Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
31261/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimetön viesti = en vastaa. Mulle tehty näin kiusallakin, joten ottaisin tuon pahalla.. 

En minäkään vastaa nimettömiin viesteihin, kun ei tiedä, kuka on lähettäjä. Näitä tulee joskus. 

En minäkään, arkistoin viestin whatsappissa saman tien, jos ei lähettäjä ole mulle mistään tuttu. Mullekin tulee joskus. Samoin viikonloppuöisin viestejä laittelevat random tutut / työkaverimiehet yms jää täysin ilman mitään reaktiota. 

Ei kyllä todellakaan alkaisi mitään rakkaustarinaa kuulumisten kyselystä nimettömällä viestillä 😅 päinvastoin kaikki tsänssit menisi siinä, pitäisin sen verran outona käytöksenä. 

sivusta

Mä vastaisin viesteihin aina, jos ois selvää, et ois oikealta henkilöltä eikä mikään huijaus. Et silleen pitäisi jotenkin varmistaa, et ymmärtäisin sen eron.

Btw. jos arkistoi keskustelun, eikö silloin se toinen enää näe, milloin itse on paikalla? Osaatko sanoa?

/sivusta

Vierailija
31262/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimetön viesti = en vastaa. Mulle tehty näin kiusallakin, joten ottaisin tuon pahalla.. 

En minäkään vastaa nimettömiin viesteihin, kun ei tiedä, kuka on lähettäjä. Näitä tulee joskus. 

En minäkään, arkistoin viestin whatsappissa saman tien, jos ei lähettäjä ole mulle mistään tuttu. Mullekin tulee joskus. Samoin viikonloppuöisin viestejä laittelevat random tutut / työkaverimiehet yms jää täysin ilman mitään reaktiota. 

Ei kyllä todellakaan alkaisi mitään rakkaustarinaa kuulumisten kyselystä nimettömällä viestillä 😅 päinvastoin kaikki tsänssit menisi siinä, pitäisin sen verran outona käytöksenä. 

sivusta

Mä vastaisin viesteihin aina, jos ois selvää, et ois oikealta henkilölt

Ei mitään tietoa noista, en ole perehtynyt. Itsellä joka tapauksessa piilotettu läsnäoloaika, enkä siten näe muidenkaan, eikä sillä ole mulle merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31263/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mua sun turn-offit kiinnostaa, enhän mä ole susta itse tippaakaan kiinnostunut 😅 melkoiset luulot sulla itselläs, jos luulet, että kiinnostaa.

Miksi luulet että ketään kiinnostaa sinun reaktio johonkin kuvitteelliseen yhteydenottoon? 😅 Sitä paitsi, kukaan ketjulainen ole mitään yhteyttä ottamassa.

eri

Vierailija
31264/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mua sun turn-offit kiinnostaa, enhän mä ole susta itse tippaakaan kiinnostunut 😅 melkoiset luulot sulla itselläs, jos luulet, että kiinnostaa.

Miksi luulet että ketään kiinnostaa sinun reaktio johonkin kuvitteelliseen yhteydenottoon? 😅 Sitä paitsi, kukaan ketjulainen ole mitään yhteyttä ottamassa.

eri

En mä tietenkään niin oletakaan, vastasin vain jonkun toisen aiheesta aloittamaan keskusteluun omalta kohdaltani. Jollakulla kolmannella osapuolella nyt vain kalahti johonkin arkaan paikkaan ja veti asian henkilökohtaiseksi 😂

Vierailija
31265/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on keskustelupalsta kuitenkin, ei pidä pillastua ja vetää kuolaa väärään kurkkuun. 

Sivusta myös 

Joo, tämä tosin kannattaa mun sijaan osoittaa sille, joka niin hermostui mun vastauksesta, että alkoi henkilökohtaisesti haukkumaan 😎

Vierailija
31266/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

En mä tietenkään niin oletakaan, vastasin vain jonkun toisen aiheesta aloittamaan keskusteluun omalta kohdaltani. Jollakulla kolmannella osapuolella nyt vain kalahti johonkin arkaan paikkaan ja veti asian henkilökohtaiseksi 😂

Entä jos se kolmaskin osapuoli "vain vastasi" viestiisi? Vai onko taas kaikkien muiden viestit riidanhaastamista ja sinun vastauksia 😂

Vierailija
31267/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Entä jos se kolmaskin osapuoli "vain vastasi" viestiisi? Vai onko taas kaikkien muiden viestit riidanhaastamista ja sinun vastauksia 😂

Niin, sitä sun kannattaa miettiä ihan omalla kohdalla ennen kuin alat änkyttää mustään humble-brageistä 😎 nyt voit jo antaa aiheen olla, ei mua kiinnosta vääntää sun kanssa sen enempää kuin vastailla tuntemattomille viesteilijöillekään. 

Vierailija
31268/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T nainen taas vauhdissa 

Vierailija
31269/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T nainen taas vauhdissa 

Vierailija
31270/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitä sun kannattaa miettiä ihan omalla kohdalla ennen kuin alat änkyttää mustään humble-brageistä 😎 nyt voit jo antaa aiheen olla, ei mua kiinnosta vääntää sun kanssa sen enempää kuin vastailla tuntemattomille viesteilijöillekään. 

En kylläkään ole mistään hamppö prägeistä selitellyt. Sori. 😂

Vierailija
31271/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksipyyntö hyväksytty, siirry muihin aiheisiin! 👍

Vierailija
31272/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia.Olin unessani sun kämpillä yötä. Jotenkin ahdisti koko tilanne. Ei ihme. Have a gr8 one, mielen kummitus menneisyydestä!

Vierailija
31273/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä muuta pahoitellut, kuin sitä, etten ollut se olkiukko joksi luulit. 😂

Vierailija
31274/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu loppui jo, elä eteenpäin! Kirjoita kaipaamallesi henkilölle äläkä mulle

Vierailija
31275/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenia.Olin unessani sun kämpillä yötä. Jotenkin ahdisti koko tilanne. Ei ihme. Have a gr8 one, mielen kummitus menneisyydestä!

t. Asko Vilenius

Vierailija
31276/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu loppui jo, elä eteenpäin! Kirjoita kaipaamallesi henkilölle äläkä mulle

Et sinä muiden puolesta päätä. Sori siitäkin 

Vierailija
31277/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku närkästyy ja sen jälkeen hiljenee koko ketju.

Vierailija
31278/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Niin ikävä, että itkettää. Turhauttaa. Tuskastuttaa. 

Eikö se sun kaivattu ole sinkku? Mikä teitä enää estää?

Niin monta vuotta ketjussa, joten kumpikin ollut tänä aikana vähintään yhdessä suhteessa. 

Vierailija
31279/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.

Mutta et lähetä, koska mielummin kirjoitat palstalla. Ne on valintakysymyksiä nämä. 

Täällähän sinäkin olet näemmä.

Vierailija
31280/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.

Mutta et lähetä, koska mielummin kirjoitat palstalla. Ne on valintakysymyksiä nämä. 

Niin ovat. Toki voi funtsia vielä miksi valinta osui palstaan eikä sinuun.  Tai sitten vaan jättää tarkemmin miettimättä, kun lopulta sillä ei ole yhtään väliä.

Ei ole tarvetta "funtsia" sen enempää. Se kertoo tunteistasi kaiken oleel

Tuo vastaaja en ollut minä eli viesti ihmeessä.

Ketju on lukittu.