Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa marmatusta oot nyt tiristänyt ainakin 30 huomionkipeää viestiä. Eiköhän riitä jo. Anna positiviselle kaipuuketjussa tilaa.
Ketju on avaamani, joten jos häiritsee, saa poistua.
Mukavaa iltaa. Haleja.. <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Tuliko rakkaus yhtäkkiä vai kehittyikö se pikkuhiljaa? -sivusta
Iski kuin ukkonen kirkkaalta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa marmatusta oot nyt tiristänyt ainakin 30 huomionkipeää viestiä. Eiköhän riitä jo. Anna positiviselle kaipuuketjussa tilaa.
Ketju on avaamani, joten jos häiritsee, saa poistua.
Tämä nykyinen ei ole.
Juu ei ole, koska minä aloitin tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ääni muuttui kellossa, kun ei ole enää mitään menetettävää. Kiitos kauniista sanoistasi!
Jaahas, täytyy hetkeksi kadota teräksen seuraan. Kybältä seuraava viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haettiin toipilas tänään kotiin, vihdoin..
Ihanaa, minäkin pidän Schjerfbeckistä.
😀🙂
Vierailija kirjoitti:
Missä olet muruseni?
Kotona🙂
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sinulle voisin ilmaista välittämiseni? Ihan itse olet muurin rakentanut ja vain sinä sen voit purkaa.
Se on ihan tarkoituksella se muuri. Sinua varten
Tää toipilas on kyllä arvokkaampi kuin sjärfbekki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskollegalle pusu.
Virtuaalinen pusu on romanttiseksi tai seksuaaliseksi ymmärrettävä ele. Jos sitä ei ole toivottu tai siihen ei ole suostuttu, se ylittää työpaikalla hyväksytyn ammatillisen vuorovaikutuksen rajat. Seksuaalinen häirintä määritellään usein juuri tällaiseksi ei-toivotuksi ja loukkaavaksi käytökseksi, jolla on sukupuolinen tai seksuaalinen sävy.
Käännä poskea, niin täältä saat toisen.
Vierailija kirjoitti:
Kubittelenko vain, vai onko meillä kehkeytymässä jotain?
Kubismi voi tosiaan ollu joskus hankalasti hahmoteltavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa se, että meillä oli molemmilla rankka elämänvaihe samaan aikaan ja oltais voitu tukea toisiamme paljon. Mut sit kaikki meni miten meni.
Tämä toi mieleen oman tilanteeni. Olin järkyttävässä elämäntilanteessa silloin, kun kohtasin kaivatun. Valvoin öitä sairaalan käytävillä ja aamulla kiirehdin töihin. En olisi selvinnyt siitä ajanjaksosta järjissäni ilman kaivattua.Kun siitä vihdoin selvisin, tuli toinen koettelemus, jonka myötä kaipaus oli vähällä hukkua surun alle. En muista siitä vuodesta oikeastaan mitään. Pelkkää mustaa. Mutta siitäkin selvisin, taas sen yhden kohtaamani ihmisen ansiosta. Kaivatun tilanteesta en tiedä, varmaan ollut aika seesteistä. Hyvä niin.
Sydän ei tulostunut perään. <3. Näin.
Ihanaa, minäkin pidän Schjerfbeckistä.