikille tänään."
Naisenmieli on ailahtelevainen
Mistä tiesit taas et se olin minä ?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua sinusta.
Älä luovu. En minäkään luovu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei?
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia, mietteitä, kaivattuni m?
Tunnen kuinka aika tiimalasissa loppuu ja koska et anna merkkiäkään, unohdut kesällä.
Yksinäinen sydän ja ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelispa joku mua.
Oon tarjoutunut aika usein
Kuka olet ?
Ihan niin kuin revontuletkin. Kerran näin jotain silmäkulmastani ja totesin, että nähty on.