Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi missä oot?
Moi himas mis sä?
Kuka oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi missä oot?
Kotona, missä sä?
Kuka oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesit lopputuloksen koko ajan? Se selittäisi käytöksesi.
Tiesin. Ikävä kyllä.
Olisi ollut monta vuotta aikaa sanoa se.
En halunnut uskoa sitä. Lopussa lopputulokselle ei enää voinut mitään.
Mikä ratkaisi lopputuloksen?
Olit elämäni rakkaus. Valitettavasti sinut täytyy jättää menneisyyteen, koska sinä jätit minut. Jätät suuren surun ja tyhjän kohdan. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että jälkeeni kukaan muu ei joudu vastaavaan tilanteeseen.
Millaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia meillä jäi tekemättä/kokematta. Sitä välillä mietin. E
Tarkoitatko, sitä, mitä aloittelit mun selän takana? Mä tajusin tän tuijotuksen vasta vuosia myöhemmin. -I-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi missä oot?
Kotona, missä sä?
Kuka oot?
S, kuka sä oot?
Tuliko rakkaus yhtäkkiä vai kehittyikö se pikkuhiljaa? -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus voitti. Rakkaus prioriteettiin numero 1. Pelasit koko ajan tunteillani.
En ole pelannut kenenkään tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Puskista se tuli.
- Puskarakkauden sivu-uhri
Vierailija kirjoitti:
Kehittyi pikkuhiljaa. Pääosin niinä aikoina kun oltiin erossa. Aina irlinä nähdessä tuli tunne, että mitä ihmettä tuossa näen. Mutta erossa tunne kasvoi. Siksi en usko, että tämä oli mitään todellista. Jotain sekoilua. Ww
Vierailija kirjoitti:
Se tuli pikkuhiljaa. Alkoi alitajuisesta ihastumisesta, muuttui rakastumiseksi ja nyt voi kutsua rakkaudeksi ja välittämiseksi. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa se, että meillä oli molemmilla rankka elämänvaihe samaan aikaan ja oltais voitu tukea toisiamme paljon. Mut sit kaikki meni miten meni.
Tämä toi mieleen oman tilanteeni. Olin järkyttävässä elämäntilanteessa silloin, kun kohtasin kaivatun. Valvoin öitä sairaalan käytävillä ja aamulla kiirehdin töihin. En olisi selvinnyt siitä ajanjaksosta järjissäni ilman kaivattua.Kun siitä vihdoin selvisin, tuli toinen koettelemus, jonka myötä kaipaus oli vähällä hukkua surun alle. En muista siitä vuodesta oikeastaan mitään. Pelkkää mustaa. Mutta siitäkin selvisin, taas sen yhden kohtaamani ihmisen ansiosta. Kaivatun tilanteesta en tiedä, varmaan ollut aika seesteistä. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Olit elämäni rakkaus. Valitettavasti sinut täytyy jättää menneisyyteen, koska sinä jätit minut. Jätät suuren surun ja tyhjän kohdan. Voi hyvin.
Ajattelin vain sinun parastasi. Voi sinäkin hyvin.
Sinusta ei tullut totta. Vastauksia en saanut. Sen verran voisit vaivautua, että kertoisit rehellisesti, mikä katkaisi kamelin selän?
Mä kaipaisin nyt elämääni sutinaa, tositarkoituksella. Kaikki miehet vaan nyt tuntuu pakoilevan. Lassoa hankkimaan Puuilosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain sinun parastasi. Voi sinäkin hyvin.
Jos olisit ajatellut minun parastani, olisit selvittänyt asiat kasvotusten. Et edes kysynyt minun parastani.
Tarjoa sinä jotakin sydämellistä. Sillä se paranee.