Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?
Se panee sua muutama kk ja sit jättää
Mahdollista tuokin.
Toisaalta, silloinhan kaipaus päättyisi, kun ajatus vahvasta yhteydestä välillämme osoittautuisi kuvitelluksi.
Saattaa olla ettei käy noin hyvä tuuri. Voi olla että muutaman kk panemisen jälkeen olet täysin ihastunut ja rakastumaisillaan ja hän vaan ei koe samoin ja dumppaa sut.
Juurikin näin, juurikin näin, kokemusta on
Se voi mennä myös toisinpäin 🤷🏻 että se onkin aloittaja kun kyllästyy
Laita mies tunnisteellinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hakisit apuja. Valot päällä näkee paremmin ja mukavampi olla.
Mee hoitoo.
Jos on masentunut, sille kannattaa tehdä jotakin.
Masentuneet eniten kaipaakin huutelua "hae apua".
Ne on kuin pohjaton kaivo imemään kaiken energian läheltään. Koko lähipiiri voi pian huonosti. Terapia olis masentuneen omaksi parhaaksi, hyödytöntä mikään paijaus.
Silloin huomaakin kuka on tosiystävä ja kuka ei. Epäystävät narisee kuinka paha olo tarttuu heihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoo.
Ne on kuin pohjaton kaivo imemään kaiken energian läheltään. Koko lähipiiri voi pian huonosti. Terapia olis masentuneen omaksi parhaaksi, hyödytöntä mikään paijaus.
Ei tuo nyt ihan paikkaansa ehkä pidä. Joidenkin kohdalla ikävä kyllä. Tiedän yhden masentuneen (lapsen itsemurhasta/kuolemasta johtuu) joka on normaali, ulospäinsuuntautunut ja omaa loistavan
Kyllä niihin kaikkiin pätee se sama, että hoitoon kannattaa mennä, oli millainen huumorintaju tahansa
Olen luokitteluun taipuvainen ja palvelualtis ihminen => kirjastonhoitaja/- virkailija toimenkuvana tulevaisuudessa? Hot or not?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitköhän ensi viikolla mun kanssa katsomaan Haagan alppiruusupuistoa, jos saisin ehdotettua? Vaikket seikkailuista hirveästi pidäkään.
Eikö lähempää löydy alppiruusuja?
Helposti löytys. Ja sama toive, mutta eri paikka Sivusta.
Välitilapäivinä sopisi hyvin. Jonain pv: nä pakottava kuontalon siistimismeno. Mutta tämähän vaatii vain sen, että kysyt päivästä irl. Kyllä saat numeroni ihan taatusti ja saat tekstata koska se tavoittaa aina parhaiten.
Mun ratas tipahti paikoiltaan. En tajua sanaakaan. No laita se numero sitten tulemaan, niin saadaan tämä painostava taakka loppumaan tai ainakin mun hartain toive se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoo.
Ei tuo nyt ihan paikkaansa ehkä pidä. Joidenkin kohdalla ikävä kyllä. Tiedän yhden masentuneen (lapsen itsemurhasta/kuolemasta johtuu) joka on normaali, ulospäinsuuntautunut ja omaa loistavan
Totta, varmaan aika yksilöllistä.
Olet tuolla jossakin. En tiedä vielä kuka olet tai miltä kasvosi näyttävät. Mies, joka tietää kuinka minua kuuluu rakastaa. Mies, joka tietää miten minua tulee kohdella. Mies joka osaa kunnioittaa minua ja tunteitani. Olen erehtynyt monen monta kertaa. Mutta tiedän että olet tuolla jossakin, joku päivä ihan ilmielävänä kasvojeni edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoo.
Silloin huomaakin kuka on tosiystävä ja kuka ei. Epäystävät narisee kuinka paha olo tarttuu heihinkin.
Juuri tärä asennetta tarkoitan. Ystävyys on sulle pelkästään yksisuuntainen energianlähde, jos joku vaatii itsellekin jotain tai huomauttaa omasta pahasta olosta, se onkin epäystävä.
Vierailija kirjoitti:
Laita mies tunnisteellinen viesti.
Pallit täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoo.
Ei tuo nyt ihan paikkaansa ehkä pidä. Joidenkin kohdalla ikävä kyllä. Tiedän yhden masentuneen (lapsen itsemurhasta/kuolemasta johtuu) joka o
Ok, hän kyllä on käynyt terapiassa. Ja käy aktiivisesti vertaistukiryhmissäkin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitköhän ensi viikolla mun kanssa katsomaan Haagan alppiruusupuistoa, jos saisin ehdotettua? Vaikket seikkailuista hirveästi pidäkään.
Eikö lähempää löydy alppiruusuja?
Helposti löytys. Ja sama toive, mutta eri paikka Sivusta.
Välitilapäivinä sopisi hyvin. Jonain pv: nä pakottava kuontalon siistimismeno. Mutta tämähän vaatii vain sen, että kysyt päivästä irl. Kyllä saat numeroni ihan taatusti ja saat tekstata koska se tavoittaa aina parhaiten.
Mun ratas tipahti paikoiltaan. En tajua sanaakaan. No laita se numero sitten tulemaan, niin saadaan tämä painostava taakka loppumaan tai ainakin mun hart
Kato vaikka kataloogista tai Suomi- kirjasta, eiköhän se sieltä löydy entisenlaisena kun ei ole miksikään muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Olet tuolla jossakin. En tiedä vielä kuka olet tai miltä kasvosi näyttävät. Mies, joka tietää kuinka minua kuuluu rakastaa. Mies, joka tietää miten minua tulee kohdella. Mies joka osaa kunnioittaa minua ja tunteitani. Olen erehtynyt monen monta kertaa. Mutta tiedän että olet tuolla jossakin, joku päivä ihan ilmielävänä kasvojeni edessä.
Ja siihen minä jään enkä koskaan lähde pois, rakas nainen tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoo.
Juuri tärä asennetta tarkoitan. Ystävyys on sulle pelkästään
Niin, mutta jos on itsekin uupunut tai elämässä vastoinkäymisiä, ei voi olettaa, että toinen pystyy auttamaan muuten kuin ohjaamalla oikeaan suuntaan. Se on hyvä myös hyväksyä, ettei toivomallasi ihmisellä ehkä ole voimavaroja auttamiseen.
Hyviä takapuolia noilla moukarinaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoo.
Ei tuo nyt ihan paikkaansa ehkä pidä. Joidenkin kohdalla ikävä kyllä. Tiedän yhden masent
Ok, hän kyllä on käynyt terapiassa. Ja käy aktiivisesti vertaistukiryhmissäkin jne.
Eli mikä mun viestissä ei siis pitänyt paikkaansa, kuten väitit? 😅 sun ystävä käy jo hoidossa, ei se ole vaatinut pelkkää paijausta, kuten ne joita kritisoin.
Luetteko ikinä mihin vastaatte täällä? 😂
Jos sinäkään et meinaa mainita siitä ensi viikosta muille, niin tiedäthän, että tulkitsen sinunkin ajattelevan, että se näyttää siltä että me viihdytään kahdestaan vähän jopa liiankin hyvin, mikä taitaa olla ihan totta.
Ei, siinä kyllä kiinnostutaan mutta alkaa kylmä-kuuma. Täysin eri juttu kuin se, ettei kukaan edes kiinnosta lopulta tarpeeksi. Epäkiinnostuneen kiinnostus ei herää silloinkaan kun kohde etääntyy, toisin kuin välttelevällä.
sivusta