Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Todella outo kysymys ja aihe josta on tehty väärä totuus, kun se sattuu omaan agendaan sopimaan. Kun todellisuus ei ole tarua ihmeellisempää. Ihmiset nyt vaan rakastuu toisiinsa oli tilanteet mitkä tahansa. Niin nyt vaan käy vaikka sinulle ei olisi käynyt. Ei se tee kenestäkään pahaa ihmistä tai läpeensä pettäjää. Tämä on vain ja ainoastaan sellaisen ihmisen kommentti, jonka oma suhde on mennyt palasiksi tuollaisen takia. Järkkyä yleistämistä ja ihmisten mustamaalaamista. Joskus suhde kestää elämän. Joskus ei.
Eri
Unohdit laittaa ensin sen kysymyksen😀
Vierailija kirjoitti:
On varmaan muutakin ongelmaa jos suhde kaatuu elintasoon. Jos toista rakastaa, ei tuollaisella ole merkitystä.
Toisilla on vaan lukkiutuneempi mieli. Hän taisi olla tuo joka kirjoitti olevansa keskiluokkainen, ja usein näistä luokka-asioista puhuvat keskiluokkaisiksi itsensä identifioivat ovat aika jäykkiä ajattelussaan. Etenkin parisuhteessa pitäisi olla tismalleen samassa tilanteessa koko ajan ja kaiken mennä tasan 50/50, vaikka se voi aiheuttaa hankaluuksia, väkinäistä laskeskelua ja odotuksia joihin pettyä. Saman sukupuolen parisuhteissa onnistuu varmaan paremmin tuo tasan samassa tilanteessa kaiken tasan jakaminen kaikessa. Seksuaalisuudesta ja fysiikasta lähtien.
Omituisia terveisiä kaivaitulle täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan muutakin ongelmaa jos suhde kaatuu elintasoon. Jos toista rakastaa, ei tuollaisella ole merkitystä.
Näin sanoo aina se vähemmän tienaava osapuoli.
Kaikkien enemmän tienaavien kannattaa etsiä juuri saman verran tienaava tai olla yksin. Onko tuohon oikein muuta ratkaisua? Vinkiksi vain, ettei tule vahinkoja.
Grand design Suomessa oli hyvätuloinen ja varakas mies ja puoliso valmisti burgereita olikohan Hesessä. Tekivät miljoonan tai miljoonien talon. Olisiko pitänyt etsiä "omista" piireistä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisi voiman ottaa ero ihmisestä, jota en rakasta, jonka kanssa en viihdy ja joka kohtelee huonosti?
Ajattelemalla sitä kuinka paljon helpompi sun on sen jälkeen olla, kuinka paljon helpompi ja kevyempi on hengittää, kuinka vapaaksi tunnet itsesi ja millaisen onnen kokemiseen ja mihin asioihin saat vihdoin mahdollisuuden kun vaan uskallat. Ei sun sitä toista tarvitse ajatella. Happinaamari itelle ensin. Sitten sen jälkeen tuet lapsia jos on.
Ex-kumppani on aikuinen ihminen, joka on parisuhteessa ja erossakin vastuussa itse itsestään - ja varsinkin omasta onnestaan. Et sinä. Hänellä on sitä varten muita läheisiä ihmissuhteita, joista ottaa tukea. Jos ei ole, systeemi viimekädessä auttaa. Sun ei tarvitse katketa, jotta hän ei katkeaisi. Eikä kukaan sitä vaadi. Ninenomaisessa parisuhteessa ja sun omissa nahoissa elämättömien mielipiteet voi jättää tasan omaan arvoonsa. Silloinkin vaikka ne tulisi omalta äidiltä, isältä, yhteisiltä ystäviltä, lapsilta tai keneltä vaan. He hoitaa omat elämänsä, sä omasi ja mahdollisten lastesi. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen, johon rakastuin päätäpahkaa ja joka osoittautui varakkaaksi, suorastaan upporikkaaksi. Nyt mietin, kun siemailen kallista shampanjaa hänen kartanonsa parvekkeella, että miten tässä näin kävi? Hän palvoo minua, jopa maata jalkojeni alla ja haluaa toteuttaa jokaisen toiveeni.. mutta mikä on totuus, kumpi voitti - kertokaa te!
