Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
31321/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kiskoa kaksin käsin viinaa.

Etkö jostain syystä voi tehdä niin?

🚙

Vierailija
31322/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas nättiä tekstiä eilen. Oli mukava mennä nukkumaan itkien.

Sama kuin kaivaisi jonkun ikävän kirjan esiin ja lukisi sitä ennen nukkumista.. sitten syyttäisi kustantamoa siitä. :0

Mitä helvettiä tulet tähän ketjuun nauramaan ja aukomaan päätäsi? Yhden sortin pösilö olet kyllä.

Minäkään en ymmärtänyt miksi tulla syyttämään tai syyllistämään muita eilisistä kirjoituksista. Asiahan on simppelisti niin että jos tietää jonkin menevän tunteisiin, niin miksi jatkaa olemista palstalla ? Teetkö livenäkin niin ettet osaa poistua huonosta seurasta ja sit syytät muita jälkikäteen mielipahastas jota koit/koet ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31323/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro nääs. Te hasalaiset olette luusereita, me tamperelaiset olemme fiksuja ja filmaattisia.

Vierailija
31324/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo kysymys ja aihe josta on tehty väärä totuus, kun se sattuu omaan agendaan sopimaan. Kun todellisuus ei ole tarua ihmeellisempää. Ihmiset nyt vaan rakastuu toisiinsa oli tilanteet mitkä tahansa. Niin nyt vaan käy vaikka sinulle ei olisi käynyt. Ei se tee kenestäkään pahaa ihmistä tai läpeensä pettäjää. Tämä on vain ja ainoastaan sellaisen ihmisen kommentti, jonka oma suhde on mennyt palasiksi tuollaisen takia. Järkkyä yleistämistä ja ihmisten mustamaalaamista. Joskus suhde kestää elämän. Joskus ei.

Eri

Vierailija
31325/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä rajoja olet asettanut sinä.

Pysy sinä vaan siellä rajan toisella puolella. 

Mitä järkeä on kaivata, jos tärkeintä on pitää toinen etäällä? Tuoko tunne vallasta toiseen ihmiseen mielihyvää?

Ehkä jompi kumpi tai molemmat ovat varattuja?

Varattuja on vaikka millä mitalla täällä, mutta jos asenne ja tyyli on tuo "Pysy sinä vaan siellä..., ei kuulosta järin viisaalta kaivata.

Eihän hän sanonutkaan että kaipaisi tuota henkilöä? Tässä ketjussa saa kaivata ketä itse haluaa. Eri

Vierailija
31326/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saisi voiman ottaa ero ihmisestä, jota en rakasta, jonka kanssa en viihdy ja joka kohtelee huonosti? 

Sama mulla, ero mielessä, mutta mulla ei tosin noin paha tilanne suhteessa. Vaikka ei se kai sitä suhteen tilaa katso, hankalaa se lähteminen on jokatapauksessa.

Mikä sulla vie kohti eroa?

Asumusero. 😁sivusta

Vierailija
31327/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä rajoja olet asettanut sinä.

Pysy sinä vaan siellä rajan toisella puolella. 

Mitä järkeä on kaivata, jos tärkeintä on pitää toinen etäällä? Tuoko tunne vallasta toiseen ihmiseen mielihyvää?

Ehkä jompi kumpi tai molemmat ovat varattuja?

Jos nettipalstoilla pitää tällaisia ihmetellä ja arvailla niin tuskin on edes mitään tietoa asioista tai kaivataan jotain väkijoukossa nähtyä. Huvittavaa 😂

Mitä sitten? Hyviä fantasioita saa aikaan väkijoukoissa nähdyistä. Eri

Vierailija
31328/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saisi voiman ottaa ero ihmisestä, jota en rakasta, jonka kanssa en viihdy ja joka kohtelee huonosti? 

No jos tuo on tilanne ja kokonaisuus niin ehkä terve maalaisjärki saa muuttamaan jo asioita. Ottamaan eron.

Vierailija
31329/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin miehen, johon rakastuin päätäpahkaa ja joka osoittautui varakkaaksi, suorastaan upporikkaaksi. Nyt mietin, kun siemailen kallista shampanjaa hänen kartanonsa parvekkeella, että miten tässä näin kävi? Hän palvoo minua, jopa maata jalkojeni alla ja haluaa toteuttaa jokaisen toiveeni.. mutta mikä on totuus, kumpi voitti - kertokaa te!

Onnittelut, toivottavasti onni kestää! Mulla tuli aikoinaan esteeksi eriparivarallisuus orastavassa suhteessa, elintasot oli niin erit (keskiluokka vs eliitti) että aina jompikumpi joutui tinkimään (hän elämäntyylistä tai minä periaatteesta) ja se lopulta aiheutti hankaumaa (lähinnä minun puoleltani, en todellakaan tykännyt olla maksettavana joka asiassa). Lika barn leka bäst. 

