Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
KÄYN HU*RISSA KOSKA VIEHÄTYN VAIN NAISISTA JOTKA PITÄVÄT MINUA LUOTAANTYÖTÄVINÄ SILLÄ PIDÄN ITSEÄNI LUOTAANTYÖNTÄVÄNÄ JOTEN NAISEN JOKA PITÄÄ MINUA VIEHÄTTÄVÄNÄ TÄYTYY OLLA JOTENKIN VIALLINEN JOTEN EN VIEHÄTY HÄNESTÄ KUIN IHAN HETKEKSI VAIN. H*ORA PANEE MINUA VAIN KOSKA MAKSAN HÄNELLE HYVIN JA SE TEKEE HÄNESTÄ VIEHÄTTÄVÄN JA TASOKKAAN VAIKKA H*ORA ONKIN.
SIINÄ TOTUUS
M
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Rakas sinä..
🍆🥵
Tulen syliisi pelkässä mekossa.
😘🥰💋😍
Sitten voisit liu'uttaa käsiä selkääni pitkin, löytää etupuolelle ja etsiä sormille lämmikettä.
🧤
Sulla olikin vähän kylmät kädet.
Näin unta, että menin jonkun kesätalon vieressä olevalle perunapellolle nukkumaan parin ison viltin päälle, koska halusin tietää mistä suunnasta aurinko nousee. Asetuin viltille niin, että katsoin tiheän kuusimetsän reunaa päin, koska uskoin auringon nousevan siitä suunnasta ja halusin tuntea aamuauringon lämmittävät ja kirkkaat ensisäteet kasvoillani.
Vierailija kirjoitti:
pahoillani sitten, taas
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kor. 11:6, 14-15 "Ellei nainen peitä päätään, hän voi yhtä hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle häpeällistä, hänen tulee peittää päänsä." ... "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi. Pitkät hiukset on annettu naiselle hunnuksi."
Tästäkin olen eri mieltä. Olen kuvitellut olevani samaa mieltä Raamatun kanssa. Nämä ovat varmasti jotain kontekstistaan irrotettuja pätkiä.
Voit jatkaa ihan rauhassa olemista samaa mieltä. Tämä kirjoittaja, mammanpoika, irroittaa tekstejä ja jakeita asiayhteyksistään, ja kokonaisuuksista omaks hyödyks, ja alentaakseen naisia. Sillä seuraava jae olisi kuulunut näin : Mutta jos joku haluaa väittää vastaan, niin tietäköön, että meillä ei ole sellaista tapaa eikä Jumalan seurakunnilla. 1kor 11:16 Huomaa ; "Eikä Jumalan seurakunnilla." Piste.
Archie on pöhöttynyt alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Archie on pöhöttynyt alkoholisti.
Makunsa kullakin. On myös sellainen sanonta kuin suomiperuna, jolla viitataan tietynlaiseen ulkonäköön.
Eli jos kaipaat häntä, niin ei tarvitse puolustella ja haukkua!
Meinaan oksentaa joka kerta, kun mammanpoika tekee tätä. En ymmärrä syytä miksi alentaa ja solvata naisia. Ja ns piiloutua ja väittää että Jumalan Sana, Raamattu sanoo näin. Joka kerta tätä tehdessään hän mustamaalaa Jumalaa, Jumalan sanaa. Vääntää ja kääntää sitä muuksi mitä se on. Olet pelkkä säälittävä valehtelija 🤮 Pyhä Henki ei viihdy tuommoisissa harhaoppien julistajissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa meillä kaivattuni kanssa paikka, jossa voitaisiin keskustella ihan kaksin. Saisin ehkä tietää hänen elämästä ja hän minun: miten vuodet on menneet, miten elämä on ollut kärsimystä ja rakkautta ja kaikkea niiden välillä ja tärkeimpänä se, miten häntä ja yhteistä elämän jakamista olen kaivannut.
Pussauskoppi?
Oisin ihan paniikissa, jos alkais pussailla tässä vaiheessa, kun ei olla oltu kunnolla yhteyksissä edes. Ehkä kaivattua ei jännitä, mietin.
Oletko nainen? Luonto tikanpojan puuhun ajaa.
En.
Oletko S-mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Minkä värinen toi lintu on apn mielestä? Mulla näkyy sininen, mut jollain laitteilla se on punainen papukaija. Ehkä joku muukin eri laitteilla. Tosi ohiksena kysyn.
Mun laitteella se on kananpojan keltainen😍
Vierailija kirjoitti:
Meinaan oksentaa joka kerta, kun mammanpoika tekee tätä. En ymmärrä syytä miksi alentaa ja solvata naisia. Ja ns piiloutua ja väittää että Jumalan Sana, Raamattu sanoo näin. Joka kerta tätä tehdessään hän mustamaalaa Jumalaa, Jumalan sanaa. Vääntää ja kääntää sitä muuksi mitä se on. Olet pelkkä säälittävä valehtelija 🤮 Pyhä Henki ei viihdy tuommoisissa harhaoppien julistajissa.
Älä anna huomiota sille, ignoraa täysin. Rienahenget haluavat juurikin huomiota ja kylvää eripuraa, eli älä mene halpaan!
Anteeksi. Toivottavasti voit joskus antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti en, mene jo eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisipa joku minua.
Voi hitsi😮 Kerrankin täytän kriteerit🤓
Ok baby, oletko valmis Hopeaketun lempeen🤠
Vierailija kirjoitti:
Keneltä pyydät? Mitä olet tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko ettei jaksa enää kirjoittaa täällä, pelkkää ajan tuhlausta. N-m
Sovitaan vaan jos saan kirjoittaa samat sinulle suoraan.
Puolestani saat.
Olisihan se mukavaa tietää varmaksi. Toista kertaa en halua kokea muuta.
Istut siis selkä toisen kasvoja päin.