Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta kaivattuni, taas täällä notkumassa ja kaipaamassa sinua!
Toki minäkin tykkään, mutta haluan vttuun täältä. Tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä.
Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkuk
Nukkuvaa ei pysty lukemaan. Usko pois, jos sulla ei ole suostumusta tuohon sovittuna täydessä ymmärryksessä ja sielunvoimissa, niin lain mukaan se on raiskaus.
Miksi väännätte tästä kaipausketjussa? Kirjoittakaa ne omat terveiset vaan. Jokainen normaalijärjellä varustettu ihminen ymmärsi, että noin kirjoittava kyllä on selvittänyt suostumuksen etukäteen jos löytääkin itsensä siitä onnekkaasta tilanteesta, jossa penetroituu vielä vähän uniseen kaivattuunsa. Miksi ette osaa lukea rivien välistä vaan aivan kaikki tulisi kirjoittaa auki tai luette tekstin täysin kirjaimellisesti?
Sua ei näkyny, mut oli kiva kuulla sun ääni sentään. 🤭
Ihana mies, muistan niin hyvin kun toukokuisena iltana selitit ja käytit samalla käsiäsi epäsuomalaisen paljon. Olit niin komea ja viisas ja ihmeellisen sielukkaan näköinen. Tajusin, että jotain minussa on kytenyt sinua kohtaan jo kauan. Sinä iltana se ryöpsähti pidäkkeettä valloilleen. Myöhään samana iltana istuttiin lähekkäin, sun kätesi mun ympärillä. Seuraavana yönä näin niin villejä seksiunia sinuun liittyen, että enpä muista sellaista aiemmin kokeneeni. Ja sydän jäi loukkuun, puristuksiin kaipaamaan ja ikävöimään sinua niistä maagisista hetkistä lähtien, joka päivä ja joka ikinen yö. Jotain viitteitä on, että sinullakin olisi tunteita. Jos tämä on totta, en mitään toivo niin paljoa, kuin että olisit yhteyksissä. Minä en enää uskalla, koska sinusta ei ole täyttä varmuutta. En halua ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Lähtemästä?
Onnekseni et tunnu huomaavan, miten riisun sinut katseellani ja syön sinua silmilläni. Näen valloittavan alastoman sinän, vaikka olet täysissä tamineissa. 😉
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onnekseni et tunnu huomaavan, miten riisun sinut katseellani ja syön sinua silmilläni. Näen valloittavan alastoman sinän, vaikka olet täysissä tamineissa. 😉
Kiva. Jos siis olet parikymppinen, aktiivisesti urheilua harrastava blondi tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Öitä rakas H sullekin
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Lähtemästä?
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää tuo tuollainen kun näet minut pelkästään seksuaalisena objektina🤔
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Lähtemästä?
Niin.
Mieli on niin jännä juttu. Jos ajattelee, että hän vaikka saattaisi mua täällä kaivata, ei halua lähteä pois, jottei turhaan mua huutele. :) Haluan poistua yhdessä ja lopullisesti tästä turhaakin turhemmasta aikasyöpöstä.
hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin
Innokas mies, kaipaan sua hissikollegani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä.
Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta pai
Ei tässä ole mitään väännettävää. Kerroin vain vinkkinä aloittajalle, että kannattaa sopia siitä nukkuessa panemisesta hereillä ollessa, ja jotkut tuli paikalle pilkkaamaan ja inttämään lakia vastaan.
Miksi sä muuten hermostuit noin paljon? Oisithan sä voinut kuitata sen mun muistutuksen ihan vain sillä, että totta kai selvität mielipiteen etukäteen. Itse sä siis nyt väänsit turhaan tässä.
Ei sun tarvitse mitään vinkata kun ihmiset tietää asian ihan ilman holhoavaa vinkkailuakin :D. Normaalit ihmiset lukee tuohon kaipuuviestiin sen suostumuksellisuuden tietämisen automaattisesti.
Radiossa soi Valonkantaja ja sinä olet mielessä.
Tulen jos mulle on tilaa tulla. Nyt ei onnaa kun olet naimisissa.