Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
En ole tulossa tänään.
Etkö t. Mies, voi harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen, johon rakastuin päätäpahkaa ja joka osoittautui varakkaaksi, suorastaan upporikkaaksi. Nyt mietin, kun siemailen kallista shampanjaa hänen kartanonsa parvekkeella, että miten tässä näin kävi? Hän palvoo minua, jopa maata jalkojeni alla ja haluaa toteuttaa jokaisen toiveeni.. mutta mikä on totuus, kumpi voitti - kertokaa te!
Onnittelut, toivottavasti onni kestää! Mulla tuli aikoinaan esteeksi eriparivarallisuus orastavassa suhteessa, elintasot oli niin erit (keskiluokka vs eliitti) että aina jompikumpi joutui tinkimään (hän elämäntyylistä tai minä periaatteesta) ja se lopulta aiheutti hankaumaa (lähinnä minun puoleltani, en todellakaan tykännyt olla maksettavana joka asiassa). Lika barn leka bäst.
Kiitos, tätähän mä just mietin. Että miten pitkälle huuma kestää. Ollaan niin eri
Mitä saat toisten keskusteluissa trollaamisesta? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen, johon rakastuin päätäpahkaa ja joka osoittautui varakkaaksi, suorastaan upporikkaaksi. Nyt mietin, kun siemailen kallista shampanjaa hänen kartanonsa parvekkeella, että miten tässä näin kävi? Hän palvoo minua, jopa maata jalkojeni alla ja haluaa toteuttaa jokaisen toiveeni.. mutta mikä on totuus, kumpi voitti - kertokaa te!
Onnittelut, toivottavasti onni kestää! Mulla tuli aikoinaan esteeksi eriparivarallisuus orastavassa suhteessa, elintasot oli niin erit (keskiluokka vs eliitti) että aina jompikumpi joutui tinkimään (hän elämäntyylistä tai minä periaatteesta) ja se lopulta aiheutti hankaumaa (lähinnä minun puoleltani, en todellakaan tykännyt olla maksettavana joka asiassa). Lika barn leka bäst.
Kiitos, tätähän mä just mietin. Että miten pitkälle huuma kestää. Ollaan niin eri
Trolli on varmaan eri paria itsensäkin kanssa. Mutta me ei olla eri paria miljonäärin kanssa, hän tuntuu suorastaan sielunveljeltä. Silti elintasoero on suuri, sitä mietin. Muutenkin olen tilanteesta hämmentynyt. No, ehkäpä aika lopulta näyttää. T. ap
Anteeksi. Pyydän anteeksi eilistä käytöstäni/kielenkäyttöä. Sanoin useita kertoja jotakuta l*äskip*erseeksi, laardip*erseeksi. Pyydän anteeksi asiatonta käytöstäni ja pahaa mieltä, jota mahdollisesti aiheutin kyseiselle henkilölle ja muille sivullisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tätähän mä just mietin. Et
Kaipailet täällä kuitenkin vielä sitten..?
Aiempi jolle vastadit, on pelkkä trollaileva huijari, hänellä ei mitään tekemistä kirjoittamani avauksen kanssa. T. ap
Mistä saisi voiman ottaa ero ihmisestä, jota en rakasta, jonka kanssa en viihdy ja joka kohtelee huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauramilijönääriäkö treffailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.
Mutta et lähetä, koska mielummin kirjoitat palstalla. Ne on valintakysymyksiä nämä.
Täällähän sinäkin olet näemmä.
Sivusta. Minä sain kuvallisen waviestin ja säikähdin ja ahdistuin siitä. Vaikka luki vain
Ahaa, sun kaivattu vastailee ventovieraille ? Säpinän toivossa kenties ? Tuo tapahan ei saata muuttua vaikka hän muuttuis varatuks. Sivumiete
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisi voiman ottaa ero ihmisestä, jota en rakasta, jonka kanssa en viihdy ja joka kohtelee huonosti?
Sama mulla, ero mielessä, mutta mulla ei tosin noin paha tilanne suhteessa. Vaikka ei se kai sitä suhteen tilaa katso, hankalaa se lähteminen on jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehethän mielellään maksaa jos niillä vaan on rahaa, joten en nyt oikein ymmärrä mitä ongelmaa siinä on jos toinen on miljonääri ja toinen ei
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kiskoa kaksin käsin viinaa.
Etkö jostain syystä voi tehdä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se nyt olikaan se pieni, sykähdyttävä ja nopeasiipinen lintu, oliks se kolibri?
Mesilintu
Visertääkö se vai pelkästään mehustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se nyt olikaan se pieni, sykähdyttävä ja nopeasiipinen lintu, oliks se kolibri?
Mesilintu
Visertääkö se vai pelkästään mehustaa?
Tykkää hunajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, ero mielessä, mutta mulla ei tosin noin paha tilanne suhteessa. Vaikka ei se kai sitä suhteen tilaa katso, hankalaa se lähteminen on jokatapauksessa.
Mikä sulla vie kohti eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.
Mutta et lähetä, koska mielummin kirjoitat palstalla. Ne on valintakysymyksiä nämä.
Täällähän sinäkin olet näemmä.
Sivusta. Minä sain kuvallisen waviestin j
Niin no, jos minä varattuna laitan viestin vieraalle ihmiselle ja kaipaan häntä anonyymissä kaipausketjussa ja kaivattu varattuna vastaa viestiin ja laittaa jollain toisella palstalla anonyymejä kaipausviestejä, eikö silloin olla samassa veneessä? Ja ei se lupaa hyvää molempien seuraaville suhteillekaan, vaikka oltaisiin silloin yhdessä. Mikä estää, ettei vastaava tapahdu uudestaan?
Mitä helvettiä tulet tähän ketjuun nauramaan ja aukomaan päätäsi? Yhden sortin pösilö olet kyllä.