Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Ihana hymyilijä. Hyvää yötä. Sul oli avaimet kotiini...Kutsuu Andalusia puoleensa. sydän.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin naiselle 30km ja kuntarajain taakse mieheltä mitättömältä. Huomiseen.
M,
käsketään mennä eteenpäin ja mun on pakko mennä
et sä mieltäsi koskaan muuta
kiitos siitä että olit, se oli kriittistä aikaa
kun kannattelit mua aikasi
Pari kuukautta mennyt siitä kun laitoit yhtäkkiä viestiä, kyselit kuulumisia, halusit nähdä ja lupasit laittaa viestiä kunhan saat hoidettua sen tärkeän jutun alta pois. Toivottavasti et enää laita vaan annat tämän oksan katketa kokonaan.
Kylmenevinä aamuina ajatus sinusta lämmittää kuin kupillinen kaakaota. Mukavaa päivää ihanainen <3
L
Vaapukkaunelmani, suklaahippusin, lakritsikuorrutuksella. Sinä kermaisen täyteläinen herkkuannos. Kuinka hyvääsi nuolisinkaan ja saisit kieleni kostean tuntea.
Olet yhä vallannut ajatusteni kaikki lokerot. Vaikuttavasti.
Sinä vaikutusvaltainen hahmo.
Rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vaapukkaunelmani, suklaahippusin, lakritsikuorrutuksella. Sinä kermaisen täyteläinen herkkuannos. Kuinka hyvääsi nuolisinkaan ja saisit kieleni kostean tuntea.
Olet yhä vallannut ajatusteni kaikki lokerot. Vaikuttavasti.
Sinä vaikutusvaltainen hahmo.
Rakas.
Jos olisin tarpeeksi vaikutusvaltainen, tulisit nauttimaan ennen kuin sulaa. 🌊💘😘
Vierailija kirjoitti:
En vaivaudu häiritsemään sinua enää, muutakin ajateltavaa.
??
Vierailija kirjoitti:
En vaivaudu häiritsemään sinua enää, muutakin ajateltavaa.
Kaivattu ei kyllä koskaan häirinnyt. Olin niin otettu, kun otti yhteyttä myös joululomaa edeltävästi. Halusi nähdä, mutta minulle se ei silloin sopinut. Mutta tiedä, että jokainen näkeminen on ollut minulle tärkeä kohtaaminen. Sinussa on sitä jotain, olet ihmeellinen ihminen. Yritetään silti unohtaa, kun tämä kaikki on jo taputeltu. Ihanaa päivää! <3 Se kumma nainen
Liian paljon yhtälöön kuulumattomia tekijöitä ja omituisia yhteensattumia. Emmeköhän me taas kohtaa. Omat ajatukseni hänestä ovat pelkästään positiivisia ja sellaisina ne tulevat säilymään aina.
mieheltä naiselle
🍂
Tunnen sen jo et enköhän mä laita sulle viestiä tässä vielä. Ensi viikolla ehkä. Voitas pelata vaikka pelejä. Sitähän kaverit tekee
Olet ihana..