Kauramilijönääriäkö treffailet? 

T. Eri

Vierailija
31330/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla, ero mielessä, mutta mulla ei tosin noin paha tilanne suhteessa. Vaikka ei se kai sitä suhteen tilaa katso, hankalaa se lähteminen on jokatapauksessa.

Mikä sulla vie kohti eroa?

Ei halua viettää aikaa mun ystävien ja sukulaisten kanssa, en jaksa tapella siitä. Kun ollaan hänen ystävien tai perheen luona, niin puhuvat asioita, joista en tiedä mitään ja sit istun hiljaa syrjässä, ja tulee paha olo. Tuntuu, ettei huomioi mua ollenkaan, sillä lailla, kun toivoisin. On puhuttu, ei auta. Jos mulla on tosi huono kausi, ei jaksa sitäkään kuunnella, en tiedä, en kai itsekään haluaisi niitä juttuja kuulla, mitä oon sairaana puhunut, mut jotenkin tulee sellainen olo, et mä en kelpaa tämmösenään. Et täytyy osa itsestä vaan piilottaa ja se on raskasta.

Vierailija
31331/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin miehen, johon rakastuin päätäpahkaa ja joka osoittautui varakkaaksi, suorastaan upporikkaaksi. Nyt mietin, kun siemailen kallista shampanjaa hänen kartanonsa parvekkeella, että miten tässä näin kävi? Hän palvoo minua, jopa maata jalkojeni alla ja haluaa toteuttaa jokaisen toiveeni.. mutta mikä on totuus, kumpi voitti - kertokaa te!

Onnittelut, toivottavasti onni kestää! Mulla tuli aikoinaan esteeksi eriparivarallisuus orastavassa suhteessa, elintasot oli niin erit (keskiluokka vs eliitti) että aina jompikumpi joutui tinkimään (hän elämäntyylistä tai minä periaatteesta) ja se lopulta aiheutti hankaumaa (lähinnä minun puoleltani, en todellakaan tykännyt olla maksettavana joka asiassa). Lika barn leka bäst. 

Siis miehethän mielellään maksaa jos niillä vaan on rahaa, joten en nyt oikein ymmärrä mitä ongelmaa siinä on jos toinen on miljonääri ja toinen ei

Se, ettei kaikki naiset tykkää olla aina maksettavina. Se luki edellä. Ja jos sun kohdalla asia ei häiritsisi niin ok, mutta kaikkien kohdalla näin ei ole.

Vierailija
31332/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei muuttaisi meidän välillä mitään. Jatkaisit, kuten ennenkin.

Vierailija
31333/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa kaikki.

Mmm-m, niin surettaa :<

Vierailija
31334/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro nääs. Te hasalaiset olette luusereita, me tamperelaiset olemme fiksuja ja filmaattisia.

Juntteja minun mielestä tamperelaiset on. Puukot viuhuu ja juntit sätkyy rotvallin reunilla nääs näätä määkyen.

Vierailija
31335/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan muutakin ongelmaa jos suhde kaatuu elintasoon. Jos toista rakastaa, ei tuollaisella ole merkitystä. 

Vierailija
31336/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan muutakin ongelmaa jos suhde kaatuu elintasoon. Jos toista rakastaa, ei tuollaisella ole merkitystä. 

Näin sanoo aina se vähemmän tienaava osapuoli. 

Vierailija
31337/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen voi haluta ottaa osaa perheen kuluihin ja toinen tottunut erilaiseen rahankäyttöön, niin ongelmia tulee helposti, jos se köyhempi ei voi osallistua samalla tavalla. Ei kaikilla mut saattaa tulla. Voi paljon rakkautta siltikin olla.

Vierailija
31338/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sanoo aina se vähemmän tienaava osapuoli. 

Kaikkien enemmän tienaavien kannattaa etsiä juuri saman verran tienaava tai olla yksin. Onko tuohon oikein muuta ratkaisua? Vinkiksi vain, ettei tule vahinkoja. 

Vierailija
31339/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen voi haluta ottaa osaa perheen kuluihin ja toinen tottunut erilaiseen rahankäyttöön, niin ongelmia tulee helposti, jos se köyhempi ei voi osallistua samalla tavalla. Ei kaikilla mut saattaa tulla. Voi paljon rakkautta siltikin olla.

Kai tuostakin voi tehdä itselleen ongelman. Ihan mistä vaan voi tehdä. Tuossa se ongelma on pään sisäinen ja itse kehitetty, ihmisillä on aitoja ja oikeitakin ongelmia. 

Vierailija
31340/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole pakko ottaa köyhää miestä.

Ketju on lukittu.