Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
31281/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin rakastan, kaipaan ja haluan sinua.

Kuten minäkin sinua.

Vierailija
31282/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimetön viesti = en vastaa. Mulle tehty näin kiusallakin, joten ottaisin tuon pahalla.. 

Kyllä hän viestin sisällöstä arvaisi, keneltä se on, joten sen suhteen ei ole huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31283/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.

Mutta et lähetä, koska mielummin kirjoitat palstalla. Ne on valintakysymyksiä nämä. 

Täällähän sinäkin olet näemmä.

Sivusta. Minä sain kuvallisen waviestin ja säikähdin ja ahdistuin siitä. Vaikka luki vain hei mitä kuuluu voimmeko jutella. Oli joku huijari ja mietin mistä salainen numeroni vuotanut. Oli joku mustaakin mustempi mies. En vastaa yhteenkään tuntemattomaan. Enemmin ahdistun niistä. 

Vierailija
31284/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimetön viesti = en vastaa. Mulle tehty näin kiusallakin, joten ottaisin tuon pahalla.. 

Kyllä hän viestin sisällöstä arvaisi, keneltä se on, joten sen suhteen ei ole huolta.

Miksi sitten nimettömänä?

Vierailija
31285/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateltiin pitkään eilen, perhosia vatsassa vieläkin, sun syy mies. <3

Vierailija
31286/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.

Mutta et lähetä, koska mielummin kirjoitat palstalla. Ne on valintakysymyksiä nämä. 

Sivusta. Minä sain kuvallisen waviestin ja säikähdin ja ahdistuin siitä. Vaikka luki vain hei mitä kuuluu voimmeko jutella. Oli joku huijari ja mietin mistä salainen numeroni vuotanut. Oli jok

Minustakin nämä on pelkästään ahdistavia. En tajua hyödyttääkö ne ketään oikeasti mitenkään? Ei tulis itsellä mieleenkään vastata, blokkaan välittömästi jos henkilö on nimetön tai nimelläkin tuntematon. Sivusta

Vierailija
31287/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen ja kaipaat miestä vain päinvastoin?

Naiselta oli.

Vierailija
31288/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten nimettömänä?

Sillekin on syy, mutta vaihdetaanko aihetta🙃?

Vierailija
31289/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Minä sain kuvallisen waviestin ja säikähdin ja ahdistuin siitä. Vaikka luki vain hei mitä kuuluu voimmeko jutella. Oli joku huijari

Onneks mun kaivattu on toisenlainen ja vastasi mun viestiin, vaikka tuli vieraalla nimellä vieraasta numerosta. 

Vierailija
31290/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas nättiä tekstiä eilen. Oli mukava mennä nukkumaan itkien.

Vierailija
31291/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä rajoja olet asettanut sinä.

Pysy sinä vaan siellä rajan toisella puolella. 

Mitä järkeä on kaivata, jos tärkeintä on pitää toinen etäällä? Tuoko tunne vallasta toiseen ihmiseen mielihyvää?

Vierailija
31292/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit just kesäloman parhaat palat someen. 😘

Vierailija
31293/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌸🌊😘

Vierailija
31294/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on kaivata, jos tärkeintä on pitää toinen etäällä? Tuoko tunne vallasta toiseen ihmiseen mielihyvää?

Missä luki että toi kaipaisi sua?

Vierailija
31295/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin syy on se, että en halua mitään parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. Kunhan haaveilen ketjussa satunnaisesti ja tosielämässä keskityn kaikkeen ihan muuhun, kiinnostavampaan. Ei tämä mulle kyllä mitään valtaa kehenkään anna, eihän se vastapuoli mun ajatuksia pysty mitenkään lukemaan. 😅 eri

Vierailija
31296/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku närkästyy ja sen jälkeen hiljenee koko ketju.

Koska ainoa keino lopettaa riitelyt on että koko ketju hiljenee hetkeksi. Riitelijällä ei ole viestejä joihin tarttua.

Vierailija
31297/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jompi kumpi tai molemmat ovat varattuja?

Vierailija
31298/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuja on vaikka millä mitalla täällä, mutta jos asenne ja tyyli on tuo "Pysy sinä vaan siellä..., ei kuulosta järin viisaalta kaivata.

Vierailija
31299/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas nättiä tekstiä eilen. Oli mukava mennä nukkumaan itkien.

Sama kuin kaivaisi jonkun ikävän kirjan esiin ja lukisi sitä ennen nukkumista.. sitten syyttäisi kustantamoa siitä. :0

Vierailija
31300/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nettipalstoilla pitää tällaisia ihmetellä ja arvailla niin tuskin on edes mitään tietoa asioista tai kaivataan jotain väkijoukossa nähtyä. Huvittavaa 😂

Ketju on lukittu.