Onnittelut, toivottavasti onni kestää! Mulla tuli aikoinaan esteeksi eriparivarallisuus orastavassa suhteessa, elintasot oli niin erit (keskiluokka vs eliitti) että aina jompikumpi joutui tinkimään (hän elämäntyylistä tai minä periaatteesta) ja se lopulta aiheutti hankaumaa (lähinnä minun puoleltani, en todellakaan tykännyt olla maksettavana jo
Joo, on sellasia ihmisiä, jotka maksaa kaike, ja sit konfliktin yhteydessä muistuttaa kuinka maksoi sen ja tuon ja tämänkin ostin. Tämä on se huono puoli asiassa. Mut mulle sopii ns kaiken kustantaja, jos edellä mainittua piirrettä ei hänessä ole. Ja kunnioitus pelaa molempiin suuntiin. En myöskään katsois tyyppiä joka väheksyy tai jotenkin alikatsoo kieroon heikomman taloudellisen tilanteen takia. Joten jos teille tulee bänksit niin laita numero tulemaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuolla.
Hanki apua. Sili tuo ajatus on erityisen inhottava, koska kaikki kuolee ja moni aivan liian nuorena vaikka ei haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outo kysymys ja aihe josta on tehty väärä totuus, kun se sattuu omaan agendaan sopimaan. Kun todellisuus ei ole tarua ihmeellisempää. Ihmiset nyt vaan rakastuu toisiinsa oli tilanteet mitkä tahansa. Niin nyt vaan käy vaikka sinulle ei olisi käynyt. Ei se tee kenestäkään pahaa ihmistä tai läpeensä pettäjää. Tämä on vain ja ainoastaan sellaisen ihmisen kommentti, jonka oma suhde on mennyt palasiksi tuollaisen takia. Järkkyä yleistämistä ja ihmisten mustamaalaamista. Joskus suhde kestää elämän. Joskus ei.
Eri
Unohdit laittaa ensin sen kysymyksen😀
Ymmärrät mihin liittyi mutta haluat viisastella ja kerätä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Omituisia terveisiä kaivaitulle täällä!
Lähetä parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien enemmän tienaavien kannattaa etsiä juuri saman verran tienaava tai olla yksin. Onko tuohon oikein muuta ratkaisua? Vinkiksi vain, ettei tule vahinkoja.
Grand design Suomessa oli hyvätuloinen ja varakas mies ja puoliso valmisti burgereita olikohan Hesessä. Tekivät miljoonan tai miljoonien talon. Olisiko pitänyt etsiä "omista" piireistä?
Ei tietenkään jos ja kun oli sujut itsensä ja tilanteen kanssa. Vinkki oli niille, joille tuo tuottaa ongelmia, kai se nyt on päivän selvää.
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.
Kehoitsn miettimään vielä. Kaiken sortin huijarit kyselee whatsapissa mitä kuuluu ym pliisua saadakseen yhteyden. Joten suosittelen sua olemaan rehti ja reilu ottaessasi häneen yhteyttä, ihan omalla nimelläsi. Mietipä itse, millaisen vaikutelman annat nimettömänä esiintyessäsi kuin että esiinnyt omana itsenäsi. Jälkimmäinen tekee syvän vaikutuksen ja antaa susta heti rehellisen ja todenperäisen vaikutelman. Et ole mikään tietojen onkija huijari, vaan tositarkoituksella lähestyt ja omana itsenäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko jokin uutinen, että miehelle naisen tulot eivät ole kaikki kaikessa? Et varmasti löytäisi vastaavaa pariskuntaa, missä mies olisi se burgereita vääntävä osapuoli :D
Vierailija kirjoitti:
Ero ei muuttaisi meidän välillä mitään. Jatkaisit, kuten ennenkin.
Näin on. Älä eroa.
Ärsyttävän helposti moni kerjää huomiota sanomalla haluan kuolla. Tuolla asialla ei leikitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuolla.
Hanki apua. Sili tuo ajatus on erityisen inhottava, koska kaikki kuolee ja moni aivan liian nuorena vaikka ei haluaisi.
On suuri suru heille ja heidän läheisilleen, mutta en minä toisten kuolemisiin ole syyllinen. Silti minä saan kokea haluavani kuolla, kun en löydä muutakaan ulospääsyä vaikeuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko jokin uutinen, että miehelle naisen tulot eivät ole kaikki kaikessa? Et varmasti löytäisi vastaavaa pariskuntaa, missä mi
Miksi te keskustelette tästä täällä Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle-ketjussa? Siirtäkäähän ohiksenne muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Mä olin se vähemmän tienaava osapuoli ja suhde kaatui vain ja ainoastaan elintasoeroihin. Mua hiersi liikaa se, että olin aina toisen maksettavana.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävän helposti moni kerjää huomiota sanomalla haluan kuolla. Tuolla asialla ei leikitä.
Mistä sinä tiedät kenenkään intentioista? Huomiota saa ihan muualta, ei kaipausketjusta.
Kuka edes ottaisi. Joku sen sijaan valittaa rikkaasta miehestä että oli huono kun maksoi enemmän.