Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole pakko ottaa köyhää miestä.
Kuka edes ottaisi. Joku sen sijaan valittaa rikkaasta miehestä että oli huono kun maksoi enemmän.
Ei kukaan valittanut, kerroin vain oman kokemukseni kommenttiin, jossa tällaista skenaariota mietittiin. Älä vääntele faktoja. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävän helposti moni kerjää huomiota sanomalla haluan kuolla. Tuolla asialla ei leikitä.
Mitä se sulle kuuluu? Kirjoita terkkuja kaivatulles. Tämä ei ole keskusteluketju tai toisten terkkujen arviointiketju. -ei tuo kuolemistaan toivonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ei muuttaisi meidän välillä mitään. Jatkaisit, kuten ennenkin.
Näin on. Älä eroa.
Tiedän kyllä, olen tiennyt koko ajan. Eroan, jos haluan.
Tiedän heti. On taloudellisesti menestyneitä naisia, joilla miestään paremmat tulot tai huomattavasti paremmat. Onko jokin uutinen? Eri
Nainen tienaa 10000€/kk ja mies "vain" 7000€/kk? Nyt oli kyse jostain "miljonääri" ja pikaruokatyöntekijä tyyppisestä erosta.
Minua ei hierrä olla maksettavana. Ehkä johtuu siitä että koen antaneeni niin paljon kaikkea itsestäni. Siitä syntyy balanssi. Lisäksi arvostan itseni todella korkealle kaikilla mittareilla, on jotain annettavaa, vaikkei se rahaa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan muutakin ongelmaa jos suhde kaatuu elintasoon. Jos toista rakastaa, ei tuollaisella ole merkitystä.
Toinen voi haluta ottaa osaa perheen kuluihin ja toinen tottunut erilaiseen rahankäyttöön, niin ongelmia tulee helposti, jos se köyhempi ei voi osallistua samalla tavalla. Ei kaikilla mut saattaa tulla. Voi paljon rakkautta siltikin olla.
Ensimmäisen maailman ongelmia. Miksei olla vaan kiitollinen, että sitä rahaa on. Ei se sitten mitään rakkautta olekaan jos pitää miettiä rahaa tuolla tavalla. Rahaongelmat piinaa usein keskituloisia ja köyhiä, ei noilla ole oikeasti varakkaille merkitystä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan muutakin ongelmaa jos suhde kaatuu elintasoon. Jos toista rakastaa, ei tuollaisella ole merkitystä.
Näin sanoo aina se vähemmän tienaava osapuoli.
Kaikkien enemmän tienaavien kannattaa etsiä juuri saman verran tienaava tai olla yksin. Onko tuohon oikein muuta ratkaisua? Vinkiksi vain, ettei tule vahinkoja.
Grand design Suomessa oli hyvätuloinen ja varakas mies ja puoliso valmisti burgereita olikohan Hesessä. Tekivät miljoonan tai miljoonien talon. Olisiko pitänyt etsiä "omista" piireistä?
Niin, onko jokin uutinen, että miehelle naisen tulot eivät ole kaikki kaikessa? Et varmasti löytäisi vastaavaa pariskuntaa, missä mi
Tämä kertoo vaan omista asenteistasi naisia ja miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien enemmän tienaavien kannattaa etsiä juuri saman verran tienaava tai olla yksin. Onko tuohon oikein muuta ratkaisua? Vinkiksi vain, ettei tule vahinkoja.
Grand design Suomessa oli hyvätuloinen ja varakas mies ja puoliso valmisti burgereita olikohan Hesessä. Tekivät miljoonan tai miljoonien talon. Olisiko pitänyt etsiä "omista" piireistä?
Miksi se oli töissä hesessä? Jos omasta halustaan niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ei muuttaisi meidän välillä mitään. Jatkaisit, kuten ennenkin.
Näin on. Älä eroa.
Tiedän kyllä, olen tiennyt koko ajan. Eroan, jos haluan.
Minunkin kaivattuni kannattaisi erota, vaikkei meistä mitään tulisikaan. Hän ei ole oikeansa kanssa yhdessä tällä hetkellä ja tietää sen itsekin. Aina kännissä muistelee vain eksäänsä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Tiedän heti. On taloudellisesti menestyneitä naisia, joilla miestään paremmat tulot tai huomattavasti paremmat. Onko jokin uutinen? Eri
Nainen tienaa 10000€/kk ja mies "vain" 7000€/kk? Nyt oli kyse jostain "miljonääri" ja pikaruokatyöntekijä tyyppisestä erosta.
Sanoin juuri huomattavasti paremmat. Onko kokin lukihäiriö?
Minun puolisoni on kyllä muistuttanut useaan otteeseen, miten olen ollut hänen elättinään. Tietäsittepä, kuinka paljon olen elämässäni töitä tehnyt, vaikka ansaitsenkin huomattavasti vähemmän kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hierrä olla maksettavana. Ehkä johtuu siitä että koen antaneeni niin paljon kaikkea itsestäni. Siitä syntyy balanssi. Lisäksi arvostan itseni todella korkealle kaikilla mittareilla, on jotain annettavaa, vaikkei se rahaa olekaan.
Ei se tuollaisiin asioihin liity. Kerro sitten uudestaan, kun sulla on kokemusta tällaisesta asetelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen voi haluta ottaa osaa perheen kuluihin ja toinen tottunut erilaiseen rahankäyttöön, niin ongelmia tulee helposti, jos se köyhempi ei voi osallistua samalla tavalla. Ei kaikilla mut saattaa tulla. Voi paljon rakkautta siltikin olla.
Ensimmäisen maailman ongelmia. Miksei olla vaan kiitollinen, että sitä rahaa on. Ei se sitten mitään rakkautta olekaan jos pitää miettiä rahaa tuolla tavalla. Rahaongelmat piinaa usein keskituloisia ja köyhiä, ei noilla ole oikeasti varakkaille merkitystä,
No se olikin köyhän vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko jokin uutinen, että miehelle naisen tulot eivät ole kaikki kaikessa? Et varmasti löytäisi vastaavaa pariskuntaa, missä mi
Tiedän, mutta nainen jo kuollut. Yhden suuren rikkaimman suomalaissuvun jäsen. Mies oli työtön väkivaltainen juoppo. Itse kävi töissä, vaikka oli todella rikas. Onneksi tuo avomies ei saanut mitään vaan testamentti oli tehty hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat ovat varakkaita siksi, että rahan arvo ymmärretään ja sillä nimenomaan on merkitystä. Tiedän varakkaita perheitä joissa lapset esim. maksavat vuokraa auton käytöstä.
Minulle ei ole oikeaa. Se, jonka koen oikeaksi, ei koe samoin.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolisoni on kyllä muistuttanut useaan otteeseen, miten olen ollut hänen elättinään. Tietäsittepä, kuinka paljon olen elämässäni töitä tehnyt, vaikka ansaitsenkin huomattavasti vähemmän kuin mies.
Moni sortuu tähän. On minullekin sanottu monet kerrat. Yhtään en koe asian olevan mustavalkoinen, minulle kuuluu osani. Kaiken lisäksi lain kirjaimen mukaan puolisoilla kuuluu olla sama elintaso.
Onko se niin, että oikeasti rikkaat eroavat ja "köyhät" kärvistelee huonossa suhteessa, kun ei ole varaa erota elintason huonontumisen pelosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin juuri huomattavasti paremmat. Onko kokin lukihäiriö?
Minusta 3000€ erotus on huomattava ero.